آموزش

آموزش 6 روش برای دریافت بیت کوین رایگان

ممکن است شما هم واژه بیت کوین رایگان را شنیده باشید و دوست دارید بفهمید آیا چنین چیزی امکان دارد یا خیر؟ بله امکان دارد اما اکثر وب‌سایت‌ها یا پلتفرم‌هایی که ادعا می‌کنند این خدمات را ارائه می‌دهند، از کاربران می‌خواهند که کاری در قبال آن انجام دهند، خواه این کار نوعی سرمایه‌گذاری یا نوعی عمل باشد.

در اصل، آن‌ها از بیت کوین رایگان به‌عنوان یک تاکتیک تبلیغاتی برای سایر پیشنهادات خود استفاده می‌کنند، اما روش‌هایی نیز برای کسب BTC رایگان وجود دارد و با توجه به ارزش بالا و قیمت بیت کوین، دریافت آن به صورت رایگان اغلب به زمان و تلاش قابل‌توجهی نیاز دارد. در این مطلب از صرافکس روش‌های مختلفی را برای به دست آوردن بیت کوین رایگان از منابع قانونی بیان می‌کنیم. پس باما همراه باشید.

روش های کسب بیت کوین رایگان

چند روش متفاوت برای کسب پاداش‌های رایگان بیت کوین وجود دارد که عمده این روش‌ها به صورت فهرست موارد زیر هستند و در ادامه در رابطه با هرکدام از آن‌ها توضیحاتی ارائه خواهیم کرد. این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • فاست بیت کوین.
  • ایردراپ بیت کوین.
  • رفرال و افیلیت.
  • گردونه شانس.
  • فریلنسری.
  • بازی.

روش های کسب بیت کوین رایگان

فاست بیت کوین

Faucet Bitcoin نوعی سیستم پاداش است که بیت‌کوین‌های رایگان را در قالب ساتوشی که یک صدم یک میلیونیم بیت کوین است، برای بازدیدکنندگان در ازای تکمیل یک کپچا یا وظیفه‌ای که توسط وب‌سایت توضیح داده شده، می‌دهد. Faucet Bitcoin وب‌سایتی است که مقادیر کمی بیت کوین را به صورت رایگان توزیع می‌کند.

در اصل فاست به زبان ساده یک وب‌سایت یا برنامه است که انجام یک کار، مقادیر ارز دیجیتال به شما می‌دهد. این کار می‌تواند هر چیزی باشد، از تکمیل نظرسنجی، بازی کردن، کلیک کردن بر روی تبلیغات، یا صرفاً مشاهده یک وب‌سایت خاص و بسیاری از موارد دیگر. مقدار بیت کوینی که ارائه می‌شود معمولاً بسیار کم است، اما می‌تواند در طول زمان افزایش یابد.

سایت‌های Faucet Bitcoin به کاربران جدید کمک می‌کنند تا با بیت کوین و دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شوند. آن‌ها همچنین یک راه عالی برای کاربران برای به دست آوردن بیت کوین رایگان هستند.

ایردراپ بیت کوین – سایت بیت کوین رایگان

ایردراپ بیت کوین – سایت بیت کوین رایگان

ایردراپ نوعی برنامه توزیع ارز دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد تا سکه‌های رایگان را به‌عنوان نوعی فعالیت تبلیغاتی دریافت کنند. در ایردراپ، معمولاً در ازای انجام یک عمل خاص مانند دنبال کردن یک حساب شبکه اجتماعی، دانلود یک برنامه و بسیاری از اعمال دیگر، مقدار مشخصی از یک توکن یا سکه ارز دیجیتال جدید برای کاربر ارسال می‌شود. Airdrops یک راه عالی برای پروژه‌های ارزهای دیجیتال است تا پایگاه کاربران خود را افزایش دهند و از پروژه خود در جامعه خبر پخش کنند.

فرآیند ایردراپ اغلب شامل یک قرارداد هوشمند بوده که برای توزیع مقدار مشخصی سکه بین گروه بزرگی از مردم برنامه ریزی شده است. این می‌تواند راهی مؤثر برای ایجاد علاقه به یک پروژه جدید و پاداش دادن به کاربران فعلی برای وفاداری آن‌ها باشد و امروزه برای دریافت بیت کوین رایگان از آن استفاده می‌کنند.

Airdrops معمولاً رایگان است، اما در برخی موارد، ممکن است برای واجد شرایط بودن، از کاربران بخواهد وظایف خاصی را انجام دهند یا مقدار مشخصی از ارز دیجیتال دیگر را داشته باشند.

رفرال برای کسب بیت کوین رایگان

برنامه ارجاع رایگان بیت کوین، برنامه‌ای است که توسط برخی از خدمات و صرافی‌های بیت کوین ارائه می‌شود و به کاربران برای ارجاع دیگران به سرویس یا پلتفرم خود پاداش می‌دهد. با استفاده از لینک ارجاع ارائه شده توسط سرویس، کاربران می‌توانند درصدی از کارمزد تراکنش پرداخت شده توسط کاربر ارجاع شده را دریافت کنند. این روش می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد با بیت کوین باشد.

مقدار پولی که از طریق برنامه ارجاع به دست می‌آید از سرویسی به سرویس دیگر متفاوت است. برخی از خدمات ممکن است تا 50 درصد از هزینه تراکنش پرداخت شده توسط کاربر ارجاع شده را پرداخت کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است درصد کمتری را ارائه دهند. علاوه بر این، برخی از سرویس‌ها امکان دارد برای دستیابی به اهداف ارجاعی خاص، مانند مقدار معینی از کاربران ارجاع‌شده یا مقدار معینی از تراکنش‌ها، پاداش‌های بیشتری ارائه دهند.

افیلیت برای کسب بیت کوین رایگان

افیلیت برای کسب بیت کوین رایگان

در افیلیت با استفاده از لینک‌های وابسته (لینک‌های تبلیغاتی) و تشویق افراد به خرید یک محصول یا خدمات، یک شرکت یا فرد وابسته می‌تواند کمیسیون دریافت کند. شرکت‌های وابسته همچنین می‌توانند با تبلیغ یک سرویس مرتبط با بیت کوین، مانند صرافی ارز دیجیتال یا کیف پول، درآمد کسب کنند و به صورت کلی این روش نیز یکی از راه‌های کسب بیت کوین رایگان است.

در زیر چند برنامه افیلیت و رفرال معرفی شده‌اند. شایان ذکر است که معرفی این برنامه‌ها به معنی توصیه آن‌ها به کاربران عزیز نیست و افرادی که همچنین قصدی دارند باید قبل از هر کاری تحقیقات خود را انجام دهند.

1. برنامه رفرال Coinbase

برنامه ارجاع کوین بیس: کوین بیس یک صرافی ارز دیجیتال است که یک برنامه ارجاع ارائه می‌دهد که برای هر ارجاع موفق تا 50 دلار پرداخت می‌کند.

2. برنامه رفرال Bitwage

: Bitwage یک شرکت پردازش حقوق و دستمزد ارزهای دیجیتال است که یک برنامه وابسته را ارائه می‌دهد که تا 10٪ از هزینه تراکنش مشتریان ارجاع شده را پرداخت می‌کند.

3. برنامه رفرال Coinmama

برنامه ارجاع کوینماما: کوینماما یک صرافی ارز دیجیتال است که یک برنامه ارجاع ارائه می‌دهد که تا 25 درصد از هزینه تراکنش مشتریان ارجاع شده را پرداخت می‌کند.

4. برنامه افیلیت Localbitcoins

برنامه وابسته Localbitcoins: Localbitcoins یک صرافی ارز دیجیتال همتا به همتا است که یک برنامه وابسته را ارائه می‌دهد که تا 50٪ از هزینه تراکنش مشتریان ارجاع شده را پرداخت می‌کند.

5. برنامه رفرال Xapo

برنامه ارجاع Xapo: Xapo یک کیف پول رمزنگاری و پردازشگر پرداخت است که یک برنامه ارجاع ارائه می‌دهد که تا 10٪ از هزینه تراکنش مشتریان ارجاع شده را پرداخت خواهد کرد؛ و بسیاری از برنامه‌های دیگر که امکان ارائه آن‌ها در یک مطلب امکان‌پذیر نیست.

گردونه شانس بیت کوین رایگان

گردونه شانس بیت کوین رایگان

گردونه شانس بیت کوین یا Bitcoin Wheel of Fortune یک بازی آنلاین رایگان است که به کاربران امکان می‌دهد بیت کوین برنده شوند. بازی با چرخاندن یک چرخ و حدس زدن عدد صحیح برای برنده شدن کار می‌کند. این بازی آسان است و یک راه سرگرم کننده برای بردن بیت کوین فراهم خواهد کرد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چرخ را بچرخانید و عدد صحیح را حدس بزنید تا برنده شوید. اگر درست حدس بزنید، مقدار کمی بیت کوین به شما پاداش داده می‌شود. هم‌اکنون سایت‌های هستند که این کار را انجام می‌دهند.

کسب بیت کوین رایگان در هر ساعت با فریلنسری

فریلنسینگ یکی از بهترین راه‌ها برای کسب بیت کوین رایگان است. وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که خدمات فریلنسینگ ارائه می‌دهند و پرداخت با بیت کوین را می‌پذیرند. این وب‌سایت‌ها عبارت‌اند از Fiverr، UpWork، PeoplePerHour و بسیاری دیگر. شما می‌توانید خدماتی مانند طراحی وب، طراحی لوگو، طراحی گرافیکی، دیتا اینتری، کپی رایتینگ، برنامه‌نویسی و موارد دیگر را برای مشتریانی که مایل به پرداخت بیت کوین هستند ارائه دهید. با این کار می‌توانید بیت کوین‌های رایگان را بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در این فرآیند کسب کنید.

از آنجا که فریلنسری با گوشی موبایل نیز قابل انجام است پس می‌توان گفت که این روش نوعی روش بدست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی نیز محسوب می‌شود.

بیت کوین رایگان با بازی

بیت کوین رایگان با بازی

شما می‌توانید با انجام بازی‌های مختلف مانند تاس، پوکر، اسلات و غیره بیت کوین‌های رایگان برنده شوید. وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارند که برای انجام بازی‌ها جوایز رایگان بیت کوین ارائه می‌دهند. برخی از این وب‌سایت‌ها برای انجام بازی‌های منتخب جوایزی ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر برای انجام هر نوع بازی پاداش ارائه می‌دهند. برخی از رایج‌ترین جوایز شامل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید مقاله ما را در رابطه با کسب بیت کوین رایگان با بازی مطالعه نمایید.

سخن پایانی

کسب بیت کوین رایگان امکان‌پذیر است اما باید بدانید که شما با این کار نمی‌توانید کسب درآمد زیادی داشته باشید. بیشتر پلن‌هایی که بیت کوین رایگان ارائه می‌دهند یا مقدارشان ناچیز است یا باید به نوع دیگری در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. به صورت کلی انجام تحقیقات اساسی قبل از هر اموری در زمینه ارزهای دیجیتال را به شما توصیه می‌کنیم؛ زیرا وب سایت‌های کلاهبرداری زیادی در این حوزه در حال فعالیت هستند.

سوالات متداول در کسب بیت کوین رایگان

آیا دریافت بیت کوین به صورت روزانه و رایگان امکان‌پذیر است؟

بله؛ برخی از رایج‌ترین راه‌ها برای دریافت روزانه بیت کوین رایگان از طریق، انجام بازی‌هایی با پاداش بیت کوین و ایردراپ‌ها هستند. می‌توانید ردیت، تلگرام، توییتر و دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را دنبال کرده تا پلتفرم‌های ایردراپ، رفرال و افیلیت مناسب را پیدا کنید.

آیا بیت کوین رایگان واقعی است؟

تا حدودی بله. اگر در یک حساب تجاری ثبت نام بیت کوین رایگان دمو یا فیک شرکت می‌کنید، بیت کوین‌های ساختگی دریافت خواهید کرد که در واقع واقعی نیستند. با این حال، اگر می‌خواهید روش‌های مختلف کسب بیت کوین رایگان را امتحان کنید، بسیاری از پلتفرم‌ها بیت کوین واقعی وجود دارند که در مقادیر کم آن را ارائه می‌کنند.

آیا در حال حاضر سرمایه‌گذاری در بیت کوین ارزشش را دارد؟

نقدینگی و نوسان بالای بیت کوین آن را به سرمایه‌گذاری عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که کمتر ریسک گریز هستند و می‌دانند چگونه از نوسانات سرمایه‌گذاری کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا