ارز دیجیتال - بررسی و معرفی همه ارزهای دیجیتال

معرفی ارز دیجیتال متاهیرو و بررسی ویژگی های آن 

متاهیرو (MetaHERO) یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که با ورود خود به بازار کریپتو تحولی شگفت انگیز در حوزه گیمینگ و ان اف تی ایجاد کرد. این رمز ارز با نماد HERO به بازار و تریدرها معرفی شده است.

متاهیرو یک پروژه غیرمتمرکز با فناوری اسکن سه بعدی به عنوان یکی از بهترین پروژه های متاورس شناخته شده است. برای آشنایی با ارز دیجیتال متاهیرو، تاریخچه آن و نحوه کار آن، با صرافکس همراه ما باشید.

ارز دیجیتال Metahero چیست؟

در ژوئن سال 2021 بود که پروژه ارز دیجیتال متاهیرو با سرمایه ای به میزان 10 میلیون دلار راه اندازی شد. متاهیرو فناوری اسکن و مدل سازی سه بعدی را به بازار ارائه داد و آواتارهای سه بعدی را برای واقعیت مجازی، مد، هنر، بازی ها و پزشکی طراحی کرد. با کمک این فناوری می توان توکن های غیر قابل معاوضه (NFT) سه بعدی از آثار هنری و مجموعه های دنیای واقعی ایجاد کرد.

ارز دیجیتال متاهیرو با Wolf Studio که در واقع رهبر حوزه اسکن سه بعدی است، همکاری می کند. با ادغام شدن این فناوری با بازار و یک اکوسیستم مبتنی بر رمزارز تورمی، کارآفرینان، گیمرها و هنرمندان می توانند در آینده به صورت مستقیم به فرصت های مجازی دسترسی داشته باشند.

ارز دیجیتال Metahero چیست؟

بنیانگذاران توکن هیرو

رابرت گرین “Robert Gryn” فردی است که اکوسیستم هیرو را راه اندازی کرد. رابرت مدیرعامل استارتاپ و کارآفرین در حوزه فناوری است. برخی از سریع ترین شرکت های در حال رشد در اروپا، رشد و توسعه خود را مدیون رابرت گرین هستند.

جالب است بدانید که برخی از این پروژه ها تا 13 هزار درصد رشد داشته اند. همچنین روزنامه فایننشال تایمز و شرکت آمریکایی فوربس به طور رسمی به معرفی این مرد بزرگ پرداخته است.

می توان گفت سرچشمه ظهور متاهیرو به شرکت کدوایز مربوط می شود که از سال 2020 شروع به کار کرد. مدیر عامل این شرکت رابرت گرین بود که با 10 میلیون دلار تعهد داد تا رویای خود در متاورس را محقق کند و در سال 2021 بود که ارز دیجیتال متاهیرو را ایجاد کرد.

پیوتر هارواس(Piotr Harwas) مدیرعامل ولف استودیو نیز یکی از عناصر مهم و چهره های کلیدی در پروژه متاهیرو می باشد. این شخص شریک شرکت متاهیرو است. در این میان جرمی لوپز (Jeremy Lopez) به عنوان مدیر عامل و مارسین گراچار (Marcin Gracar) نیز به عنوان رییس محصول متاهیرو فعالیت می کنند.

نحوه عملکرد ارز دیجیتال متاهیرو

کاربرانی که ارز دیجیتال متاهیرو دارند می توانند به اکوسیستم متاهیرو دسترسی داشته باشند. میزان کارمزد معاملات هیرو از 0 تا 10 درصد متغیر است و به خاطر اینکه اکوسیستم متاهیرو ویژگی تورم زایی دارد، در طی گذشت زمان موجودی کل هیرو کاهش می یابد.

بنابراین در هر تراکنشی که انجام می شود، بخشی از این توکن میان تمامی دارندگان رمز ارز هیرو توزیع شده و بخش دیگر آن به طور کامل سوزانده می شود (طی فرایند توکن سوزی). همچنین مقداری ارز دیجیتال متاهیرو در استخرهای نقدینگی قفل شده و زمانی که این میزان نقدینگی به بیش از ده هزار دلار می رسد، مراحل خرید توکن و توکن سوزی مجدد آغاز می شود.

لازم به ذکر است که کاربران می توانند از توکن هیرو به منظور انجام معاملات در دنیای واقعی استفاده کنند.به عبارت دیگر کاربران می توانند هزینه های اسکن سه بعدی را با توکن هیرو پرداخت نمایند.

نحوه عملکرد ارز دیجیتال متاهیرو

امنیت شبکه متاهیرو

MetaHERO روی زنجیره هوشمند بایننس اجرا می شود و از الگوریتم اجماع اثبات سهام به جای اثبات کار استفاده می کند. به همین دلیل پردازش تراکنش ها سریعتر و با کارمزد کمتر انجام می شود. در واقع الگوریتم اجماع اثبات سهام  مشکلات مربوط به مقیاس پذیری را برطرف می کند.

الگوریتم اثبات سهام این امکان را برای دارندگان توکن، توسعه دهندگان و کاربران فراهم می کند که از معماری زنجیره ای دوگانه بهره مند شوند. این کار منجر به کاهش هزینه تراکنش ها و افزایش سرعت آنها می شود. چون این شبکه مجهز به این الگوریتم می باشد، از امنیت بالایی نیز برخوردار است.

ویژگی های منحصر به فرد متاهیرو

از مهمترین ویژگی های ارز دیجیتال متاهیرو بهره وری از فناوری متا اسکن است. شرکت هایی که بازی های دیجیتالی می سازند به منظور ایجاد بهترین تجربه بازی در متاورس از این فناوری استفاده می کنند. موزه ها نیز از این فناوری بهره برده و با ترکیب آن با متاورس، نمایشگاه ها را دیجیتالی می کنند.

هدف پروژه متاهیرو، ترکیب فناوری های مختلف واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، بلاک چین، سرورهای ابری و اسکن کردن اچ دی است تا در نهایت بتواند چیز جدیدی خلق کند.

برخی از مهم ترین ویژگی های ارز دیجیتال متاهیرو عبارتند از:

  • تولید و خرید و فروش توکن های ان اف تی
  • ساخت آواتارهای سه بعدی
  • ایجاد روش های مختلف کسب درآمد
  • نسل جدید فناوری اسکن سه بعدی

در چه صرافی هایی می توان به معامله توکن هیرو HERO پرداخت؟

شما می توانید در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ به سادگی به خرید و فروش توکن HERO بپردازید. ما در زیر لیستی از بهترین صرافی ها برای خرید و فروش توکن هیرو را آورده ایم که عبارتند از:

  • بای بیت (Bybit)
  • کوین تایگر(CoinTiger)
  • ال بنک(LBank)
  • گیت دات آی او(io)
  • کوکوین(KuCoin)
  • کیف پول های توکن هیرو

صرافی های نام برده شده برای خرید سندباکس و سایر ارزهای دیجیتال نیز استفاده می شود.

ارزهای دیجیتال پیشنهادی:

ارز دیجیتال متاهیرو

کیف پول های مناسب رمز ارز هیرو

برای خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال متاهیرو لازم است کیف پول مناسبی را انتخاب کنید که از این ارز پشتیبانی کند. در ادامه برخی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال متاهیرو را به شما معرفی می کنیم:

 آینده قیمتی توکن هیرو

یکی از انقلاب‌های بزرگ در حوزه گیمینگ امکان ایجاد توکن های ان اف تی سه بعدی است. اگر می خواهید از امکانات پلتفرم و ارز دیجیتال متاهیرو استفاده کنید، باید قبل از هر اقدامی از صرافی های معتبر ارزهای دیجیتال، توکن هیرو خریداری کنید.

با توجه به اهدافی که این پروژه دنبال می کند و برنامه هایی که دارد و همچنین شرکایی که در کنار این اکوسیستم فعالیت می کنند، به نظر می رسد که این رمزارز آینده خوبی خواهد داشت و  قیمت آن بر اثر تقاضای زیاد افزایش خواهد یافت.

متاهیرو

سخن پایانی

 ارز دیجیتال متاهیرو (Meta HERO)، یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال متاورسی غیرمتمرکز است که با ایجاد پروژه جدید برای اسکن متا، توکن بومی آن محبوبیت پیدا کرد. اصلی ترین تفاوت بازی متاهیرو با سایر بازی های دیجیتالی این است که دقیقا چیزهای واقعی را به صورت توکن های NFT در می آورد. متاهیرو می خواهد به کاربران خود تجربه عناصر جهان واقعی را در دنیای متاورس القا کند.

ایجاد توکن‌های غیر مثلی (ان اف تی ) از عناصر واقعی و آثار هنری و کلکسیونی از جمله ویژگی های فناوری هیرو به شمار می رود. پروژه متاهیرو با این شعار پا به عرصه وجود گذاشت: “خودت قهرمان خودت باش!”

واحد پولی پرداخت های درون پروژه برای استفاده از امکانات آن توکن بومی پروژه یعنی همان HERO است. در آینده افزایش قیمت این ارز با افزایش میزان تقاضا در بین کاربران ارزهای دیجیتال اتفاق می افتد. متاهیرو یک پروژه نوپاست که می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری های بلند مدت به شمار رود.

سوالات متداول

بهترین کیف پول برای ذخیره ارز دیجیتال متاهیرو کدام‌اند؟

کیف پول‌ها متامسک، تراست والت و چین ولت را می‌توان بهترین کیف پول‌های ذخیره ارز دیجیتال متاهیرو دانست.

بهترین ویژگی‌های ارز دیجیتال متاهیرو کدام‌اند؟

نسل جدید فناوری‌های اسکن سه بعدی، روش‌های گوناگون کسب درآمد، تولید و خرید ان اف تی و ایجاد آواتارهای سه بعدی.

امتیاز دهید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا