کیف پول

کیف پول جکس لیبرتی

کیف پول جکس لیبرتی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ تجارت ارزهای دیجیتال اکنون روزبه‌روز محبوب‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر شده است. ارز دیجیتال منبع جدیدی برای سرمایه‌گذاری و رشد مالی است. برخلاف ارز فیات، ارزهای دیجیتال را نمی‌توان به‌سادگی در جاهایی مانند بانک‌، مکان‌ فیزیکی یا کیف پول‌های سخت‌افزاری ذخیره کرد. برای این امر باید تریدرها ارز های دیجیتال خود را در کیف پول دیجیتال ذخیره کنند.

کیف پول جکس لیبرتی یک کیف پول ارز دیجیتال است که به دلیل دسترسی آسان امنیت بالای آن به‌سرعت در حال محبوبیت است. در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با Jaxx Wallet و مزایا و معایب آن به گفتگو بپردازیم.

کیف پول جکس لیبرتی چیست؟

کیف پول جکس لیبرتی یک کیف پول ارز دیجیتال است که با بیش از هشتاد ارز دیجیتال مختلف سازگار است. این کیف پول توسط یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، Anthony Di Iorio در سال 2014 ساخته شد. این کیف پول به دلیل رابط کاربر پسند خود که باعث می‌شود به‌راحتی بین تمام ارزهای ذخیره‌شده مختلف کاربر جابجا شود، شناخته‌شده است. کیف پول Jaxx همچنین می‌تواند به‌طور یکپارچه در چندین دستگاه مورد استفاده قرار گیرد. برخی از ویژگی‌های شخص ثالث در جکس لیبرتی به کاربران امکان خرید وفروش هر یک از ارزهای سازگار را می‌دهند.

اگر به دنبال یک کیف پول با کلی امکانات هستید حتما به کیف پول سیف پال هم سر بزنید.

بیشتر بخوانید: بررسی مودار قیمت تتر

ویژگی‌های کیف پول Jaxx

هنگام انتخاب بهترین کیف پول رمزنگاری باید به عوامل زیادی توجه کرد. مهم‌ترین ویژگی کیف پول جکس لیبرتی این است که کاربران برای استفاده از کیف پول Jaxx نیازی به ثبت‌نام، لاگین یا ورود به حساب کاربری ندارند.

ویژگی های کیف پول Jaxx

در زیر برخی از ویژگی‌های ضروری دیگر آورده شده است:

قابلیت ذخیره‌سازی ارزهای مختلف

از جکس لیبرتی می‌توان خریدوفروش هشتاد ارز دیجیتال مختلف استفاده کرد. جکس لیبرتی از تمام ارزهای رمزنگاری‌شده محبوب مانند:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • بیت کوین کش
  • دش و لایت کوین
  • غیره.

قابلیت استفاده در پلتفرم‌های مختلف

کیف پول جکس لیبرتی را می‌توان در دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف استفاده کرد و دانلود و استفاده از آن کاملاً رایگان است. این پلت فرم هم نسخه دسکتاپ، هم نسخه تلفن همراه و هم نسخه وب را دارد و راحتی استفاده از آن مثال‌زدنی است.

قابلیت همگام‌سازی بین پلتفرمی

Jaxx Wallet یک سرویس جفت‌سازی بین پلتفرمی دارد، به این معنی که اگر کاربر از دستگاه‌های مختلف وارد کیف پول شود، کیف پول را می‌توان به‌راحتی در همه آن‌ها جفت کرد و همگام‌سازی کرد.

اگر به دنبال کیف پولی امن از صرافی بایننس هستید حتما به کیف پول تراست ولت سر بزنید.

قابلیت نمایش تفکیک موجودی کاربر

یکی از ویژگی‌های مفید کیف پول جکس لیبرتی این است که تجزیه موجودی در کیف پول دیجیتال هر کاربر را نمایش می‌دهد. این به معامله گران کمک می‌کند تا بدانند دقیقاً چقدر می‌توانند خرج کنند. معامله گران همچنین می‌توانند تاریخچه مفصلی از معاملات خود با هر ارز را مشاهده کنند.

اسکن دوربین

کیف پول Jaxx همچنین دارای اسکن دوربین در دستگاه اصلی است تا کاربر بتواند هر کد QR لازم برای تراکنش سریع ارز دیجیتال را اسکن کند.

قابلیت ذخیره‌سازی ارزهای مختلف در جکس لیبرتی

به‌روزرسانی‌های منظم اخبار

Jaxx Liberty به‌روزرسانی‌های منظم اخبار دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند تغییرات بازار و تغییرات قیمت‌ها و نرخ‌های ارزهای دیجیتال مختلف را در زمان واقعی پیگیری کنند.

خدمات کیف پول Jaxx

Jaxx به دلیل پشتیبانی چند ارزی خود شناخته‌شده است. این کیف پول بیش از هشتاد ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین، کاربران می‌توانند بیش از هشتاد ارز دیجیتال مختلف را در کیف پول Jaxx ذخیره کنند.

  • کیف پول جکس لیبرتی با پلتفرم‌های شخص ثالث مانند Changelly و Simplex یکپارچه می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد بدون خروج از کیف پول Jaxx، بین ارزهای دیجیتال مختلف خود خرید، فروش و مبادله کنند.
  • دارای سیستم پشتیبانی مشتری داخلی است. برنامه Jaxx Wallet دارای یک ویژگی کمک برای چت با گروه‌های پشتیبانی آن‌ها در زمان واقعی است.
  • Jaxx Liberty دارای ویژگی Block Explorer است که به کاربران کمک می‌کند تراکنش‌های خود را در شبکه‌های مختلف بلاک چین ردیابی کنند.

پیشنهاد مطالعه: لیست ۲۰ تایی بهترین کیف پول های ۲۰۲۳

بررسی اجمالی کیف پول Jaxx

مزایا

  • پشتیبانی از بیش از هشتاد ارز دیجیتال
  • قابلیت ادغام شخص ثالث به کاربران و دادوستد بین ارزهای مختلف
  • قابلیت استفاده آسان و چند پلتفرمی.

معایب

  • مواردی از نقض امنیتی قابل‌توجهی در گذشته وجود داشته است.
  • کاربران در صورت گم کردن کلید مخفی و رمز عبور اولیه پشتیبان، برای همیشه حساب آن‌ها قفل خواهند شد.
  • کیف پول جکس لیبرتی در حال تبدیل‌شدن به Jaxx Liberty بوده و کاربرد آن نیاز به به‌روزرسانی منظم دارد.

بررسی اجمالی کیف پول Jaxx

هزینه های کیف پول Jaxx

  1. کیف پول جکس لیبرتی یک کیف پول کاملاً رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای سرویس ذخیره ارزهای دیجیتال از کاربران دریافت نمی‌کند.
  2. دانلود برنامه Jaxx Wallet برای همه پلتفرم‌ها رایگان است.
  3. هنگامی‌که کاربران دارایی‌های دیجیتال خود را از کیف پول دیجیتال Jaxx به کیف پول دیجیتال دیگری منتقل می‌کنند، باید هزینه‌های شبکه بلاک چین را بپردازند. هرچه تراکنش در شبکه بلاک چین سریع‌تر باشد، معمولاً کارمزد تراکنش بالاتر است؛ اما جکس لیبرتی اصلاً از این تراکنش هیچ هزینه مبادله‌ای دریافت نمی‌کند.

امنیت کیف پول Jaxx

کیف پول جکس لیبرتی هیچ اطلاعات شخصی و اضافی کاربران را ذخیره نمی‌کند و این کیف پول محبوب ایمنی کامل کاربر را تضمین می‌کند زیرا یک پلت فرم غیر حضانت است. در این کیف پول کلیدها و رمزهای عبور همه در دستگاه کاربر ذخیره می‌شوند، ازاین‌رو این امر کاملاً به عهده کاربر است که ایمنی دستگاه خود را تضمین کند

آن‌ها همچنین نباید پین امنیتی یا رمز عبور (12 کلمه) خود را حتی برای دوستان و خانواده خودشان فاش کنند تا از همه احتمالات نشت داده جلوگیری شود. Jaxx Wallet همچنین از سطوح رمزگذاری بسیار پیشرفته برای جلوگیری از دسترسی یا هک کردن هکرها به کیف پول‌های ارز دیجیتال کاربران استفاده می‌کند.

Unity Tokens توسط Jaxx Wallet

کیف پول جکس لیبرتی محصولی از شرکت مادر Decentral است. Unity Tokens یک ویژگی است که Decentral در حال معرفی آن است. توکن‌های یونیتی، توکن‌های دیجیتالی مانند امتیازهای پاداش یا امتیازاتی هستند که بازیکنان در بازی دریافت می‌کنند. توکن های Unity برای استفاده از خدماتی که با Decentral شریک هستند، اعطا می‌شود. این بخشی از هدف اصلی Decentral برای دستیابی به حداقل 10 میلیون کاربر در هر ماه است.

Unity Tokens توسط Jaxx Wallet

سکه‌های پشتیبانی شده کیف پول Jaxx

کیف پول جکس لیبرتی یک کیف پول چند ارزی است و این به معنی این است که از ارزهای مختلف و به‌ویژه ارزهای محبوب پشتیبانی می‌کند. هم‌اکنون این کیف پول از بیش از 90 ارز مختلف پشتیبانی می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • بیت کوین (BTC)
  • اتریوم (ETH)
  • بیت کوین کش (BCH)
  • خط تیره (DASH)
  • لایت کوین (LTC)
  • Unity (JXX)
  • دوج (DOGE)
  • ZCash (ZEC)
  • اتریوم کلاسیک (ETC)
  • ریپل (XRP)
  • EOS (EOS)

سخن پایانی

در این مطلب از صرافکس به این موضوع پرداختیم که، کیف پول جکس لیبرتی یا Jaxx Liberty یک کیف پول ارز دیجیتال مرسوم است. این کیف پول میلیون‌ها کاربر دارد که به‌طور مرتب از این پلتفرم برای ذخیره و مبادله ارزهای دیجیتال خود استفاده می‌کنند. طبق نظرات و بازخوردهای کاربران، دغدغه اصلی کاربران هنگام انتخاب کیف پول دیجیتال، سهولت استفاده و امنیت آن است.

این ویژگی کم‌وبیش توسط جکس لیبرتی پوشش داده‌شده است و زیرا تمام مسئولیت امنیت دارایی‌ها را به کنترل کاربر واگذار کرده است و از طرفی دیگر رابط کاربری آسان، کاربرپسند بودن، طراحی خوب، ویژگی ساده یکپارچه ShapeShift و سازگاری با ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده کیف پول جکس لیبرتی را به گزینه‌ای عالی برای معامله گران ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

سوالات متداول

مزایای استفاده از کیف پول جکس لیبرتی چیست؟

از ویژگی‌های مثبت این والت می‌توان به استفاده آسان و چند پلتفرمی بودن کیف پول جکس لیبرتی، پشتیبانی بیش از ۸۰ نوع ارزهای دیجیتالی گوناگون و امکان ادغام شخص ثالث به سرمایه داران و دادوستد بین آنان، اشاره نمود.

آیا جکس لیبرتی از امنیت بالایی برخوردار است؟

بلی. این کیف پول اطلاعات اضافی کاربران را ذخیره نمی‌کند و ایمنی کامل کاربران را تامین می نماید. امنیت بالای این کیف پول نیز به دلیل غیرحضانتی بودن پلتفرم آن است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا