اخبار

همبستگی بیت کوین و اتریوم چه تاثیری بر روی بازار سهام دارد ؟

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس در مصاحبه‌ای جدید با شبکه CNBC گفته است که عرضه‌ محدود ارزهای دیجیتالی همچون ارز دیجیتال بیت کوین، ارز دیجیتال اتریوم و بایننس کوین باعث می‌شود به زودی همبستگی خود با بازار سهام را از دست بدهند.

مطلب پیشنهادی: خرید بیت کوین

همبستگی بیت کوین و اتریوم با بازارهای سهام

ژائو در آخرین مصاحبه خود در CNBC این نکته را خاطر نشان کرد که بر خلاف ارزهای رایج (فیات)، عرضه دارایی‌های دیجیتالی در گردش محدود است. مدیرعامل بایننس از افزایش مقبولیت و محبوبیت ارزهای دیجیتال ابراز خوشحالی کرد و گفت این اتفاق باید زودتر رخ می‌داد، اما فکر می‌کنم به طور کلی ارزهای دیجیتال جایگاه خود را پیدا کرده است.

من فکر می‌کنم ما یک سال با رسیدن به اوج جدید قیمتی فاصله داریم. تورم، نرخ بهره، اصلاحات و… روی بازار تاثیر گذاشتند اما این تاثیرات کوتاه مدت است.

مدیرعامل بایننس دیدگاه بلند مدت خود از شرایط اقتصادی را اینگونه بیان کرد:

با توجه به میزان بالای چاپ پول در دوران کووید و تسهیلات کم در یکی دو سال اخیر، بدیهی است که تورم دوباره قوت بگیرد

همچنین ژائو در ادامه صحبت‌هایش درباره مرج اتریوم هم نظر خود را بیان کرد که ما در این خبر از صرافکس نقل قول ژانو را ذکر خواهیم کرد:

بسیاری از مردم توقع کوتاه مدت از مرج اتریوم داشتند. آن‌ها فکر می‌کردند که هزینه هر تراکنش اتریوم یک شبه از ۱۰ دلار به ۲ سنت خواهد رسید. به احتمال زیاد این اتفاق نمی‌افتد، چون یک روند طولانی مدت است. بروزرسانی اتریوم در چندین مرحله در چندین ماه یا سال انجام می‌شود.

منبع: Dailyhodl

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا