اخبار

هوش مصنوعی پتانسیل ارسال قیمت بیت کوین به بیش از 750 هزار دلار را دارد – آرتور هِی‌یز

نظر مدیر عامل سابق BitMEX درباره ارتباط هوش مصنوعی و بیت کوین

مدیر عامل سابق BitMEX می‌گوید سال‌های آینده برای هوش مصنوعی انفجاری و برای بیت‌کوین حتی بیشتر از آن خواهد بود. آرتور هِی‌یز می گوید که  بیت کوین ارز رایج ارز هوش مصنوعی (AI) خواهد بود و در این فرآیند می تواند قیمت هر بیت کوین به 760.000 دلار هم برسد.

مدیر عامل سابق BitMEX در آخرین مقاله خود با عنوان “Massa” به این نتیجه رسید که انقلاب هوش مصنوعی به طور طبیعی به سمت BTC کشیده می شود

هِی‌یز: بیت کوین یک انتخاب منطقی برای ارز رایج در هوش مصنوعی است.

هِی‌یز گفت، علیرغم اینکه ارزهای فیات قرار است در آینده بیش از پیش ناکارآمد شوند، یک بخش اقتصادی در حال رشد وجود دارد که قدرتش هر روز بیشتر می شود: هوش مصنوعی.

دهه های آینده شاهد انفجاری ازاستفاده ها و پیاده سازی های مرتبط با هوش مصنوعی خواهیم بود که آن را در همه جا حاضر و اجتناب ناپذیر خواهد کرد.

او نوشت: «پیشرفت‌های اخیر در قدرت محاسباتی هوش مصنوعی ما را به لحظات سرنوشت سازی نزدیک کرده است، که در آن هوش مصنوعی وایرال می‌شود و مسیر بشریت را در لحظه ای تغییر می‌دهد.

تنها در دو ماه، ChatGPT  به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسید و آن را به سریع‌ترین فناوری مورد استفاده در تاریخ بشر تبدیل کرد؛ بنابراین تصور کنید که با ادغام هوش مصنوعی در زندگی روزمره و ادامه یادگیری و بهبود، چقدر سریع همه چیز تغییر می‌کند.

هِی‌یز گفت، وقتی نوبت به یکپارچه‌سازی همه چیز با هوش مصنوعی می‌شود، پیش از هر چیز، ابتدا نوبت تغییر در راه‌حل های مالی است و آن موقع گزینه روی میز یک آلت‌کوین اختصاصی متمرکز بر هوش مصنوعی نخواهد بود، بلکه بیت‌کوین  ارز رایج در دنیای هوش مصنوعی می شود.

او می گوید دلیل این اظهار نظر این این است که با توجه به ویژگی‌های ذاتی بیت‌کوین مانند عرضه ثابت و تغییرناپذیر، کمیابی (فقط 21 میلیون بیتکوین وجود دارد) و این نکته که بیت کوین پولی است که از انرژی تولید می شود، باعث می شود تا هوش مصنوعی آن را انتخاب منطقی در نظر بگیرد. بعید است که یک هوش مصنوعی به خود اجازه دهد به چیزی که یک دولت متمرکز آن را اداره میکند (پول فیات) تکیه کند، بنابراین فقط طلا و بیت کوین برای انتخاب به عنوان ارز رایج در هوش مصنوعی مناسب هستند. رابطه بین طلا و بیت کوین؟
هِی‌یز ادامه داد:
بنابراین بیت کوین گزینه ارزی منطقی برای هر هوش مصنوعی است. چرا که کاملاً دیجیتالی است، در برابر سانسور مقاوم است، کمیاب است، و ارزش ذاتی آن کاملاً وابسته به هزینه برق است. امروزه چیزی وجود ندارد که بتواند در این جنبه ها بیت کوین را به چالش بکشد.

مسیری دیگر به سوی قیمت ۱ میلیون دلاری بیت کوین

با این مسیر قیمت بیت کوین چقدر می شود؟
امروز قیمت بیت کوین حدود 30.000 دلار است و تأثیر واقعی هوش مصنوعی روی قیمت تا حدود سه سال دیگر آغاز خواهد شد.هِی‌یز گفت، پس از آن، حدود یک دهه دیگر طول می کشد تا افزایش ارزش شبکه تنها از طریق هوش مصنوعی، بیت کوین را به نزدیک به 1 میلیون دلار برساند.

من معتقدم که اوج رشد سرمایه گذاری در بازه زمانی 2025 تا 2026 رخ خواهد داد. بنابراین، منطق پیش‌بینی‌های من در مورد قیمت آتی بیت‌کوین، وقوع داستانی است که فکر می کنم برای هوش مصنوعی اتفاق می افتد.بسته به مقیاس سرمایه گذاری ها در این بازه زمانی ، قیمت بیت کوین می تواند تا 760000 دلار برای هر بیت کوین را ببیند.در بخشی از این تحلیل”Massa” او  نتیجه می گیرد: “به یاد داشته باشید – اگر بازار باور داشته کند که احتمال صحت فرضیات من برای رشد شبکه بیت کوین در آینده وجود دارد، قیمت های بیشتری هم حاضر است به ازای هر بیت کوین پرداخت کند!بیشترین پول زمانی بدست می آید که قیمت بازار از وضعیت «هرگز این اتفاق نخواهد افتاد» به «شاید/ ممکن است اتفاق بیفتد» تغییر کند.

ai-bitcoin-price-prediction-over-750k-arthur-hayes
صرافکس

منبع خبر:کوین تلگراف

 

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا