آموزش

متاورس شیبا اینو چیست و چه کاربردی دارد؟

پروژه متاورس شیبا اینو بعد از اینکه نظر بسیاری از مخاطبین را به سمت خود جلب کرد، مسیری را آغاز کرد و هدفش فروش زمین در این دنیا به کاربرانش بود. همانطور که می‌دانید شیبا اینو با توجه به رشد خوبی که داشته، به یک پروژه بسیار مفید و کاربردی تبدیل شده است. 

در صورتی که ورود به دنیای متاورس برای این پروژه به خوبی انجام شود، شیبا اینو بسیاری از رقبای خود پشت سر خواهد گذاشت. با فعالیت شیبا اینو در دنیای متاورس و نیز افزایش توکن سوزی آن، به زودی شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهیم بود. 

دنیای متاورس با توجه به جذابیت‌هایی که دارد در کانون توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. شیبا اینو با درک این گزینه جذاب، قصد دارد بسیاری از کاربران را به سمت خود هدایت کند.

پروژه‌ای که شیبا اینو در چشم انداز و هدف خود در نظر گرفته، بسیار بلند پروازانه است. در ادامه این مقاله از صرافکس، در مورد اینکه متاورس شیبا اینو چیست و نحوه خرید زمین در متاورس این پروژه، توضیحات مختصری را به شما ارائه خواهیم داد.

متاورس شیبا چیست؟

با توجه به اینکه ارز دیجیتال شیبا اینو، یک میم کوین به حساب می آید، در همان ابتدا برای راه‌اندازی شیبا سواپ تلاش‌های بسیاری کرد. اکنون این پروژه به دنبال معرفی ابزارهای جدید خود برای رشد و توسعه است. شیبا اینو با ورود به دنیای متاورس، تغییرات بزرگی را در ارز دیجیتال خود به وجود آورده است. 

متاورس شیبا چیست

از مهم‌ترین مزیت‌های این پروژه کاربردی، ایجاد فرصت‌های زیادی برای تعامل با کاربرهای دیگر است. آن دسته از کاربرانی که شیبا اینو را در لیست دارایی خود قرار داده‌اند، قادر هستند قطعات زمین را در متاورس مینت کنند. شیبا اینو اکنون توانسته امکان پرداخت را از طریق خود در این دنیا ایجاد کند. 

بستر شیباریوم جایی است که متاورس شیبا در آن ساخته می‌شود. در حقیقت Shibarium مکانیسم مقیاس‌پذیری رو به رشد و لایه دومی است که برای این ارز دیجیتال خیلی مهم به حساب می‌آید. 

این بستر با نسخه‌های گوناگونش، در بازه‌های زمانی مختلف معرفی و فعال خواهد شد. کلیت و ماهیت پروژه به آن انتقال می‌یابد و با وجود این مکانیسم، کارمزد به حداقل خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی: بهترین ارزهای متاورس

نحوه کار متاورس شیبا اینو

وقتی که شما مفهوم متاورس شیبا را درک کردید، به دنبال این هستید که بدانید آن چگونه کار می‌کند. با توجه به اعلام توسعه دهندگان بیش از صد هزار قطعه زمین برای استفاده مینت می‌شود. با توجه به منابع درون آن و پاداش‌ها، کاربران خواهند توانست از آن درآمد غیر فعالی داشته باشند. 

البته راه‌های دیگری در آینده برای کسب درآمد به کاربران معرفی خواهد شد. این نکته را نیز باید در نظر داشت که همه این زمین‌ها در دسترس نخواهد بود. بعضی از زمین‌ها به صورت مشترک برای دسترسی به قسمت‌های دیگر متاورس ایجاد شده‌اند. 

به تدریج شیبا اینو قطعات مختلف را آزاد خواهد کرد و در کنار آن از چند منطقه مختلف رونمایی می‌کند. این مناطق شامل موارد زیر است:

نحوه کار متاورس شیبا اینو

  • منطقه ارزها 
  • منطقه دفاعی 
  • منطقه فناوری
  • منطقه رشد 

مناطقی که در بازه‌های مختلف معرفی می‌شود دارای سطوح مختلف است. در این پروژه از سطح یک تا چهار مناطق دسته‌بندی شده‌اند. برخی از این مناطق فرصت بهتری را از نظر استراتژیک در اختیار کاربر قرار خواهند داد. در زیر انواع دسته‌بندی این مناطق را به شما معرفی می‌کنیم. 

سطح یک دارای نادرترین و کمترین مقدار زمین است و سطح چهار دارای بیشترین قطعه در این واگذاری‌ها محسوب می‌شود. همچنین می‌توان گفت زمین‌های سطوح یک دارای ارزش بالاتری نسبت به سایر سطوح هستند. برای خرید آن باید یک اتریوم یا معادل روز شیبا اینو پرداخت کنید.

مطلب پیشنهادی: متاورس به چه معناست؟

قیمت خرید هر قطعه زمین در متاورس شیبا

همانطور که در مورد دسته‌بندی زمین‌های متاورس گفته شد، قیمت زمین با توجه به موقعیت استراتژیک هر فضایی که قرار می‌گیرد، متفاوت است. چهار سطح برای این زمین‌ها مشخص شده که هر کدام قیمت متفاوتی نسبت به سطوح دیگر دارد. باید گفت که زمین‌هایی دارای ارزش بالاتر، قیمت بیشتری نیز دارد. 

زمین‌های سطح یک، دارای ارزشی برابر با یک اتریوم هستند. زیرا این زمین‌ها کمیاب‌تر و موقعیت بهتری نسبت به سایر فضاها دارند. سایر سطوح نیز از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. به نحوی‌که زمین‌های سطح ۴، قیمتی معادل با دو دهم اتریوم دارند. 

برای خرید زمین در متاورس نیاز به ارز دیجیتال اتریوم است. دلیل این کار هم این است که فروش آن بر قیمت شیبا اینو تاثیر نخواهد داشت. این مفهوم به این معنی است که از دامپ رمز ارز دیجیتال شیبا اینو جلوگیری شود و حمایتی برای افت قیمت شیبا را در بر خواهد داشت. 

قیمت خرید هر قطعه زمین در متاورس شیبا

آن سرمایه‌ای که از فروش زمین‌های شیبا حاصل خواهد شد، برای رشد و توسعه متاورس شیبا اینو هزینه می‌شود. باید توجه داشت که استفاده از شیبا اینو ریسک بالایی را برای کل اکوسیستم آن، به همراه دارد. همچنین با فروش توکن به منظور توسعه دادن این پروژه، امکان کاهش بسیار زیاد قیمت شیبا اینو در آینده احتمال دارد.

نحوه خرید متاورس شیبا از کوین بیس

برای خرید شیبا در متاورس باید یک سری مراحل را طی کنید. در حال حاضر برای داشتن زمین در متاورس شیبا اینو می‌توان از کوین بیس استفاده کرد. به کوین مارکت کپ وارد شوید و متاورس شیبا اینو را پیدا کنید. به دنبال گزینه مارکت باشید، بر روی آن یک بار کلیک کنید. 

صفحه‌ای باز می‌شود که تمامی مکان‌هایی که در این پروژه خواهید توانست خریداری کنید، به شما نمایش داده می‌شود. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به معرفی ارزهایی که نیاز است برای خرید زمین اشاره کرد. توجه داشته باشید که برای خرید زمین، یک پلت‌فرم مناسب را انتخاب کنید و سپس خرید خود را با اطمینان بالا و به آسانی انجام دهید. 

اگر می‌خواهید از ارز دیجیتال دیگری برای خرید استفاده کنید، از یک کیف پول مناسب برای این کار استفاده کنید. توصیه می‌شود برای این کار از کیف پول شیبا در اینگونه موارد استفاده کنید. همچنین هر پلت‌فرم برای شما از قبل یک راهنما پیش‌بینی کرده که می‌توانید هر جا که به مشکل خوردید به آن مراجعه کنید. 

کارشناسان آینده شیبا اینو را با توجه به حوزه‌های جذابی که این پروژه انتخاب کرده است رو به رشد می‌بینند. بسیاری بر این باور هستند که حضور شیبا اینو در دنیای متاورس باعث جذابیت بیشتر این ارز دیجیتال خواهد شد.

مطلب پیشنهادی: چگونه در متاورس زمین بخریم؟

نحوه خرید متاورس شیبا از کوین بیس

دلایل ورود به دنیای متاورس شیبا

دلایل بسیاری وجود دارد که شما در پروژه متاورس شیبا می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید. از جمله آن‌ها می‌توان به کمیاب بودن زمین‌های این پروژه اشاره کرد. همچنین دنیای متاورس بر اساس زمین‌ها و املاک پایه گذاری شده است. هر چه زمین شما در جای بهتری واقع شده باشد، در بازه‌های زمانی مختلف امکان افزایش قیمت را دارد. 

شما خواهید توانست قلمرو و محدوده خود را به آن صورتی که در ذهنتان است، در متاورس داشته باشید. همچنین متاورس به شما این امکان را می‌دهد که نوع کاربری زمین خود را مشخص کنید. به صورتی که هم می‌توانید در داخل آن یک خانه داشته باشید یا آن را به شکل یک شرکت یا یک سازه زیبا در بیاورید.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مورد متاورس شیبا اینو به شما ارائه شد، باید گفت که آینده ارزهای دیجیتال به فضای متاورس هم گره خورده است. پروژه‌های زیادی در متاورس مشغول به فعالیت هستند؛ شیبا اینو نیز برای رشد خود وارد این دنیا شده است و امید زیاد به آینده خود دارد. 

اگر شما در فضای متاورس باشید حتماً این پتانسیل را در پروژه شیبا اینو دیده‌اید. ما سعی کردیم نحوه خرید و فروش زمین و نکات حاکم بر نقل و انتقال این پروژه را به شما ارائه دهیم. شما با داشتن اطلاعات کافی و آگاهی کامل خواهید توانست سرمایه‌گذاری خوبی را در این پروژه در جهت کسب سود خوب داشته باشید.

سوالات متداول متاورس شیبا اینو

آیا آینده متاورس شیبا اینو روشن است؟

در صورتی که وعده‌های شیبا اینو درست باشد، کاربرانی که اقدام به خرید زمین کرده‌اند، هم سود خوبی از بابت پاداش خواهند داشت و هم ارزش زمینشان در متاورس هر روز افزایش می‌یابد.

شیباورس یا ShibaVerse چیست؟

شیباورس یک پروژه در دنیای متاورس از تیم شیبا اینو است که با چشم‌انداز ایجاد یک دنیای غیرمتمرکز دیجیتال با ویژگی‌های زمین‌های مجازی، واقعیت مجازی و سایر ویژگی‌ها پایه‌گذاری شده است.

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا