کیف پول

هر آنچه باید در مورد کیف پول سیف پال بدانید

کیف پول سیف پال از دارایی‌های شما مراقبت می‌کند، کلیدهای خصوصی شما را روی کیف پول سخت‌افزاری خود ایمن می‌کند و درعین‌حال به شما امکان می‌دهد دارایی‌های خود را به‌طور هم‌زمان از طریق برنامه تلفن همراه مدیریت، مشاهده و مبادله‌کنید. در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با کیف پول SafePal Wallet و کاربردها و ویژگی‌های آن باهم به گفتگو بپردازیم. پس با صرافکس همراه باشید.

کیف پول سیف پال چیست؟

کیف پول سیف پال یکی از امن‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در فضای غیرمتمرکز مالی (DeFi) است. ارائه‌دهنده کیف پول که توسط Binance پشتیبانی می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را با خیال راحت در اختیار داشته باشند و روی آن کنترل داشته باشند. SafePal به ارائه یک پلت فرم مدیریت رمزنگاری کاربرپسند اختصاص دارد و بیش از 3 میلیون کاربر در بیش از 196 کشور جهان دارد.

کاربران از طریق محصولات کیف پول سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود که از طریق برنامه SafePal دارایی‌های رمزنگاری خود را مدیریت، مبادله و رشد می‌دهند. علاوه بر این، این کیف پول از بیش از 10000 دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کند و مورد اعتماد افراد در سراسر قاره‌های مختلف است.

کیف پول سیف پال به‌عنوان اولین کیف پول سخت‌افزاری رمزنگاری‌شده تائید شده توسط یک صرافی پیشرو در صنعت، قصد دارد کار با رمز ارز را برای همه ایمن و ساده کند.

کیف پول سیف پال چیست؟

کیف پول نرم افزاری سیف پال

کیف پول نرم‌افزاری، برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است. این برنامه دارای یک رابط کاربری (UI) با کاربری آسان است که در آن کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را ارسال یا دریافت کنند و با برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) تعامل داشته باشند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از صرافی غیرمتمرکز SafePal (DEX) یا صرافی متمرکز Binance (CEX) معامله کنند.

SafePal DEX یک بازارساز خودکار (AMM) است که امکان مبادله توکن‌ها را در زنجیره‌های بلوکی متعدد از جمله اتریوم، ترون و بایننس کوین فراهم می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند از طریق کارت اعتباری، حساب بانکی، iDEAL، Bancontact، EPS، Giropay و softbanking، ارزهای دیجیتال را در اپلیکیشن خریداری کنند.

به‌طور خلاصه، کیف پول سیف پال نرم‌افزار دارای چندین ویژگی منحصربه‌فرد به شرح زیر است:

  • مبادله: تبادل زنجیره‌ای و پل ارزهای دیجیتال
  • تجارت: نقاط و معاملات آتی
  • مدیریت: Revoke manager، LP Center، DeFi Assets Page.
  • خرید کریپتو: کاربران می‌توانند با استفاده از روش‌های متعددی که در بالا ذکر شد، کریپتو بخرند.

کیف پول سیف پال همچنین دارای چندین گزینه امنیتی مانند اسکن اثرانگشت، رمزهای عبور امنیتی، رمز عبور الگو و عملکردهای ورود عبارت عبور است. کاربران همچنین می‌توانند موجودی خود را از طریق حالت حریم خصوصی پنهان کنند.

محصولات سخت افزاری سیف پال

SafePal سه محصول سخت‌افزاری کاربردی با ارزش را به کاربران ارائه می‌دهد:

  • کیف پول SafePal S1
  • SafePal Cypher
  • SafePal Leather Case

کیف پول سیف پال S1 – کیف پول سخت افزاری

کیف پول SafePal S1 ارزشمندترین محصول برای مبتدیان ارز دیجیتال است. بااین‌حال، کیف پول سخت‌افزاری Cypher از دارایی و اطلاعات اولیه کاربران در برابر آب، آتش و… محافظت می‌کند. همچنین قاب چرمی همراه آن به‌عنوان یک پوشش محافظ برای کیف پول سخت‌افزاری S1 و محافظ عبارت Cypher seed عمل می‌کند.

کیف پول سیف پال S1 – محصولات سخت افزاری سیف پال

 

کیف پول سخت‌افزاری SafePal با ذخیره کلیدهای خصوصی کاربران و بهبود تراکنش‌های ارسال‌شده از برنامه، امنیت را بهبود می‌بخشد. در اصل، کیف پول محافظت طولانی‌مدت از دارایی‌های رمزنگاری‌شده را ارائه می‌دهد.

کیف پول سخت‌افزاری از 32 بلاک چین و بیش از 30000 توکن، ازجمله ذخیره‌سازی نامحدود ارز پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید از طریق ارتقاء سخت‌افزار، توکن‌های جدید را وارد کرده و به‌دلخواه توکن‌ها را اضافه یا حذف کنید.

این کیف پول سیف پال بسیار سبک است و حمل آن آسان است زیرا فقط به‌اندازه یک کارت اعتباری است. کیف پول سخت‌افزاری SafePal S1 در یک پک تحویل داده می‌شود که حاوی موارد زیر است:

  1. کیف پول سخت‌افزاری SafePal S1
  2. سه کارت عبارت هدیه
  3. راهنمای کاربری
  4. کابل یو اس بی

درست مانند کیف پول نرم‌افزاری، کیف پول سخت‌افزاری نیز امن است. در اینجا امکانات امنیتی برای کاربرانی که از کیف پول سخت‌افزاری سیف پال استفاده می‌کنند آورده شده است:

  • مولد اعداد تصادفی واقعی
  • چندلایه سنسور امنیتی
  • عنصر امن مستقل EAL 5+
  • مکانیسم خود تخریبی

SafePal Cypher

این محصول از فولاد ضدزنگ درجه 304 ساخته‌شده است و در برابر آب، نمک و اسید کاملاً مقاوم است. نصب و ذخیره‌سازی دارایی‌ها در این نوع کیف پول برای کاربران، بسیار ساده و آسان است. SafePal Cypher با هر سخت‌افزار یا نرم‌افزار کیف پول BIP39 سازگار است و کاربران می‌توانند از آن برای محافظت از عبارات اولیه 12، 18 و 24 کلمه‌ای با امنیت فوق‌العاده استفاده کنند.

 جعبه تحویل این محصول شامل موارد زیر است:

  • دو صفحه جدا از فولاد ضدزنگ
  • مجموعه‌ای از 288 حرف
  • راهنمای کاربری
  • استیکرها
  • پیچ‌گوشتی

 محصولات سخت افزاری سیف پال - SafePal Cypher

پوشش چرم در کیف پول سیف پال

چرم SafePal یک پوشش محافظ برای کیف پول سخت‌افزاری S1 و لایه‌های Cypher seed است. این محصول ضد آب به جلوگیری از خراشیدگی و ضربه بر روی کیف پول سخت‌افزاری کمک می‌کند.

 

توکن کیف پول سیف پال

$SFP توکن اصلی ارائه‌دهنده کیف سیف پال است. این یک توکن BEP-20 در زنجیره BNB است. توکن، انگیزه اصلی است که رشد محصولات و خدمات SafePal را هدایت می‌کند و حاکمیت جامعه را قدرتمند می‌کند.

 در زیر توکنومیک توکن SFP آمده است:

تأمین توکن: 500,000,000 SFP

  1. ذخیره بنیاد: 20%
  2. تیم: 20%
  3. انجمن و ایردراپ: 15%
  4. محصول و بازاریابی: 15%
  5. فروش بذر: 2%
  6. فروش عمومی: 10%
  7. فروش خصوصی: 4%
  8. فروش استراتژیک: 9٪
  9. اکوسیستم: 5%

ابزارهای کلیدی SFP Token

  • هزینه‌ها و تخفیف‌ها: کاربران می‌توانند از SFP برای هزینه‌ها و تخفیف‌های محصولات و خدمات SafePal استفاده کنند.
  • پاداش‌های شرط‌بندی: کاربران کیف پول سیف پال می‌توانند SFP را به اشتراک بگذارند تا از برنامه‌های SafePal Earn سود بیشتری کسب کنند.

همچنین دارندگان توکن SFP این امتیاز رادارند که:

  • از کوپن‌های ویژه SafePal و شرکای آن استفاده کنند
  • به کمپین‌های انحصاری راه‌اندازی پلت فرم SafePal بپیوندند.

توکن کیف پول سیف پال

مطالب کلکسیونی SafePal

مطالب کلکسیونی کیف پول سیف پال عبارت اند از:

  • حاکمیت جامعه: دارندگان توکن SFP می‌توانند پیشنهادهایی ایجاد کنند و به استفاده از صندوق خزانه‌داری و ویژگی‌های جدید مانند افزودن بلاک چین های جدید در کیف پول سخت‌افزاری SafePal S1 رأی دهند.
  • خزانه‌داری: هر سه‌ماهه، درصد معینی از سود خالص SafePal توسط پروتکل از خرید توکن SFP و واریز به خزانه‌داری برای اداره جامعه استفاده می‌شود.
  • اکوسیستم: $SFP محرک اصلی پلتفرم باز SafePal برای ارائه راهکارهای کیف پول سخت‌افزاری منبع باز برای صنعت خواهد بود.

کیف پول سیف پال safepall

سخن پایانی

کیف پول سیف پال یکی از بهترین کیف پول‌های حال حاضر دنیا برای نگه‌داری دارایی‌های رمز ارز است که به‌صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه می‌شود. در این مقاله سعی کردیم که به‌صورت مختصر محصولات سیف پال را به شما معرفی کنیم. امیدوارم که توانسته باشیم در این رابطه به شما کمک کنیم.

سوالات متداول

آیا می‌توان کیف پول را با پاوربانک شارژ کرد؟

برای شارژ کیف پول سیف پال بهتر است از پاوربانک با ولتاژ 5 ولتی استفاده نمایید.

کیف پول سیف پال از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می کند؟

کیف پول سیف پال، طیف وسیعی از رمزارزها، شبکه‌های بلاک‌چینی و صرافی‌ها را پشتیبانی می نماید؛ پس اگر قصد نگهداری و ذخیره چند ارز مختلف را در داخل یک ولت دارید، سیف پل می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا