اخبار

سم بنکمن مدیرعامل صرافی ورشکسته FTX زندانی شد.

ارتباط با شهود پرونده قبل از دادگاه برای بنکمن دردسر ساز شد.

بنیانگذار صرافی رمزارز FTX ممکن است حداقل دو ماه قبل از دادگاه خود را در زندان بگذراند.

بنا بر گزارش ها، سم بنکمن-فرید روز جمعه در حالی به زندان فرستاده شد که لوئیس کاپلان، قاضی آمریکایی، درخواست وکلایش برای به تعویق انداختن بازداشت را رد کرد.

تاریخ دادگاه این غول سابق دنیای رمزارزها 2 اکتبر تعیین شده است و اگر درخواست تجدید نظر ناموفق باشد، می تواند تا آن زمان در سلول زندان گرفتار باشد.

پایگاه خبری CryptoPotato ماه گذشته ادعاهای ارائه شده ی نیویورک تایمز را گزارش داد که SBF سعی کرده است یکی از شاهدان اصلی یعنی کارولین الیسون مدیر سابق Alameda Research را در کارزار قانونی خود علیه مقامات آمریکایی،  بترساند.

دادستان ها به سرعت درخواست بازداشت بنکمن-فرید را دادند و ادعا کردند که نمی توان به او در زمانی که در خانه والدینش زندگی می کند اعتماد کرد.

طبق انتظار وکلای او این اتهامات را رد کردند و نشان دادند که او تلاشی برای مداخله یا ارعاب کسی به خصوص دوست دختر سابقش(کارولین)  نداشته است.

با این حال، طبق گزارش‌های اخیر، درخواست وکلا برای جلوگیری از بازداشت  زود هنگام توسط قاضی لوئیس کاپلان رد شد.

طبق گزارش ها، قاضی گفت: «نتیجه گیری من این است که دلیل محتملی وجود دارد که معتقدم متهم حداقل دو بار سعی کرده با شهود ارتباط برقرار کند.

جالب اینجاست که SBF به احتمال زیاد به زندانی در پاتنام نیویورک فرستاده خواهد شد و به یک لپ تاپ با اتصال به اینترنت دسترسی خواهد داشت تا برای دفاع از خود آماده شود. گزینه دیگر فرستادن او به بازداشتگاه متروپولیتن بروکلین بود، جایی که دسترسی به اینترنت برای زندانیان محدود است.

تاریخ دادگاه SBF به دلیل اتهام وی در کلاهبرداری از سرمایه گذاران و سقوط گسترده امپراتوری ارزهای دیجیتال سابق او یعنی صرافی FTX، قرار است 2 اکتبر آغاز شود. او می تواند تقریباً دو ماه آینده را در زندان بگذراند مگر اینکه درخواست تجدیدنظر وکیلش برای بازگرداندن حکم قاضی کاپلان موفقیت آمیز باشد.

منبع خبر: cryptopotato

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا