اخبار

اقدام ژائو باعث سبز شدن بازار شد

با اعلام راه اندازی «صندوق احیا صنعت» توسط بایننس، بیت کوین و بازار سبز شد

با اعلام راه اندازی «صندوق احیا صنعت کریپتو» توسط ژائو مدیرعامل بایننس، بیت کوین و بازار کریپتو رشد کردند

اقدام مثبت ژائو و بایننس؛ «صندوق احیا صنعت» ایجاد شد

ژائو مدیر عامل بایننس گفته است که در حال راه اندازی «صندوق احیا صنعت» در کریپتو است تا کمپانی‌ها و پروژه‌هایی که پس از ورشکستگی صرافی FTX، با مشکل نقدینگی دست و پنجه نرم می‌کنند را حمایت کند.

مطالب پیشنهادی: صرافی بایننس | محبوب ترین پلتفرم مبادله ارز دیجیتال

“برای کاهش تاثیر منفی این اتفاق روی بازار کریپتو، بایننس در حال ایجاد یک صندوق احیا صنعت (Industry recovery fund) است تا به پروژه‌های قدرتمندی که با مشکلات نقدینگی مواجه شده‌اند، کمک کند و آن‌ها را احیا کند. به زودی اطلاعات بیشتری می‌دهیم. در عین حال لطفا اگر فکر می‌کنید که واجد شرایط هستید با بایننس لب (Binance Lab) در ارتباط باشید.

همچنین ما از دیگر بازیکنان این صنعت که می‌خواهند سهمی داشته باشند استقبال می‌کنیم، کریپتو جایی نمی‌رود. ما همچنان اینجا هستیم. بیاید دوباره بسازیم. ”

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته از کف 15,906$ تا سقف 16,730$ پیشروی کرد. اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته از کف 1,180$ تا محدوده 1,260$ پیش رفت. این خبر تاثیر مثبتی روی بازار گذاشت.

بازار کریپتو یک آخر هفته سخت و دشوار را پشت سر گذاشت و با ادعای هک شدن صرافی FTX آغاز شد و دارایی کاربران و موجودی حساب آن‌ها به سمت صفر متمایل شده بود و میلیون‌ها دلار از صرافی FTX خارج شد.

اخبار مرتبط: صرافی FTX و پیشامدهای ورشکستگی آن

چند ساعت قبل از اعلامیه ژائو، بنیان گذارِ رسوا شده‌ی FTX، سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried) توییتی عجیب و غریب و بی ربط منتشر کرد.

توییت بنیان گذار صرافی FTX

بنکمن فراید پس از اعلام ورشکستگی صرافی FTX و Alameda Research در روز جمعه، همچنان سخن خاصی نگفته است و واکنشی نشان نداده است. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Dailyhodl

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا