ارز دیجیتال - بررسی و معرفی همه ارزهای دیجیتال

معرفی رمز ارز کوتی

Coti یک پلت فرم پرداخت واسطه است که عناصری از امور مالی متعارف و مالی غیرمتمرکز را در برمی‌گیرد. رمز ارز کوتی بر روی یک بلاک چین بومی ساخته‌شده است که امکان ایجاد استیبل کوین ها را برای شرکت‌ها و دولت‌هایی که مایل به استقرار ارزهای دیجیتال خود هستند، می‌دهد. در ادامه با صرافکس همراه ما باشید تا به بررسی رمز ارز کوتی بپردازیم.

رمز ارز کوتی چیست؟

رمز ارز کوتی یکی دیگر از اکوسیستم‌های رمزنگاری است که هدف آن ایجاد یک شبکه پرداخت غیر متمرکز و مقیاس‌پذیر برای تسهیل تجارت جهانی کارآمد است.

COTI فناوری‌های دفتر کل توزیع‌شده را با راه‌حل‌های پرداخت سنتی ترکیب می‌کند و می‌خواهد نسل بعدی راه‌حل پرداخت غیرمتمرکز را راه‌اندازی کند که اعتماد محور، فوری و مقرون‌به‌صرفه باشد. COTI با ارائه یک راه‌حل کامل که متشکل از یک مکانیسم اعتماد نوآورانه، یک سیستم میانجیگری غیرمتمرکز، یک کیف پول چند ارزی و یک مبادله ارز بومی است، خود را از سایر راه‌حل‌های پرداخت متمایز می‌کند. محرک اکوسیستم COTI سکه COTI است که یک ارز دیجیتال بومی است.

رمز ارز کوتی چیست؟

مشکل اصلی بانکداری مرسوم این است که انتقال پول به‌کندی انجام می‌شود و نقل و انتقالات بین‌المللی می‌تواند 5 تا 10 روز کاری طول بکشد. همچنین بانک‌ها و خدمات پرداخت آنلاین سالانه میلیاردها کارمزد دریافت می‌کنند. Coti کارمزد تراکنش ثابت تنها 0.1٪ را دارد.

بنیان گذاران COTI چه کسانی هستند؟

گروه اصلی COTI از 27 کارمند تمام‌وقت تشکیل‌شده است. این شامل مهندسان، ریاضیدانان، اقتصاددانان، محققان و پیشکسوتان صنایع فین تک و بانکداری می‌شود. این گروه متشکل از دیوید اساراف (هم بنیان‌گذار) است که قبلاً به‌عنوان بازرس در واحد ریسک اعتباری بخش نظارت بانکی بانک اسرائیل کارکرده است.

Shahaf Bar-Geffen (مدیرعامل) و همچنین یکی از بنیان‌گذاران WEB3، یک شرکت پیشرو در بازاریابی دیجیتال چندملیتی است. نیر هالوانی (CTO) و پیشگام در فشرده‌سازی داده‌ها، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین. یایر لاوی (CFO) یک حسابدار، فارغ‌التحصیل حسابداری و اقتصاد و دارای مدرک MBA از دانشگاه تل آویو است.

رمز ارز کوتی چگونه کار می کند؟

اکوسیستم رمز ارز کوتی گزینه‌های پرداخت سریع و با ثبات قیمت را با ابزارهای مستقیم برای فروش فراهم می‌کند. COTI این گزینه‌ها را بدون استفاده از واسطه‌های مالی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، این شبکه توانایی پردازش تا 100000 تراکنش در ثانیه را دارد! سرعت تراکنش سریع‌تر از بسیاری از سیستم‌های پرداخت سنتی و بلاک چین است.

علاوه بر اینکه شبکه COTI سرعت تراکنش بالایی دارد، همچنین سطح بالایی از ثبات و حفاظت را تضمین می‌کند. جدا از آن، این پلتفرم دارای مکانیزم حل اختلاف برای محافظت در برابر خطاهای کاربر و تقلب است و از الگوریتم زنجیره اعتماد استفاده می‌کند. توکن بومی پروژه رمز ارز کوتی بر روی سه شبکه اصلی مجزا عمل می‌کند.

  1. شبکه Trustchain
  2. توکن COTI که به‌عنوان یک توکن ERC-20 نیز در شبکه اتریوم اجرا می‌شود.
  3. نسخه BEP-2 که این توکن فقط در صرافی Binance در دسترس است.

با توجه به استاندارد جهانی پذیرفته‌شده توکن های ERC-20، اکثر صرافی‌ها از نسخه ERC-20 توکن COTI استفاده می‌کنند. سکه بومی COTI به‌عنوان تنها واحد حساب همراه با روش‌های رایج پرداخت برای کارمزد تراکنش‌ها و سایر وظایف عمل می‌کند.

برای اطلاع از قیمت توکن های ERC-20 مانند: قیمت تتر و قیمت شیبا به صرافکس مراجعه کنید.

رمز ارز کوتی چگونه کار می کند؟

توکن شبکه کوتی

توکن Coti، توکن بومی اکوسیستم پرداخت رمز ارز کوتی است که برای پرداخت در شبکه Coti، ازجمله کارمزد پرداخت‌های استیبل کوین صادر شده در شبکه استفاده می‌شود. در این شبکه کارمزد استاندارد تراکنش 0.1٪ برای تراکنش‌های شبکه Coti و 0.7٪ برای پرداخته‌ای کارت نقدی اعمال می‌شود و هر دو با استفاده از رمز Coti پرداخت می‌شوند.

Coti با تبدیل‌شدن به اعتبارسنجی و اجرای گره خود در شبکه، کاربران را تشویق می‌کند تا در الگوریتم اجماع اثبات سهام شرکت کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بر اساس سهم خود درصدی از کارمزد تراکنش‌ها را در شبکه جمع‌آوری کنند.

ویژگی های کلیدی رمز ارز کوتی

اکوسیستم رمز ارز کوتی به دنبال ارائه راه‌حل‌هایی از طریق 7 عنصر مختلف است که برای یک ساختار پرداخت کامل در سیستم غیرمتمرکز ضروری است.

  • مقیاس‌پذیری
  • سادگی
  • حفاظت خریدار و فروشنده
  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • ثبات قیمت
  • آنی بودن
  • امنیت

ویژگی های کلیدی رمز ارز کوتی

مزایای اصلی شبکه Coti عبارت‌اند از:

شبکه کوتی مزایا زیادی دارد که آن را از رقبا متمایز می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  1. تسویه تراکنش‌های آنی و بلادرنگ.
  2. کارت‌های نقدی VISA و بانکداری آنلاین.
  3. تا 100000 تراکنش در ثانیه (TPS).
  4. هزینه‌های کم و ثابت برای پرداخت ها.
  5. حمایت از خریداران و فروشندگان
  6. پلتفرم برای ایجاد و استقرار استیبل کوین ها.
  7. توکن های وفاداری و حواله‌ها.
  8. تبعیت از دولت‌ها.
  9. در دسترس بودن در سراسر جهان

Coti Tokenomics

Coti در حال حاضر دارای 1,048,140,000 توکن در گردش است که حداکثر عرضه آن 2 میلیارد توکن است. تنها 51 درصد از توکن ها در گردش هستند و بقیه در ذخایر شرکت باقی می‌مانند.

حجم معاملات روزانه رمز ارز کوتی $18,813,200.00 است و همچنین حجم بازار فعلی آن 96,754,300.00 دلار است. اعضای گروه و همکاران آن‌ها نزدیک به 25 درصد از کل عرضه را در اختیار دارند. توکن های ذخیره اکوسیستم نزدیک به 60 درصد از کل عرضه را تشکیل می‌دهند.

Coti Tokenomics

آینده قیمتی ارز کوتی چیست؟

کاردانو، سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، Coti را به‌عنوان شریک اصلی خود برای انتشار یک استیبل کوین جدید در شبکه خود انتخاب کرد که اولین استیبل کوین الگوریتمی سازگار با AdaPay خواهد بود. این امکان پرداخت DeFi را در یکی از بزرگ‌ترین بلاک چین های غیرمتمرکز جهان فراهم می‌کند.

با فرض اینکه گروه توسعه رمز ارز کوتی به مسیر خود برای توسعه مشارکت با پردازنده‌های پرداخت بزرگ ادامه دهد، افزایش قیمت کاردانو به عنوان ارز دیجیتال غیر متمرکز موجب افزایش قیمت روز ارز کوتی خواهد شد. بااین‌حال، بسیاری از توکن ها در حال حاضر در گردش نیستند و این ممکن است در صورت انتشار در قیمت منعکس شود.

گروه تحقیق و توسعه Coti عمدتاً بر بازارهای اروپایی و آسیایی متمرکز است. یکی از اهداف اصلی آن‌ها کمک به بانکداری افراد بدون بانک و ارائه خدمات آن‌ها در سرتاسر جهان است که به آن‌ها مزیتی نسبت به خدمات پرداخت دیجیتالی می‌دهد که منحصراً در بازارهای غربی فعالیت می‌کنند.

ارزهای پیشنهادی صرافکس:

نتیجه گیری

رمز ارز کوتی با موفقیت یک سیستم پرداخت فراگیر را به کار گرفت که می‌تواند با چالش‌های مدرن در امور مالی متمرکز مانند کارمزدهای بالا و تاخیر تراکنش‌ها مقابله کند، درحالی‌که تجربه DeFi را برای کاربران کمتر فنی ساده‌تر می‌کند. Coti یک سیستم پرداخت دیجیتال جدید را معرفی کرد که مقیاس‌پذیر، سریع، کم‌هزینه است و برای همه انواع پرداخته‌ای دیجیتال بهینه است.

آینده کوتی به دلیل موقعیت آن‌ها به‌عنوان میانجی بین مالی متمرکز و غیرمتمرکز امیدوارکننده به نظر می‌رسد. آن‌ها فناوری پایه‌ای برای ایمن‌سازی تراکنش‌های بزرگ‌مقیاس با استفاده از الگوریتم سنجش اعتماد را دارند و پلت فرم آن‌ها به دولت‌ها و شرکت‌های خصوصی اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را در شبکه خود منتشر کنند.

سوالات متداول

ویژگی های اصلی رمز ارز کوتی چیست؟

از جمله این خصوصیات می‌توان به مقیاس پذیری، سادگی، مقرون به صرفه بودن، ثبات قیمتی و آنی بودن اشاره کرد.

توکن رمز ارز کوتی را در کدام بلاک چین‌ها می‌توان استفاده کرد؟

از ارز coti می‌توان در شبکه بایننس اسمارت چین، ERC-20 و شبکه تراست چین استفاده کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا