آموزش

روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بپردازیم. بهتر است در ابتدا مقدمه‌ای از بازار ارزهای دیجیتالی داشته باشیم تا درک بهتری از این بازار پرهیاهو به دست بیاوریم. این عرصه به علت رشدهای قیمتی بسیار زیاد خود در سال‌های اخیر، معامله‌گران و سرمایه گذاران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

به این ترتیب به یکی از پرطرفدارترین بازارهای مالی دنیا تبدیل شده است. در ادامه با وبسایت صرافکس همراه ما باشید تا روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را با یکدیگر بررسی کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال

بهتر است قبل از ورود به مبحث روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی را درباره ماهیت بازار ارزهای دیجیتال کسب کنیم. همانطور که پیش‌تر نیز عنوان شد، این بازار با رشد قیمتی که در سال‌های اخیر تجربه کرده، به یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی در جهان تبدیل شده است. این بازار شامل دارایی‌های غیر مثلی و رمزارزهای گوناگونی است که شما با خرید و فروش آن‌ها می‌توانید به کسب درآمد بپردازید.

از سوی دیگر، بازار ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی دارد، پس در نتیجه ریسک زیادی را نیز می‌طلبد. شما به منظور فعالیت در این بازار بایستی فرد ریسک پذیری باشید. روش‌های متنوعی برای کسب در آمد در این عرصه وجود دارد. در ادامه به معرفی چندین مورد از روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت.

خرید و نگهداری ارز دیجیتال

خرید و نگهداری ارز دیجیتال

هولد کردن، یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. مانند خرید سهام، شما رمزارزی را خریداری می‌کنید. بعد از مدتی که قیمت آن افزایش یافت، دارایی را فروخته و به سود می‌رسید. برای مثال، قیمت بیت کوین در سال ۱۳۹۲ تقریبا معادل ۱۳ دلار بود. بعد از گذشت ۴ سال قیمت آن به ۲۰۰۰۰ دلار رسید.

با یک حساب سرانگشتی نیز می‌توان فهمید که شما اگر در سال ۹۲، یک بیت کوین خریده بودید، در سال ۹۶ شما ۳۰۰۰ برابر از سرمایه اولیه خود، کسب درآمد می‌کردید.

یکی از نکات مهمی که در هولد کردن ارز دیجیتال باید به آن دقت کنید، شناسایی توانا‌ترین کوین‌ها است. به این معنی که با پتانسیلی که دارد، بتوان آینده خوبی را برای آن پیش بینی کرد. شما باید با پیگیری جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ، بهترین رمزارزها برای نگهداری طولانی مدت را شناسایی کنید.

سعی کنید برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، انواع مختلف ارزهای دیجیتالی با پتانسیل را در سبد خود بچینید، تا هنگام افزایش یا کاهش دامیننس بیت کوین در بازار، سود خود را بیشتر کنید.

آربیتراژ قیمت

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، کسب سود از اختلاف قیمت بین صرافی‌ها است. اگر یکی از کاربران صرافی‌ها هستید، حتما متوجه شده‌اید که گاهی قیمت یک ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلف با هم فرق دارند. شما با پیدا کردن این نوع از اختلاف قیمت‌ها می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. برای اینکه بتوانید بهترین فرصت‌های اختلاف قیمتی بین صرافی ها را پیدا کنید، بهتر است از سرویس مقایسه صرافی‌ها بهره ببرید.

استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال

استخراج یا ماینینگ

هرزمان به روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال فکر می‌کنیم، یکی از اولین راهکارهایی که به ذهنمان می‌رسد یقینا گزینه ماینینگ است. ماینینگ یا استخراج، به معنی حل نمودن مسائل پیچیده ریاضی است که توسط کامپیوترها صورت می‌گیرند. اما باید دقت کنید که برای اینکار شما نیازمند سخت‌افزارهای مخصوصی هستید که برای ماین کردن استفاده می‌شوند.

دقت داشته باشید که هرچقدر از ابزار و وسایل بروزتری برای اینکار استفاده کنید نرخ سود شما و میزان کسب درآمد از ارزهای دیجیتال نیز بیشتر خواهد شد.

کسب درآمد با شرکت در ایردراپ ارز دیجیتال

شرکت در ایردراپ ها

ایردراپ در حقیقت فرآیندی است که در آن یک کمپانی، توکن ها یا ارزهای خود را به صورت رایگان به کیف پول‌های دیجیتالی برخی کاربران ارسال می‌کند. این راه، یک روش کم هزینه به منظور تبلیغات می‌باشد که فواید زیادی برای شرکت عرضه کننده دارد. در جهان ارزهای دیجیتالی عرضه ایردراپ‌ها به روش‌های گوناگونی مانند فورک، خریداری ICO و هدیه، انجام می‌‎شود.

برای شرکت نمودن در یک ایردراپ کافیست تا مراحلی که خود شرکت عرضه کننده عنوان می‌کند را طی کنید تا در قرعه‌کشی شانس برنده شدن را داشته باشید. مثلا حساب شبکه‌های اجتماعی شرکت مورد نظر را فالو کنید و بعد از آن یکی از توییت‌های شرکت را ریتوییت کنید.

اما مهم‌ترین نکته درباره ایردراپ‌ها و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، اعتبار آن‌ها است. یکی از بهترین و به‌روزترین سایت‌هایی که می‌توانید ایردراپ‌های معتبری پیدا کنید، کوین مارکت کپ است.

معامله یا ترید کردن ارزهای دیجیتال

معامله یا ترید کردن ارزهای دیجیتال

ترید ارز دیجیتال یکی از تخصصی‌ترین روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال می‌باشد. برای اینکار شما بایستی در ابتدا دانش کافی نسبت به ترید نمودن را به دست بیاورید. یکی از مزیت‌هایی که این روش دارد این است که، نوسانات قیمتی در بازار ارزهای دیجیتالی به شدت زیاد است و احتمال دارد که شما با خرید رمزارزی در طی چند ساعت سود کلانی را به دست بیاورید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم. توصیه ما این است که قبل از هر اقدامی نسبت به آن اطلاعات و دانش کافی را کسب کنید. همانطور که اشاره شد بازار ارزهای دیجیتالی بسیار محبوب و در عین حال بازار پر نوسانی است. شما علاوه بر خرید و فروش می‌توانید با استفاده از روش‌های دیگر نیز به کسب درآمد بپردازید.

سوالات متداول

بهترین روش کسب درآمد از استخراج چیست؟

استخراج یکی از بهترین روش‌هایی کسب درآمد است اما برای راه اندازی آن باید مقداری سرمایه اولیه داشته باشید تا بتوانید فعالیتتان سودمند باشد.

بهترین روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال کدام است؟

خرید و فروش به شکل معامله‌گری یا هولد کردن بیت کوین، یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است.

امتیاز دهید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا