ارز دیجیتال - بررسی و معرفی همه ارزهای دیجیتال

کاربرد ارز SLP

Smooth Love Potion (SLP) یا به‌اصطلاح ارز SLP یک توکن بازی است که عمدتاً برای پرورش حیوانات خانگی دیجیتال به نام Axies در بازی Axie Infinity به کار گرفته می‌شود. ظهور دنیای بلاک چین امکاناتی را به وجود آورد که قبلاً این امکانات در تخیلات ما هم جود نداشت. موارد استفاده از فناوری بلاک چین رفته رفته رو همه بخش‌های زندگی بشری پا گذاشته است و این امر وارد دنیای بازی‌های کامپیوتری نیز شده است.

امروزه بیشتر پلتفرم‌های بازی ترجیح می‌دهند از دارایی‌های رمزنگاری محبوب مانند بیت کوین، اتریوم یا کاردانو به عنوان پاداش استفاده کنند. 

کاربرد ارز SLP

Smooth Love Potion (SLP) یکی از توکن های بازی است که در فضای توکن غیرقابل تعویض ( ان اف تی ) مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌عنوان یکی از توکن های Axie، این توکن برای تسهیل گیم پلی روان و همچنین پرورش Axies استفاده می‌شود.  در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با ارز SLP کاربردها و همچنین نحوه عملکرد آن به گفتگو بپردازیم. پس با صرافکس همراه باشید.

ارز SLP چیست؟

Smooth Love Potion (SLP) یک توکن بازی است که توسط Axie Edge توسعه یافته است. این توکن مبتنی بر شبکه اتریوم است و از طریق در دسترس بودن آن در استخر نقدینگی یا لیکوییدیتی Uniswap، هم در دنیای بازی و هم فضای DeFi مورد استفاده واقع می‌شود..

از ارز SLP همان‌طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم عمدتاً به‌عنوان ارز دیجیتال اصلی برای پرورش حیوانات خانگی در حین بازی Axie Infinity استفاده می‌شود. همچنین می‌توان آن را در Uniswap خریداری و معامله کرد.

Smooth Love Potion که قبلاً با نام Small Love Potion شناخته می‌شد، نشانه ERC-20 بود که برای برآورده کردن این نیاز طراحی شده بود.

کاربرد ارز SLP

Axie Infinity یک بازی مبتنی بر بلاک چین است که به حداکثر رساندن پتانسیل SLP کمک می‌کند. در این دنیای مجازی، موجودات دیجیتالی به نام Axies را می‌توان جمع آوری، پرورش داد، آموزش داد و درنهایت برای نبردها از آن‌ها استفاده کرد.

شخصیت‌های متحرک ساخته‌شده‌اند باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشند که بتوانند نبردها را با موفقیت در بازی پشت سر بگذارند. 

کاربرد ارز SLP

موارد استفاده از ارز SLP به‌صورت کلی شامل موارد زیر است:

  1. برای ارائه یک تجربه بازی روان در Axie Infinity ساختار یافته است، کاربرانی که SLP دارند می‌توانند از ویژگی‌های زیر بهره‌مند شوند:
  • قابلیت پرورش Axies در بازی تا هفت بار
  • به‌عنوان پاداش به کاربرانی که به سطوح خاصی رسیده‌اند ارائه می‌شود
  1. در Uniswap قابل خریدوفروش است
  2. می‌توان در Binance Innovation Zone با اتریوم به‌عنوان یک جفت معاملاتی آن را معامله کرد

 

نحوه عملکرد SLP

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، برای پرورش موفقیت‌آمیز یک Axie، مقدار معینی از ارز SLP مصرف می‌شود. هزینه هر نژاد از حیواناتی که پرورش داده می‌شوند با توجه به تعداد نژاد هر دو والدین تعیین می‌شود. هرچقدر تعداد نژاد والدین زیاد باشد، معجون‌های بیشتری برای پرورش آن‌ها موردنیاز است.

پرورش در هفت سطح مجاز است. بر اساس مستندهای موجود، سطح اول حدود 100 SLP، دوم تا 200 SLP، سوم 300، چهارم 500، پنجم 800، ششم 1300 و درنهایت، هفتم 2100 معجون مصرف می‌کند.

نحوه عملکرد SLP

به‌صورت ساده و با استفاده از یک معادله در ریاضیات این تعداد نژاد والدین اول برابر تعداد معجون‌های موردنیاز ضرب‌در تعداد نژاد والدین دوم ضربدر تعداد معجون‌های موردنیاز است.

حداکثر عرضه برای SLP

SLP برای کل عرضه خود سقف مشخصی نداشته و در عین‌ حال قانون سفت و سختی هم در این رابطه ندارد. در عوض ارز SLP به طور مداوم در Axie Infinity توسط کسانی که بازی را انجام می‌دهند تولید می‌شود و هر بار که Axies جدید در نتیجه پرورش ایجاد می‌شود، سوزانده می‌شود. این بدان معنی است که عرضه در گردش برای SLP به طور مداوم در حال تغییر است.

نحوه کسب SLP

راه اصلی برای به دست آوردن معجون صرفاً دریافت آن‌ها به‌عنوان پاداش پس از برنده شدن در یک بازی در Axie Infinity است. بااین‌حال، این فرایند ممکن است مدت‌ زمان زیادی طول بکشد زیرا ممکن است لازم باشد قبل از ایجاد اولین نژاد حیوانات خود تا 15 مسابقه برنده شوید. برای پیشرفت بهتر و به دست آوردن حجم بیشتری از ارز SLP، می‌توانید آن را از Uniswap و سایر صرافی‌ها خریداری کنید.

 SLP

نتیجه گیری

کسب درآمد در با بازی به‌هیچ‌وجه در سال 2022 مفهوم جدیدی نیست، اما توکن SLP و Axie قطعاً آن را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است. در واقع، Axie Infinity به چندین جامعه زیرخط فقر در بیشتر کشورهای دنیا کمک کرده است تا علیرغم مشکلات اقتصادی تا حدودی امیدوار زندگی کنند.

ارزش ارزهای دیجیتال بسیار نوسان است و ممکن است در هر زمان بالا و پایین شود. خرید، فروش یا نگهداری ارزهای دیجیتال مانند ارز SLP دارای ریسک قابل توجهی است و ممکن است برای همه مناسب نباشد. قبل از انجام هر معامله ارز دیجیتال، وضعیت مالی و ریسک پذیری خود را به دقت در نظر بگیرید و در این رابطه مطالعه بیشتری داشته باشید.

امیدوارم که مقاله ما در رابطه با ارز SLP و نحوه عملکرد آن مورد توجه شما واقع شده باشد.

سوالات متداول

آیا ارز دیجیتال SLP سرمایه گذاری خوبی است؟

انتظار می‌رود ارزش این توکن به رشد خود ادامه دهد، زیرا کمبود عرضه آن باعث افزایش قیمت می‌شود. توجه داشته باشید که هر گونه سرمایه‌گذاری روی این ارز ریسک دارد. حتما حداکثر تحقیقات ممکن را قبل از سرمایه‌گذاری انجام دهید.

روش بدست آوردن ارز دیجیتال SLP در بازی اکسی اینفینیتی چگونه است؟

رایج ترین روش برای بدست آوردن SLP، دریافت آن به عنوان جایزه پس از برنده شدن در بازی Axie Infinity است. نبرد با سایرین در مسابقات آرنا، تکمیل ماموریت های روزانه مشخص شده و مبارزه با هیولاها روش های دیگر به دست آوردن ارز دیجیتال SLP در این بازی هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا