اخبار

کاهش موجودی شیبا توسط نهنگ های اتریوم به زیر سطح 100 میلیون

بر اساس یکی از آخرین توییت‌های سرویس ردیابی نهنگ‌ها توسط وال‌آلرت (WhaleAlert)، میزان کل موجودی شیبا اینو نهنگ‌های اتریوم (۵۰۰۰ نهنگ‌ برتر بازار)، به زیر سطح ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است. کاهش موجودی شیبا توسط نهنگ های اتریوم.

با وجود اینکه ارز دیجیتال شیبا در این هفته سه بار صعود کرد، اما نهنگ‌ها دارایی شیبا اینو خود را تقلیل کردند. برای خرید شیبا از طریق صرافکس اقدام کنید.

نهنگ‌ها در حال خلاص شدن از شیبا اینو

صرافکس هولدرهای بزرگ کریپتو کارنسی که از آن‌ها با نام نهنگ‌های بازار یاد می‌شود، از دو روز گذشته همانطور که این توکن سگ شروع به نوسانات زیادی کرد، دست به جابجایی شیبا های خود زدند.

بررسی داده‌ها نشان می‌دهد که شیبا اینو در این هفته سه بار با رشد قیمتی مواجه شده است. در تاریخ‌های ۲۵ تا ۲۷ اکتبر (۳ آبان تا ۵ آبان) رشد 18.25% را به خود به ثبت رساند و در روز ۲۸ اکتبر (۶ آبان) نیز 16% افزایش یافت و دیروز هم توانست 8% افزایش قیمت را به ثبت برساند.

اکنون وال آلرت (Whale Alert) گزارشی منتشر کرده است که میزان موجودی شیبا ۵۰۰۰ نهنگ برتر بازار و ۱۰۰ نهنگ برتر بازار کاهش یافته است و اکنون عدد 94,297,394$ را نشان می‌دهد. به عنوان یک قانون نانوشته، حتی زمانی که شیبا اینو نزولی را در پیش می‌گرفت، موجودی SHIB نهنگ‌ها بالای 122 میلیون دلار باقی می‌ماند.

توییت وال استس و میزان دارایی شیبا اینو نهنگ‌های اتریوم

دیوید گوخشتاین مورد حمله هواداران دوج کوین قرار گرفت

فعال و علاقه‌مند فضای کریپتو دیوید گوخشتاین (David Gokhshtein) پس از صحبت کردن در مورد شیبا اینو در توییتر خود با واکنش هواداران دوج کوین مواجه شد. این هواداران بر این عقیده بودند که اگر او دوج کوین هولد می‌کند، نباید در مورد رقیب آن یعنی شیبا اینو صحبت کند.

دیوید گوخشتاین - دوج کوین و شیبا اینو

گوخشتاین بنیان گذار رسانه Gokhshtein و نماینده سابق کنگره آمریکا، امسال چندین بار در مورد دوج کوین و شیبا اینو صحبت کرده است و حامی هر دو دسته بود. او اعلام کرده است که کیفی پر از دوج کوین دارد. او بر این عقیده است که این دو کوین سگ، سرمایه گذاران خُرد و خریداران را جذب بازار ارزهای دیجیتال خواهد کرد.

منبع: U.Today

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا