آموزش

آموزش بازیابی کیف پول ترون لینک (Tronlink)

همیشه این سوال برای بسیاری از کاربران ارز دیجیتال مطرح بوده که اگر اتفاقی برای کیف پولتان در بازار ارزهای دیجیتال بیفتد، امکان بازیابی آن وجود دارد. شاید در اینترنت خیلی از آموزش‌ها در مورد بازیابی انواع کیف پول‌ها وجود داشته باشد و یکی از آن‌ها آموزش‌ها نحوه بازیابی کیف پول ترون لینک است. 

دانستن راه‌ها و روش‌های بازیابی کیف پول امری با اهمیت محسوب می‌شود. از طرفی کیف پول ترون لینک یکی از معروف‌ترین کیف پول‌ها در دنیای رمز ارزها به حساب می‌آید. 

با دانستن روش بازیابی کیف پول ترون لینک، شما با خیالی راحت در حوزه نگه داری، انتقال و خرید ترون فعالیت خواهید کرد. در این مقاله از صرافکس در مورد بازیابی کیف پول ترون لینک (tronlink) مطالب مفیدی را برای شما ارائه خواهیم داد.

کیف پول ترون لینک

دارایی‌های و داشته‌های هر کاربری باید در بازار ارزهای دیجیتال در جای امنی ذخیره و نگهداری شود. قبل از اینکه شما در مورد راه‌های بازیابی یک کیف پول به خصوص Tronlink را بدانید، باید دانست اساس کار آن به چه شکل است. بهتر است مقاله ترون چیست را برای درک بهتر و کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

ترون لینک که در حال حاضر با یک افزونه که در مرورگر کروم و با یک نرم افزار در حال فعالیت است و این قابلیت را به کاربر خواهد داد که تراکنش‌های خود را در این کیف پول انجام دهد. 

شما وقتی در مورد نوع کارکرد کیف پول ترون صحبت می‌کنید، آن را باید مشابه کیف پول دسکتاپی بدانید. تنها فرق این کیف پول با سایر کیف پول‌های دسکتاپی این است که این والت دارای یک توسعه دهنده ای پی آی (API) برای نرم افزارهای ترون است.

آیا امکان ریکاوری کیف پول ترون لینک وجود دارد؟

اگر کمی با کیف‌ پول‌های نرم افزاری کار کرده باشید خیلی احتمال این وجود دارد که شما رمز ورود کیف پولتان را فراموش کرده باشید. اگر کیف پول مختص یک رمز ارز مثل Tron باشد شما به فکر بازیابی رمز کیف پول ترون لینک خواهید افتاد. 

البته برخی فکر می‌کنند کیف پول خود را گم کرده‌اند و ذخیره خرید ترون خود را از دست داده‌اند؛ که این گمان برای آن‌ها نادرست است. در اصل کیف پول در سرجای خود است و شما باید دسترسی خود را به آن برگردانید. 

باید به این موضوع هم دقت داشت که کیف پول شما جایی می‌باشد که دارایی شما در آن ذخیره شده و نیاز به حفظ آن به شکل درست است. 

بازیابی رمز کیف پول ترون لینک در مرورگر کروم

در مورد آموزش بازیابی کیف پول ترون لینک در مرورگر کروم و افزونه این والت، شما باید مراحلی را برای بازیابی طی کنید. برای بازیابی در افزونه مرورگر کروم شما باید ابتدا پسورد جدیدی برای آن ایجاد کنید. سپس مراحل زیر را طی کنید.

  1. پس از ساخت پسورد جدید، حال روی گزینه continue یک بار کلیک نمایید.
  2. گزینه‌های Create و Restore برای شما نمایان خواهد شد.
  3. روی گزینه Restore یکبار کلیک کنید تا به صفحه حساب کاربری خود بروید.
  4. برای کیف پول خود یک نام را ایجاد کنید و ادامه را بزنید.
  5. سه گزینه را خواهید دید. که شامل mnemonic phrase، private keys و Import keystore file است. برای private keys باید به صورت دستی 12 کلمه را وارد کنید و در گزینه Import keystore file باید فایل کلید خصوصی خود را بارگذاری نمایید.

بازیابی رمز کیف پول ترون لینک در مرورگر کروم

بازیابی رمز کیف پول ترون لینک در نرم افزار

برای بازیابی کیف پول ترون لینک در اپلیکیشن باید وارد قسمت تنظیمات نرم افزار شوید و مراحل زیر را طی کنید.

  1. در قسمت تنظیمات به دنبال گزینه Reset Wallet بگردید و بر رویش کلیک کنید.
  2. پس از اینکه گزینه پین را تایید کردید، وارد صفحه‌ای می‌شوید که با دو گزینه برخورد خواهید کرد. این دو گزینه ساختن کیف پول (create wallet) و بازگردانی و بازیابی کیف پول (Restore wallet) می‌باشد.
  3. روی بازیابی کیف پول (Restore wallet) یکبار کلیک کنید.
  4. در این مسیر باید عبارت اصلی یا کلید خصوصی که شامل 12 کلمه در زمان ثبت نام بوده است را به شکل کامل وارد کنید.
  5. اگر اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کنید به صفحه اصلی والت هدایت می‌شوید و دارایی قبلی خود را مشاهده خواهید کرد.

بازیابی رمز کیف پول ترون لینک در نرم افزار

جمع بندی

ارز دیجیتال ترون یکی از ارزهایی است در در حال حاضر خیلی زیاد در حال نقل و انتقال است. از طرفی Tronlink کیف پولی غیر متمرکز است که با داشتن ویژگی‌های خاص خود، امنیت بالایی را برای دارایی‌های شما به وجود خواهد آورد. 

این امنیت بالا موجب شده تنها کاربر به جز خطر فراموشی کلیدهای خصوصی کیف پول خود خطر دیگری را احساس نکند. شما به عنوان یکی از کاربران استفاده کننده از کیف پول ترون باید در زمان ثبت نام کلیدهای خصوصی را به طور کامل نزد خود نگه دارید. شما تنها با داشتن کلیدهای خصوصی خواهید توانست کیف پول خود را برگردانید. در این مقاله از صرافکس سعی شد که برخی از روش‌های بازیابی کیف پول ترون لینک را به شما ارائه دهیم.

سوالات متداول بازیابی کیف پول ترون لینک

آیا بازیابی کیف پول ترون لینک بدون داشتن رمز ممکن است؟

خیر، بازیابی کیف پول ترون لینک تنها با داشتن رمز 12 کلمه‌ای ممکن است.

آیا برای بازیابی کیف ترون لینک نیاز به آموزش خاصی است؟

خیر، شاید بسیاری فکر کنند اموزش بازیابی کیف پول ترون لینک بسیار سخت است، اما به راحتی و با طی چند مرحله کیف پول خود را می‌توانید باز گردانید.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا