اخبار

آموزش کامل فعال سازی کیف پول ارز دیجیتال در تلگرام

آموزش فعال سازی ولت تلگرام

تلگرام که فراتر از یک پیام رسان و در واقع یک پلتفرم محبوب به شمار می رود، مدتی است از امکان کیف پول ارز دیجیتال رونمایی کرده است و ما در این مقاله ما قصد داریم به روش ساده و کاربردی به شما طریقه فعال سازی کیف پول تلگرام را به شما آموزش دهیم.
ابتدا باید برنامه تلگرام را نصب و راه اندازی کنید.

سپس در قسمت جستجو (سرچ باکس) تلگرام کلمه wallet  را بنویسید.

سپس  بر روی Wallet (بات) ضربه بزنید تا وارد صفحه چت بات شوید.

هشدار: دقت کنید بات رسمی کیف پول ارز دیجیتال تلگرام تیک آبی دارد و املای انگلیسی ان دقیقاً مشابه تصویر زیر است.

سپس بر روی دکمه start  ضربه بزنید به همین راحتی کیف پول تلگرامی شما ایجاد می شود.

حال شما میتوانید روی my wallet ضربه بزنید (یا کلیک نمایید). سپس پیامی از چت بات دریافت میکنید که موجودی کیف پول را برای شما نمایش می دهد.

برای مشاهده تمام امکانات کیف پول روی open wallet  ضربه بزنید.

سپس بر روی get started  ضربه بزنید در این هنگام کیف پول شما در پایین صفحه ایجاد میشود .

تمام!

کیف پول آماده است و  شما میتوانید واریز، برداشت و تبدیل سه ارز دیجیتال (که فعلا تلگرام از آن ها پشتیبانی می کند) را انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم اگر به موضوع ارزهای دیجیتال علاقمند هستید از این کیف پول جذاب استفاده کنید و امکانات مختلف آن مثل ارسال ارز دیجیتال با سرعت فوق العاده بالا برای فهرست تماس هایتان و سواپ و حتی ایجاد و ارسال چک! را امتحان کنید.

 

بعد از اولین واریز به ارز دیجیتال به کیف پول تلگرام میتوانید به راحتی و دقیقاً مثل ارسال یک پیام متنی برای فهرست تماس های موبایل خود ارز دیجیتال با هزینه ارسال صفر بفرستید.

یکی دیگر از قابلیت های جدید در رمز ارزها ارسال چک برای دوستانتان هست و شما با اشتراک گذاشتن شماره تلفن در چت روم دوستانتان میتوانید چک صادر کنید.

نکته جالب در کیف پول تلگرام پشتیبانی از زبان فارسی است و شما می توانید در بخش settings  کیف پول تلگرام زبان فارسی را انتخاب کنید.

شما می توانید هر سه ارز بیت کوین، تون کوین و تتر (بر بستر trc-20) را که تلگرام پشتیبانی میکند را از صرافی ارز دیجیتال صرافکس تهیه کنید و به والت تلگرام خود منتقل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا