اخبار

1 میلیارد دلار بیت کوین از صرافی Coinbase خارج شد

نهنگ‌ها همچنان مشغول جمع‌آوری بیت کوین هستند

در حالی که نهنگ‌ها مشغول جمع‌آوری تهاجمانه بیت کوین هستند، ۱ میلیارد دلار بیت کوین تنها در یک روز از صرافی کوین بیس (Coinbase) خارج شد

بیت کوین در این هفته نیز ریتم مشابهی داشت و  نوسان زیادی تجربه نکرد، گرچه سرمایه گذاران از شرایط ادامه‌دار و ناپایدار اقتصاد کلان متضرر شده‌اند. در یک ماه گذشته، پرچم‌دار ارزهای دیجیتال در یک محدوده خاص نوسان می‌کرد، بیت کوین در بین دو سطح 18,400$ و 20,390$ فراز و نشیب‌های متفاوتی را تجربه کرد. در هنگام انتشار این خبر، BTC در 19,141$ معامله می‌شود و در 24  ساعت گذشته حدود 0.5% افزایش قیمت بیت کوین داشته است.

مقاله پیشنهادی: تحلیل هفتگی بیت کوین

بر خلاف روند آرام، حرکت اخیر بیت کوین در این بازار خرسی، انعطاف پذیری آن را نشان می‌دهد. همچنین با نگاهی به مسیر حرکتی بیت کوین در ۵ ماه اخیر، می‌بینیم که بیت کوین به لحاظ فاندامنتالی ارتقاء پیدا کرده است.

موج خروج بیت کوین از Coinbase

روز چهارشنبه، آنالیزور آن‌چین شرکت کره‌ای کریپتوکوانت (CryptoQuant)، کی یونگ جو (Ki Young Ju) داده‌هایی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد حدود ۱میلیارد دلار بیت کوین از بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال آمریکایی کوین بیس (Coinbase) خارج شده است.

توییت کی یونگ جو:
” فوری: امروز حدود ۴۸ هزار بیت کوین از صرافی Coinbase خارج شده است. به نظر می‌رسد آن‌ها قلک قدیمی را شکستند تا بیت کوین را به مشتریان موسساتی تحویل دهند. ”

در یادداشتی جداگانه این شرکت نوشته بود “از الگوی این ترانکش‌ها این استدلال را می‌توان کرد که کیف پول‌های حضانتی (Custodial) برای مشتریان موسساتی ایجاد شده است.” این داده‌ها نشان می‌دهد که موسسات از کاهش قیمت بیت کوین در این یک سال، همانند سرمایه گذاران خرد آشفته نشده‌اند.

چارت خروج بیت کوین از صرافی Coinbase

افزایش تقاضای موسسات برای بیت کوین

اشتراک گذاری داده‌های یونگ پس از صحبت‌های جان دی آگوسکتینو (John D’Agosktino) انجام شده است، آگوسکتینو یک مشاور ارشد در Coinbase است که روز سه شنبه در مصاحبه‌ای با آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci) عنوان کرد مقبولیت کریپتو در بیت موسسات «با سرعت بسیار زیادی» در حال افزایش است. طبق صحبت‌های این کارشناس، در حالی که مقبولیت و پذیرش کریپتو به خاطر عدم وجود قانون‌گذاری‌ سازمانی با کاهش همراه شده بود، قانون گذاران در حال حرکت برای به تصویب رساندن قانون هستند و این مسئله منجر شده است تا سرمایه گذاران سازمانی یک اطمینان خاطر بدست آورند و شرایط مقبولیت کریپتو بهبود و مرتفع شود.

به نظر می‌رسد با سقوط بیت کوین به سطوحی جالب توجه، موسسات که تا حد زیادی در طبقه‌بندی نهنگ‌ها قرار دارند، جذب این قیمت‌های تخفیف خورده شده‌اند.

یونگ به تازگی در توییتی عنوان کرده بود:
“هم اکنون قیمت بیت کوین در نزدیک سطحی قرار دارد که موسسات آن را کف قیمتی بیت کوین در نظر می‌گرفتند (پیش‌بینی قیمتی این موسسات در سرویس‌های کوین‌بیس مانند Prime brokerage و Custody و… انجام شده بود)، اگر همچنان بر این باور هستید که گرداننده این بازار، موسسات هستند، فرصت مناسبی برای همراه شدن با این دسته می‌باشد.”

در روز ۲۲ اکتبر (۲۸ مهر) یونگ با اشتراک گذاری یک چارت عنوان کرد از زمانی که بیت کوین به 20,000$ رسید، نهنگ‌ها به طور تهاجمی در حال جمع آوری بیت کوین در صرافی بایننس و کوین‌بیس (Coinbase) هستند.

توییت کی یانگ و جمع آوری بیت کوین توسط موسسات در صرافی بایننس

منبع: zycrypto

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا