کیف پول

کیف پول اکسودوس چیست؟

یکی از کیف پول هایی که امروزه افراد بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند، کیف پول اکسودوس است. در این مقاله از سری مقالات آموزشی صرافکس به بررسی امنیت و ارزهای پشتیبانی شده توسط ولت اکسودوس می‌پردازیم.

کیف پول اکسودوس چیست؟

کیف پول اکسودوس یک کیف پول نرم افزاری است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ارزهای خود را در بستری امن نگهداری کنند. با استفاده از صرافی داخلی این کیف پول شما می‌توانید علاوه بر نگهداری ارزهای دیجیتال آنها را به یکدیگر تبدیل کنید. این کیف پول در سال 2016 به بازار عرضه شد و از آن زمان کاربران زیادی را جذب کرد.

طراحی منعطف این کیف پول باعث شده تا این کیف پول به یک گزینه جذاب برای تریدرها تبدیل شود. جالب است بدانید که این کیف پول قیمت ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه ای به شما نمایش می‌دهد. امکانات شخصی سازی این کیف پول به شما این امکان را می‌دهد تا پورتفولیو خود را شخصی سازی کنید.

شما همچنین می‌توانید تم، رنگ زمینه و سایز ویژگی ها را در این کیف پول شخصی سازی کنید. البته باید بدانید که کشور ایران توسط این کیف پول تحریم شده است. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود با مراجعه به بخش کیف پول، کیف پول مناسب تری را انتخاب نمایید.

کیف پول اکسودوس از چه ارزهایی پشتیبانی می کند

 

کیف پول اکسودوس از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

کیف پول اکسودوس هم اکنون از 117 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. مهمترین این ارزها به شرح زیر می‌باشند:

ویژگی های کیف پول اکسودوس

کیف پول اکسودوس از بیش از 100 ارز و توکن پشتیبانی می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانید ارزهای زیادی را در این کیف پول نگهداری کنید. رابط کاربری آن بسیار ساده است و افراد تازه کار نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

از آنجایی که اکسودوس یک کیف پول نرم افزاری است، بهتر است از آن برای نگهداری ارزها به صورت کوتاه مدت و یا میان مدت استفاده کنید. اگر قصد دارید ارزهای خود را برای مدت طولانی نگهداری کنید، پیشنهاد می‌شود که از کیف پول سخت افزاری مانند کیف پول لجر و کیف پول ترزور استفاده کنید.

مزایا و معایب کیف پول اکسودوس

  • این کیف پول از بیش از 100 کوین و توکن پشتیبانی می‌کند.
  • رابط کاربری ساده دارد که برای افراد مبتدی بسیار مناسب است.
  • پشتیبانی 24 ساعته دارد و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز که8 به کمک نیاز داشتید از پشتیبانی کمک بگیرید.
  • از تمامی پلتفرم ها پشتیبانی می‌کند.
  • این برنامه هر دو هفته یکبار به روز رسانی می‌شود.
  • اکسودوس به صورت کامل متن باز نیست.
  • همچنین باید بدانید که کارمزد شخصی سازی شده در این کیف پول تنها برای بیت کوین در دسترس است.

ویژگی های کیف پول اکسودوس

امنیت اکسودوس به چه صورتی است؟

مانند هر کیف پول نرم افزاری دیگری، کیف پول اکسودوس، نیز در برابر هکرها آسیب پذیر است. همچنین باید بدانید که کنترل کامل وجوه در این کیف پول در اختیار کاربران است. به همین خاطر این برعهده شماست تا با رعایت کردن برخی نکات دارایی های خود را محافظت کنید.

مهمترین نکات امنیتی که باید در استفاده از این کیف پول رعایت کنید به شرح زیر می‌باشند:

  • از نصب کردن نرم افزارهای مخرب بر روی لپتاپ و یا گوشی خد خودداری کنید.
  • سعی کنید یک پسوورد بسیار قوی برای ورود به کیف پول خود انتخاب کنید.
  • عبارات بازیابی را در جای امنی نگهداری کنید. همچنین هرگز نباید این عبارات را در اختیار افراد دیگر بگذارید.
  • اگر قرار است این کیف پول را روی ویندوز نصب کنید، بهتر است روی سیستم خود آنتی ویروس را نصب و فعال کنید.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز ذکر شد، اگر قرار است سرمایه زیادی را نگهداری کنید بهتر است از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید. کیف پول های سخت افزاری امنیت بسیار بیشتری دارند و به هیچ عنوان هک نمی‌شوند.

پشتیبانی اکسودوس

همانطور که گفته شد، این کیف پول دارای پشتیبانی 24 ساعته است. به همین خاطر شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در 7 روز هفته با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. این کار با مراجعه به وبسایت و یا از طریق خود کیف پول برای شما امکان پذیر است.

امنیت اکسودوس به چه صورتی است؟

کارمزد کیف پول اکسودوس

مانند سایر کیف پول ها، کیف پول اکسودوس، بهترین کیف پول ارز دیجیتال ، نیز هزینه‌ای را تحت عنوان کارمزد برای ارسال و یا دریافت ارز دیجیتال از شما می‌گیرد. این تنها هزینه ای است که شما باید به عنوان کارمزد آن را پرداخت کنید. در این کیف پول بر خلاف سایر پلتفرم ها شما هزینه ای را برای برداشت رمزارزها پرداخت نمی‌کنید. همچنین باید بدانید که کارمزد تعیین شده به شلوغی شبکه بستگی دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا به زبان ساده درباره کیف پول اکسودوس و مزایا و معایب آن به شما بگوییم. همچنین آموزش نصب این کیف پول را در سیستم عامل های مختلف به شما گفتیم. اگر همچنان سوالی در این زمینه دارید، می‌توانید از قسمت نظرات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا کیف پول اکسودوس امن است؟

این کیف پول تا به حال مشکلی از آن گزارش نشده اما به دلیل این که این کیف پول گرم است و جزو کیف پول های آنلاین است، خطراتی آن را تهدید می‌کند.

آیا کیف پول اکسودوس هزینه‌ای دارد؟

نه؛ کیف پول اکسودوس رایگان بوده است و هیچ هزینه ای برای استفاده از آن نباید پرداخت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا