آموزش

معرفی سایت کوین متریکس (COINMETRICS) + آموزش

کوین متریکس یک شرکت تحلیل داده‌های بازار مالی و دارایی‌های رمزنگاری شده است. شرکت Coin Metrics در سال 2017 کار خود را آغاز نمود. این شرکت با استفاده از داده‌های موجود در مورد ارزهای دیجیتال به مشتریان و عموم مردم کمک می‌کند تا با شبکه‌های رمزنگاری بیشتر آشنا شوند.

این آشنایی به ارزش‌گذاری، استفاده و مدیریت در حوزه بازارهای دیجیتال بسیار کمک خواهد کرد. در واقع ابزار کوین متریکس برای شما حرکت روند بازار را مشخص می‌کند. معامله کردن در دنیای ارزهای دیجیتال، باید با اطلاعات دقیق و به وسیله یک نقشه راه درست صورت گیرد.

ابزارهایی مثل کوین متریکس به شما کمک خواهند کرد که حرکت بازار ارزهای دیجیتال را به درستی تجزیه و تحلیل کنید. کاربر پس از تحلیل‌های درست به پیش بینی قیمت ارز دیجیتال و آینده روند بازار می‌تواند دست پیدا کند. در این مقاله از صرافکس با ما همراه باشید تا در مورد ابزار کوین متریکس مطالب بیشتری را به شما بیان کنیم.

سایت کوین متریکس چیست؟

سایت کوین متریکس چیست؟

سایت coinmetrics در حقیقت یک پلتفرم پیشرو در زمینه ارائه اطلاعات، داده‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها است. کوین متریکس همچنین به شرکت‌های مالی، رسانه‌ها، صندوق‌ها، مراکز تحقیقاتی و سایر مراکز صنعتی برنامه مشخص ارائه می‌دهد.

این برنامه بر اساس اطلاعات و تحلیل داده‌ها به صورت شفاف و قابل اجرا تدوین می‌شود. اطلاعات ارائه شده Coin Metrics به کاربران این امکان را خواهد داد که شبکه‌های رمزنگاری شده را بهتر بشناسند.

خصوصیات و ویژگی‌های کوین متریکس

پلتفرم Coin Metrics همانند سایر پلتفرم‌ها و ابزارهای تحلیل دارای ویژگی‌ها و خصوصیات مختص به خود است. همه این ویژگی‌ها توانسته جایگاه امروزی کوین متریکس را ایجاد کند و اعتبارش را تضمین نماید. از جمله ویژگی‌های پلتفرم coinmetrics، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای پلتفرم
  • همه جانبه بودن معیارها
  • مناسب بودن برای هدف
  • در دسترس بودن به صورت همیشگی

آموزش استفاده از سایت کوین متریکس

برای استفاده از سایت Coin Metrics، باید با استفاده از داده‌ها و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دارد، عمل نمایید. در گام اول باید وارد قسمت USE OUR DATA  شوید. بعد از ورود به این صفحه به صورت از پیش تعیین شده، دارایی‌هایی که کاربر برای خود نیاز خواهد داشت، به نمایش گذاشته می‌شود.

با کلیک بر روی هر قسمت، داده های شما به صورت پیش فرض نمایش داده خواهد شد. حتی امکان مشاهده نمودارهای قیمت هر ارز را خواهید داشت. این سایت به شما امکان مشاهده نمودارهای ارزهای دیجیتال را به صورت‌های مختلف می‌دهد. همچنین میزان سرمایه در گردش و ارزش یک ارز را می‌توانید ببینید.

قابلیت‌های کوین متریکس

قابلیت‌های کوین متریکس

کوین متریکس با ارزیابی‌های خود، موارد زیادی را به عنوان مولفه به کاربر ارائه می‌دهد. ارزش بازار، نوسانات لحظه‌ای و سایر مولفه‌ها، شامل این موارد می‌شوند. داشتن اطلاعات کافی از این مولفه‌ها به شما کمک می‌کند که تصمیمات درستی را در مورد بازار بگیرید.

علاوه بر این‌ها شما به معیارهایی مثل عرضه شناور و آزاد، وضعیت ماینرها و مکانیسم عرضه و تقاضا دسترسی پیدا خواهید کرد. همچنین پلتفرم کوین متریکس به شما اجازه خروجی گرفتن از اطلاعات به شکل EXCEL، PNG را خواهد داد.

معایب سایت Coin Metrics

سایت Coin Metrics علاوه بر اینکه ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی به کاربر خود ارائه می‌دهد، دارای معایبی است. از جمله اشکالات و معایب این پلتفرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معیارهای آن در سوشال ترند و سوشیال دامیننس وجود ندارد.
  • ویرایش نمودار در آن امکان پذیر نیست.

معرفی قسمت‌های مختلف سایت کوین متریکس

معرفی قسمت‌های مختلف سایت کوین متریکس

سایت Coin Metrics دارای بخش‌های مختلفی است که هر کدام از این قسمت‌ها کار مختص به خود را انجام می‌دهد. شما با شناخت درست هر یک از این بخش‌ها قادر هستید از ویژگی‌های آن به درستی استفاده کنید. از قسمت‌های پرکاربرد این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قسمت Market Cap
  • قسمت BTC Denominated Price
  • قسمت Untitled Chart
  • قسمت Correlation Chart
  • قسمت Formula Builder
  • قسمت CMBI
  • قسمت Crypto price
  • قسمت INSIGHTS

جمع بندی

در این مقاله از صرافکس سعی شد تا در مورد سایت کوین متریکس اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم. شما با آموزش نحوه کار با سایت Coin Metrics قادر خواهید بود روند بازار را شناسایی کنید. این کار با توجه به گزینه‌های متنوعی که به شما ارائه می‌دهد، امکان پذیر است.

همچنین با این اطلاعات قادر هستید به تحلیل تکنیکال انواع ارزهای دیجیتال بپردازید. Coin Metrics در حقیقت یک پروژه نرم افزاری است که به صورت رایگان و منبع باز در اختیار کاربران قرار گرفته است. داده‌ها و اطلاعات از طریق سایت در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

می‌توان گفت که برنامه این سایت ارائه ابزارهایی برای ارزیابی دارایی رمزنگاری شده است. این سایت اطلاعات به دست آمده را در اختیار سرمایه گذاران و معامله گران قرار خواهد داد.

هدفی که کوین متریکس دنبال می‌کند به شکلی است که بازارهای کارآمد را برای سرمایه گذاری معرفی کند. این سایت تمرکز خود را روی معیارها و تحلیل‌ها گذاشته است تا کاربر بازار را به درستی درک کند.

سوالات متداول

آیا کوین متریکس امکان خروجی گرفتن از اطلاعات ارائه شده را به کاربر می‌دهد؟

بله، یکی از قابلیت‌های محبوب سایت Coin Metrics، امکان خروجی گرفتن از اطلاعات ارائه شده به صورت EXCEL، PNG توسط این پلتفرم است.

سایت coinmetrics توسط چه اشخاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

این سایت و پلتفرم علاوه بر کاربر، توسط سازمان‌ها و شرکت‌های زیادی برای تحلیل داده‌ها و اطلاعات، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4.7/5 - (12 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا