اخبار

بایننس مجوز فعالیت در دبی را دریافت کرد.

بایننس پیش شرط های دریافت مجوز از سپتامبر2022 را فراهم کرد.

بایننس مجوز فعالیت عملیاتی خود را در دبی دریافت کرد. این مجوز سومین مرحله از چهار مرحله فرایند دریافت کامل مجوز قضایی در دبی است.

بایننس گفت: کاربران واجد شرایط در دبی اکنون می توانند به خدمات مجاز برای آن ها دسترسی داشته باشند.

این شرکت روز دوشنبه 9 مرداد 1402 اعلام کرد پس از انجام پیش‌شرط‌ها از زمان دریافت مجوز مقدماتی در سپتامبر 2022، مجوز فعالیت در دبی را دریافت کرده است.

سال گذشته بایننس مجوز MVP  را از سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) دریافت کرد که به آن اجازه می داد یک حساب بانکی داخلی برای نگهداری وجوه مشتریان در محل باز کند، یک صرافی رمزنگاری را راه اندازی کند و خدمات پرداخت و نگهداری رمز ارزها را را ارائه دهد.

پیشرفت فرایند اخذ مجوز بایننس از مجوز موقت، که در سال 2022 اعطا شد، به مجوز MVP عملیاتی، به این معنی است که کاربران واجد شرایط در دبی اکنون می‌توانند به خدمات مجاز از جمله امکان تبدیل ایمن دارایی‌های کریپتویی به فیات تحت استانداردهای تعیین‌شده VARA مطابق با استانداردهای بین المللی دسترسی داشته باشند.

دبی یک پروسه صدور مجوز چهار مرحله ای دارد و بایننس اکنون سه مرحله از این مراحل را با برای دریافت مجوز را کسب کرده و فقط یک مرحله محصول کامل بازار (FMP) باقی مانده است که انتظار می رود پس از نشان دادن انطباق با تمام قوانین این مرحله را هم به پایان برساند.

اخذ مجوز بایننس در دبی زمانی حاصل شد که قرار است دوباره وارد بازار ژاپن شود در حالی که در آلمان، اتریش، بلژیک و هلند با شکست مواجه شده است. در ماه های گذشته شعبه ایالات متحده بایننس نیز توسط قانون گذار به دلیل آن چه که راه اندازی یک صرافی ثبت نشده خوانده شده، مورد شکایت قرار دارد.

منبع خبر:coindesk

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا