آموزش

آشنایی با بازی تیتان آرنا (Thetan Arena) و نحوه کسب درآمد

تیتان آرنا (تتان آرنا | Thetan Arena) توسط استودیوی بازی‌سازی WolfFun ساخته‌شده و یک بازی چندنفره آنلاین مبتنی بر بلاک چین بوده که بر روی کامپیوترهای شخصی، اندروید و دستگاه‌های iOS موجود است. Thetan Arena همچنین یک بازی برای کسب درآمد است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با تعامل با پلتفرم، جوایزی دریافت کنند.

این بازی محبوب دومین بازی موفق WolfFun است. این استودیو در ابتدا Heroes Strike را منتشر کرد و بسیاری از بازیکنانی که برای آن ثبت‌نام کرده بودند نیز جمع شدند تا ببینند Thetan Arena چه چیزی برای ارائه دارد. در این مطب آموزشی از صرافکس می‌خواهیم در رابطه تیتان آرنا و جنبه‌های مختلف آن توضیحاتی ارائه دهیم.

بررسی قیمت تتر به صورت لحظه ای

تیتان آرنا چیست؟

تیتان آرنا یا تتان آرنا یک بازی مبنی بر بلاک چین است که توسط استودیوی بازی‌سازی WolfFun توسعه یافت. درواقع این‌یک بازی چندنفره آنلاین مبتنی بر بلاک چین است که بر روی پلتفرم‌های مختلفی کار می‌کند. این بازی برای کسب درآمد یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود است.

NFT- های مورداستفاده در Thetan Arena به بازیکنان مالکیت شخصیت‌های بازی و موارد دیگر مانند ابزار و سلاح‌ها را می‌دهد. این بازی همچنین می‌تواند به‌صورت رایگان بدون جنبه NFT نیز بازی شود. برای کسب سود از طریق این بازی کاربر به مهارت بسیار زیادی نیاز دارد.

جالب اینجاست که این تنها بازی در نوع خود است که در آن کاراکترهای NFT خریداری شده دارای چرخه عمر محدودی از قابلیت استفاده هستند. به‌عبارت‌دیگر، تعداد محدودی مسابقات وجود دارد که در آن هر یک از آیتم‌های NFT می‌توانند ارز درون بازی را کسب کنند. پس از رسیدن به این تعداد، بازیکنان دیگر برای بازی با آن‌ها و خرید یک شخصیت جدید NFT جایزه دریافت نمی‌کنند.

مطالعه بیشتر: قیمت کاردانو

تیتان آرنا چیست؟نحوه کار تیتان آرنا

امروزه تعداد زیادی بازی مبتنی بر بلاک چین موردتوجه قرارگرفته‌اند. با این حال، بیشتر آن‌ها از یک مدل بازی کارتی یا نوبتی استفاده می‌کنند. این سبک بازی خیلی مورد استقبال کاربران واقع نشده‌اند و اینجا جایی است که تیتان آرنا وارد می‌شود. تتان آرنا دارای یک مدل مبتنی بر چند نفری است که در آن کاربران می‌توانند از طریق قهرمانان درون بازی با یکدیگر رقابت کنند. آن‌ها همچنین این فرصت را خواهند داشت که با شرکت در فعالیت‌ها و رویدادهای درون بازی، توکن‌های بومی را از بازی به دست آورند.

Thetan Arena اولین بازی بلاک چینی است که دارای ژانرهای MOBA و Battle Royal است. همچنین تتان آرنا دارای گیم پلی منحصربه‌فردی است که هم بازیکنان غیر کریپتو و هم بازیکنان کریپتو را برای از نحوه بازی راضی خواهد کرد. اقتصاد و سیاست کسب درآمد بازی می‌تواند بازیکنان غیر کریپتو را از طریق مکانیسم بازی برای کسب درآمد به بازیکنان کریپتو تبدیل کند.

این بازی نبردهای متعادلی تیتان آرنا را بین قهرمانان مختلف فراهم می‌کند که منجر به رقابت منصفانه مبتنی بر مهارت بین بازیکنان می‌شود. همچنین این بازی برای استریمرها و تولیدکنندگان محتوا بسیار مناسب است. این امر اکوسیستم را نه تنها به بازیکنان، بلکه بینندگان نیز گسترش می‌دهد که به‌طور بالقوه در زمان بعدی به بازی خواهند پیوست.

پیشنهاد مطالعه: قیمت بایننس کوین

نقشه راه تیتان آرنانقشه راه تیتان آرنا

نقشه راه تیتان آرنا مملو از ابتکارات و محصولات جدید است، از جمله مسابقات، حالت‌های بازی جدید و حتی رویدادهای آفلاین برای گرد هم آوردن جامعه بازی‌ها. به‌صورت کلی نقشه راه تیتان آرنا را می‌توان در سه مرحله خلاصه کرد.

  • اول از همه، گیم پلی و مکانیک تتان آرنا باید از نظر زیبایی شناسی، بدون اشکال و سرگرم‌کننده باشد تا گیمرها را برای سال‌ها بدون حوصله به بازی علاقه‌مند کند. این کار بازیکنان را تشویق می‌کند تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و در نتیجه به رشد و قدرت دائمی جامعه کمک می‌کند.
  • دوم، این بازی باید از پخش روان و یکپارچه پشتیبانی کند که با پلتفرم‌های پیشرو مانند فیس‌بوک، یوتیوب و … سازگار باشد تا پخش‌کننده‌ها بتوانند محتوای ویدیویی با کیفیت بالا را به نمایش بگذارند که ارزش وقت مشاهده‌کنندگان خود را داشته باشد. برای پاداش تلاش‌های این استریمرها، بازیکنان می‌توانند با سکه‌های Thetan یا Thetan Gems به آن‌ها پرداخت کنند.
  • در نهایت، برای اطمینان از ماندگاری پایدار بازی، سازندگان همچنین به ایجاد پیوند و رابطه قوی مبتنی بر اعتماد و احترام متقابل بین سرمایه‌گذاران، سهامداران و گیمرها اشاره می‌کنند تا یک اتحاد غیرقابل توقف ایجاد کنند که بازدهی را به حداکثر برساند.

توکن تیتان آرنا

  • نام توکن: Thetan Arena Token
  • نماد: THG$
  • کل عرضه: 420,000,000
  • ارزش اولیه بازار (بدون نقدینگی): 672000 دلار
  • استاندارد توکن: BEP20 و ERC-20
  • نوع رمز: سودمند، حاکمیت (Utility, Governance)

نحوه بازی کردن تیتان آرنا

تیتان آرنا با تمرکز بر روی مهارت‌ها و کار تیمی بازیکن، چندین حالت بازی را ارائه می‌دهد، از جمله:

  • Death Match: در پلی آف بازی Death Match، گیمرها در گروه‌های چهارنفره گرد هم می‌آیند و با گروه‌های دیگر مبارزه می‌کنند. تیمی برنده است که بیشترین تعداد کشتار را در بازی داشته باشد.
  • Super Star: این حالت نیاز به دفاع سریع از تیم خود، گرفتن ستاره فوق‌العاده در مقابل حریفان خود و جمع‌آوری امتیاز دارد.
  • Tower Destroy: با الهام از بازی‌های سنتی MOBA، Tower Destroy شما و تیمتان را به سمت پایگاه دشمن می‌فرستد و قبل از اینکه آن‌ها همین کار را با شما انجام دهند، رابطه آن‌ها را از بین می‌برند.
  • بتل رویال (انفرادی / دونفره): این حالت مستلزم نبردی عظیم بین 42 بازیکن یا 21 بازیکن دو نفره است، بنابراین شما می‌توانید آخرین بازیکنی باشید که ایستاده یا با کمک شریک زندگی خود زنده بمانید.

هنگامی‌که برای اولین بار تیتان آرنا به اکوسیستم تیتان آرنا ملحق می‌شوید، یک قهرمان رایگان به نام Raidon دریافت خواهید کرد که از سطح 1 شروع می‌شود. در طول مسابقات، قهرمانان می‌توانند سطح بالاتری داشته باشند و ویژگی‌های آن‌ها افزایش می‌یابد. بازیکنان می‌توانند برخی از این NFTها را در بازار خود بازی خریداری کنند یا با بازی Thetan Arena آن‌ها را به دست بیاورند و سپس آن‌ها را برای سود بفروشند.

بیشتر بخوانید: قیمت دوج کوین

نحوه کسب توکن های THC و THG

تتان آرنا از دو توکن مختلف استفاده می‌کند و بازیکنان می‌توانند هر دو توکن THC و THG کسب کنند. ارز اصلی درون بازی Thetan Coin (THC) است که کاربران با بازی حالت‌های بازی و شرکت در فعالیت‌های مختلف دیگر آن را جمع‌آوری می‌کنند. هنگامی‌که بازیکن این توکن‌های THC را به دست آورد، می‌تواند آن‌ها را به کیف پول خود مطالبه کند. سه روش وجود دارد که بازیکنان از طریق آن‌ها THC کسب می‌کنند:

  1. نبرد: کسب جایزه نبرد در THC، بسته به نادر بودن قهرمان.
  2. کوئست (Quests): پس از اینکه بازیکن به‌اندازه کافی امتیاز کوئست دریافت کرد برای تکمیل مأموریت‌ها جمع کرد، می‌تواند آن‌ها را با THC مبادله کند.
  3. جوایز رتبه‌بندی: بازیکن پس از رتبه‌بندی THC دریافت می‌کند.

THC را می‌توان برای خرید NFT یا جعبه Thetan استفاده کرد. این توکن همچنین برنامه‌ریزی‌شده است که به‌عنوان پاداشی برای استریمرها در هنگام انتشار استریم های گیم پلی عمل کند.

علاوه بر THC، بازی تتان دارای یک توکن دوم و ثانویه به نام Thetan Gem (THG) است که یک توکن ابزاری و حاکمیتی به شمار می‌رود و به‌عنوان واسطه مبادله بین بازیکنان به روشی غیرمتمرکز عمل می‌کند. هدف آن ارائه یک روش راحت و امن برای پرداخت و تسویه‌حساب بین بازیکنان است. قرار نیست وسیله مبادله‌ای برای اهداف عمومی باشد.

توکن تیتان آرناTHG را می‌توان از سه طریق به دست آورد:

  1. رویدادهای ویژه: سازمان‌دهی شده توسط تیتان آرنا که در آن بازیکنان می‌توانند THG و NFT کسب کنند.
  2. مسابقات: پس از راه‌اندازی مسابقات، بازیکنان می‌توانند در مسابقات شرکت کنند و THG کسب کنند.
  3. بازار: تجارت در Thetan Arena Marketplace همچنین به کاربران امکان می‌دهد THG کسب کنند.
  4. هنگامی‌که آن‌ها جوایز THG را به دست آوردند، بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای تکامل قهرمانان Thetan خود استفاده کنند. THG همچنین به دارندگان اجازه می‌دهد تا پیشنهادات حاکمیتی زنجیره‌ای را در مورد ویژگی‌ها و پارامترهای آتی تتان آرنا ایجاد کرده و به آن رای دهند.

سخن پایانی

تیتان آرنا یکی از بازی‌های محبوب بلاک چین است که اهم اکنون طرفداران بسیار زیادی دارد. Thetan Arena از دو توکن مختلف استفاده می‌کند و بازیکنان در بازی می‌توانند هر دو توکن THC و THG را دریافت کنند. ارز اصلی درون بازی Thetan Coin (THC) است که کاربران با بازی حالت‌های بازی و شرکت در فعالیت‌های مختلف دیگر آن را جمع‌آوری می‌کنند. هنگامی‌که بازیکن این توکن های THC را به دست آورد، می‌تواند آن‌ها را به کیف پول خود مطالبه کند.

در این مطلب آموزشی از صرافکس در رابطه با تتان آرنا و نحوه کسب درآمد از آن توضیحاتی را ارائه دادیم، با این حال آشنایی عمیق با این بازی نیازمند مطالعات گسترده و تخصصی در این زمینه است.

سؤالات متداول

آیا می‌توان در تتان آرنا کسب درآمد کرد؟

بله. تتان آرنا یکی از منصفانه‌ترین روش‌ها را برای کسب درآمد در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند بازی‌ها را برنده شوند و درآمد کسب کنند.

Thetan Arena چگونه کار می‌کند؟

تیتان آرنا یک بازی نبرد رویال مبتنی بر مهارت است. بازیکنان می‌توانند قهرمانان مختلف را بخرند و با دیگران مبارزه کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا