اخبار

جدال خرس‌ها و گاو‌ها، بیت کوین کدام سمت خواهد رفت؟

گاوها و خرس‌ها در تلاش برای کسب مُمنتم بیت کوین هستند در حالی که بیت کوین سطح ۲۰ هزار دلار را نشانه رفته است. برتری با کدام سمت خواهد بود؟ با بررسی بیت کوین همراه صرافکس باشید.

تحلیل و بررسی آینده کوتاه مدت بیت کوین

روز سه شنبه ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) به هنگام شروع معاملات در بازارهای مالی آمریکا، بیت کوین بالاتر از سطوح قبلی خود معامله شد اما تلاطم زیادی داشت. روند حرکتی بازارهای معاملاتی آمریکا، پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال را با خود همراه کرد.

مقاله پیشنهادی: تحلیل هفتگی بیت کوین

در همین حال، خرس‌ها و گاو‌ها در جدال برای تسلط یافتن هستند و هر دو سمت نیز برتری نسبی از خود نشان می‌دهند. این نشان دهنده این خواهد بود که باید در آینده‌ای نزدیک نیز شاهد روندی مشابه باشیم، با این حال تحلیل گران اظهار می‌کنند که شکسته شدن روند رو به بالا می‌تواند اتفاق قریب الوقوعی باشد.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، هم اکنون قیمت بیت کوین 19,269$ می‌باشد که در ۲۴ ساعت گذشته با 1.33% کاهش قیمت مواجه شده و در هفت روز گذشته 0.53% افزایش داشته است.

حرکت خرس ها و گاو ها

در حال حاضر ارزش کل بازار Bitcoin معادل 369 میلیارد دلار است و به نظر می‌رسد چشم به بازپس گیری سطح روانی 20,000$ دوخته است. تحلیل‌های تکنیکال و اندیکاتورهای BTC در چارت روزانه نشان می‌دهد که قیمت به بالای خط روند نزولی مقاومتی رسیده است که اگر گاوها بتوانند حمایت 19,600$ را پس بگیرند و برای رسیدن به 20,000$ تلاش کنند، یک اتفاق مثبت و تاثیرگزار خواهد بود.

تاثیر حرکت گاو ها و خرس ها روی قیمت بیت کوین

نظرات معامله‌کنندگان حرفه‌ای کریپتو در مورد آینده بیت کوین

در این میان معامله‌گر حرفه‌ای کریپتو، آقای مایکل ون دپوپ (Michael van de Poppe) نظرات خود را در توییتر شخصی‌اش به اشتراک گذاشت و عنوان کرد “همچنان منتظر شکست رو به بالای بیت کوین است” و در ادامه گفت از محدوده 19,600$ برمی‌گردد و در 19,300$ پوزیشن لانگ باز خواهد کرد و در عین حال بیت کوین در همین محدوده نوسان می‌کند. همچنین مایکل ون دپوپ صعود بیت کوین به سمت 22 هزار دلار را پیشبینی کرده است.

همچنین این تحلیل‌گر اشاره می‌کند که اصلاح بیت کوین، فرصتی مناسب برای خرید در کف ایجاد کرده است. “اصلاح BTC همچنان در حال رخ دادن است، بدان معناست اکنون منطقه خرید در کف به یک ناحیه گسترده تبدیل شده است و این اصلاحات فرصت‌های مناسبی ایجاد کرده است.”

متخصصی دیگر و پیشرو در کریپتو به نام علی مارتینز (Ali Martinex) عنوان می‌کند “کمبود فعالیت بازیکنان بزرگ و موسسات” و “کاهش فعالیت نهنگ‌ها” در معاملات روزانه بیت کوین قابل مشاهده است. همچنین او اشاره می‌کند این حقیقت که علاقه‌ی این گروه‌ها کاهش یافته است، بر اساس مشاهدات از معاملات روزانه BTC که ارزشی بیش از 100,000$ دارند نتیجه گیری شده است.

توییت علی مارتینز و بررسی چارت بیت کوین BTC

اما باید دید که کمبود فعالیت این موسسات و بازیکنان بزرگ در این عرصه تا کجا در روند قیمتی بیت کوین تاثیرگزار خواهد بود و ممکن است ادله‌ی خوبی برای به نتیجه رسیدن نباشد. استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ، مایک مک‌گلون (Mike McGlone) اظهار کرد که ارزش ذاتی بیت کوین بیشتر از قیمت کنونی آن است و با تخفیف زیادی قیمت گذاری شده است، بر عقیده‌ی او هر لحظه ممکن است BTC صعود خود را آغاز کند و وارد بازار گاوی شود، ممکن است این اتفاق با رشد قیمتی طلا مصادف باشد.

بر اساس گفته‌های مک‌گلون (McGlone) بیت کوین سریع‌ترین اسب در این مسابقه است و معتقد است رشد بعدی این بازار با کاهش عرضه ارزهای دیجیتال (اشاره به هاوینگ) و افزایش تقاضای سرمایه گذاران همراه خواهد شد.

منبع: Finbold

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا