آموزش

چگونه در متاورس زمین بخریم؟

امروزه طرفداران حوزه ارزهای دیجیتالی و عموم مردم، این سوال را از خود می‌پرسند که چگونه در متاورس زمین بخریم؟ به باور بسیاری، آتش شور و اشتیاق خرید زمین در متاورس زمانی به اوج خود رسید که، شرکت بزرگی مانند فیسبوک نام خود را به متا (Meta) تغییر داد. از این رخداد تاکنون، افراد زیادی به این موضوع علاقه‌مند شدند.

با اینکه عده زیادی از این افراد هنوز با مفهوم آن کامل آشنا نشده‌اند و نمی‌دانند متاورس چه هدفی را دنبال می‌کند. در ادامه با وبسایت صرافکس همراه ما باشید تا به بررسی مفهوم کلی متاورس بپردازیم. همچنین به شما یاد خواهیم داد تا چگونه در متاورس زمین بخریم.

نکات کلیدی پیش از خرید زمین در متاورس

اکثر بازی‌های پرطرفدار متاورسی که افراد مختلف می‌توانند در آن زمین و دارایی‌های متنوع خریداری کنند، در بستر بلاک ‌چین اتریوم ساخته و توسعه داده شده‌اند. در حالی که، این دارایی‌ها غالبا به صورت ان اف تی یا توکن‌های غیر مثلی مبادله می‌شوند؛ بنابراین شما با داشتن ارز اتر (ETH) می‌توانید به راحتی به خرید فروش آن‌ها بپردازید.

با اینکه عناوین مختلفی در دنیای متاورس وجود دارند، این ویژگی مثبت موجب شده تا ارزش پلتفرمی مانند اتریوم به میزان قابل توجهی افزایش یابد. البته داشتن اتر در تمام پلتفرم‌های متاورسی ضروری نیست و بعضی روش‌های پرداختی گوناگونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

چگونه در متاورس زمین بخریم؟

علی‌رغم، ریسک‌های احتمالی در این جهان گسترده و در حال پیشرفت، باید به این موضوع اعتراف کرد که، متاورس در حال تبدیل شده به یکی از مهم‌ترین بخش سبد سرمایه گذاران است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. با این وجود، برای اینکه بدانیم چگونه در متاورس زمین بخریم، باید به این نکته توجه داشته باشیم، که ما از چه روشی قادر هستیم تا هزینه آن را پرداخت کنیم؟. یقینا در مرحله اول باید یک کیف پول ارز دیجیتالی داشته باشیم.

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم این است که، پروژه‌ای را انتخاب کنیم که از اعتبار کافی برخوردار باشد. مانند بسیاری از توکن‌ها و ارزهای دیجیتالی که توانایی موفقیت در این بازار پر رقابت را ندارند، بازی‌ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. همیشه قبل از انتخاب و سرمایه گذاری بر روی یک بازی، از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید.

روش های خرید زمین در متاورس

حال اگر تصمیمتان برای خرید زمین در متاورس قطعی شده، نوبت به آن رسیده تا بدانیم چگونه در متاورس زمین بخریم. به منظور انجام این نوع از مبادلات، می‌توانیم از روش‌های زیر استفاده کنیم:

ارتباط با کارگزار املاک در متاورس

این بازار مستغلات و املاک به خصوص خود را دارد. اگرچه این صنعت نوپاست، ولی کسانی مانند اورن و تال الکساندر جایگاهی خوبی را برای خود تبیین کرده‌اند. این دو برادر قبل از داغ شدن تنور دنیای متاورس، در شهر نیویورک به خرید و فروش املاک مشغول بوده‌اند. ولی امروزه دایره خدماتی خود را به جهان متاورس نیز گسترش داده‌اند.

روش های خرید زمین در متاورس

یافتن یک وام دهنده

گزینه دومی برای اینکه بدانیم ، چگونه در متاورس زمین بخریم، یافتن وام کم‌بهره در دنیای متاورس است. این موضوع به تازگی رواج پیدا کرده است و امروزه چندین شرکت وجود دارند تا این نوع خدمات را برای کاربران خود ارائه دهند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان از دیسنترالند، سامنیوم، ترا زیرو، سندباکس و سولانا پرتالز نام برد.

قیمت سولانا

خرید زمین در متاورس با پرداخت ارز دیجیتال

حال که دانستیم از طریق دو روش قبلی چگونه در متاورس زمین بخریم، زمان آن فرا رسیده تا مستقیم‌ترین روش برای خرید زمین در متاورس را به شما معرفی کنیم. این روش برای خریدهای ارزان و کوچک نیز بسیار مناسب است. برای خرید با استفاده از این روش، بایستی به مارکت پلیس (Market Place) مورد نظر خود سر بزنید. پس از آن با در نظر گرفتن موقعیت زمین و قیمت‌ها، لیستی از گزینه‌های مناسب برای خرید تهیه کنید.

در مرحله بعدی مبحث چگونه در متاورس زمین بخریم، کیف پول خود را سازگار با پلتفرم مورد نیازتان کرده و خرید خود را انجام دهید. دقت کنید که مراحل خرید مستقیم با وام دهی به یکدیگر شباهت دارند. تنها تفاوت این دو در این است که، در وام دهی مالکیت زمینی که به صورت NFT تهیه شده است تا پرداخت کامل بدهی در اختیار وام دهنده خواهد بود.

خرید زمین در متاورس با پرداخت ارز دیجیتال

متاورس های محبوب

حال که دانستیم چگونه در متاورس زمین بخریم، بهتر است تا چند پروژه محبوب و پرطرفدار را برای شما معرفی کنیم. به این نکته توجه داشته باشید که، اغلب بازی‌های پرمخاطب و پرطرفدار زمین‌های خود را به فروش رسانده‌اند. ولی اگر شما نیز قصد دارید تا از این پروژه‌ها، زمینی بخرید، بهتر است تا به بازار ثانویه آن سر بزنید.

  • کریپتو وکسلز: جهانی مجازی در خیابان‌های شهری با نام اورجین سیتی است. بازیکنان در این بازی با بلوک‌هایی به نام voxels سازه‌هایی بسازند و آن‌ها را به فروش برسانند.
  • سندباکس: دنیایی مجازی است که در آن، کاربران می‌توانند تجربه‌های گیمینگ خود را خلق کنند. در نهایت قادر هستند تا آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و یا به دیگران بفروشند.
  • دیسنترالند: دنیای سه بعدی و گسترده‌ای است که امکاناتی مانند فضای دیجیتال گسترده و خریداری زمین را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

خرید رایگان زمین در متاورس

نتیجه گیری

در این مطلب یاد گرفتیم که چگونه در متاورس زمین بخریم. بسیاری از افراد شاید این سوال را از خود بپرسند، آینده متاورس چگونه خواهد بود؟ با اینکه پیش بینی درباره آینده کار ناممکنی است، اما می‌توان متصور بود که جهان متاورس نیز مانند فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتالی، آینده روشنی خواهد داشت.

سوالات متداول

متاورس چیست؟

دنیای متاورس (metaverse)، ترکیبی از چندین عنصر در هم تنیده فناوری، از واقعیت مجازی، واقعیت افزوده تا ویدئو است که در آن، کاربران در یک جهان دیجیتال به نقلی زندگی می‌کنند.

ترندترین نمونه‌های سیستم متاورس چیست؟

از پرمبحث ترین آنها می توان به متا -مایکروسافت - بازی‌های حماسی - روبلوکس - ماین کرافت اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا