اخبار

سنتیمنت منفی بازار؛ نهنگ‌های اتریوم مشغول جمع‌آوری‌ هستند

نهنگ‌های اتریوم در حال انباشت دارایی‌ هستند

بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، نهنگ‌های اتریوم در حال افزایش دارایی‌های خود هستند. شرکت کریپتویی تحلیل‌ بازار سنیتمنت (Santiment) مدعی شده است که نهنگ‌های اتریوم با وضعیت ریزشی بازار و وضعیت خرسی آن، توقف نکرده‌اند.

احساسات حاکم بر بازار (Sentiment) چه چیزی را نشان می‌دهد؟

سنتیمنت (Santiment) اشاره می‌کند که موجودی آدرس نهنگ‌ها و کوسه‌هایی که بین 100 تا 100,000 اتریوم نگه‌داری می‌کنند در ۱۲ روز گذشته 3.5% افزایش یافته است. این گروه سرمایه گذاران از جولای سال ۲۰۲۱ (تیر و مرداد ۱۴۰۰)، اکنون بیشترین درصد از عرضه اتریوم را در اختیار دارند.

موجودی نهنگ‌های اتریوم۲۲۲۲۲

هم اکنون در زمان انتشار، اتریوم (ETH) در 1,208$ معامله می‌شود. اکنون دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار بر اساس حجم بازار، در ۲۴ ساعت اخیر 0.74% کاهش یافته است. همچنین از زمان ثبت سقف تاریخی آن در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) حدود ۷۵٪ کاهش قیمتی را تجربه کرده است.

مرتبط: تحلیل هفتگی اتریوم + چارت

شرکت سنتیمنت از احساسات حاکم بر بازار می‌گوید

شرکت سنتیمنت (Santiment) محدوده 1,200$ برای اتریوم را یک سطح روانی حمایتی مهم تلقی می‌کند.

دیگر شرکت تحلیلی کریپتو، گلسنود (Glassnode) اشاره می‌کند که روز جمعه، موجودی اتریوم در صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح خود در ۴ سال گذشته رسیده است. این ریزش بیانگر تردید سرمایه گذاران به صرافی‌های متمرکز است که پس از سقوط هفته گذشته صرافی FTX، این تردید و کمبود اعتماد افزایش پیدا کرد.

مطلب پیشنهادی: خرید اتریوم از صرافکس در کمتر از یک دقیقه

موجودی اتریوم در صرافی‌ها۲۲۲

شرکت تحلیلی سنیتمنت (Santiment) می‌گوید به طور کلی احساسات حاکم بر بازار کریپتو منفی است که این مسئله می‌تواند معنی خوبی برای فضای دارایی‌های دیجیتالی باشد. جمعیتی که دچار FUD شده‌اند (ترس، عدم قطعیت، شک) واقعی هستند و بازار به آخر هفته خود رسیده است.

مکالمات و گفتگوهای مرتبط با وضعیت بازار کریپتو در شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر، ردیت، دیسکورد و تلگرام نشان می‌دهد که مردم معتقد هستند سوگیری نزولی بازار ادامه دارد. تاریخ بازار کریپتو نشان می‌دهد که این افزایش FUD، احتمال صعود قیمت‌ها را بالا می‌برد.

احساسات حاکم بر بازار کریپتو سنتیمنت ۳۳۳

منبع: Dailyhodl

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا