اخبار

اقدام بایننس پس از شایعه ورشکستگی صرافی FTX

ژائو می‌گوید در صنعت کریپتو صرافی FTX بر علیه دیگران لابی‌گری می‌کند

با توجه به شایعات منتشر شده مبنی بر ورشکستگی صرافی FTX، بایننس اعلام کرده است که در حال فروختن توکن‌های FTX است.

بایننس پس از شایعات ورشکستگی صرافی FTX

اقدام بایننس در مقابل شایعات ورشکستگی صرافی FTX

بایننس در حال لیکویید کردن توکن‌های FTX است/ ژائو می‌گوید در صنعت کریپتو صرافی FTX بر علیه دیگران لابی‌گری می‌کند

در یک پست توییتری، ژائو توضیح می‌دهد که چگونه سال گذشته بایننس تصمیم گرفت تا سهام خود در FTX را به فروش برساند، در ازای آن چند میلیارد دلار استیبیل کوین و توکن بومی صرافی FTX یعنی FTT دریافت کرده بود.

مقاله پیشنهادی: صرافی بایننس | محبوب ترین پلتفرم مبادله ارز دیجیتال

اکنون ژائو که رئیس بزرگترین صرافی کریپتویی در جهان به لحاظ حجم معاملات است، می‌گوید بایننس با روشن شدن این «افشاگری‌ها»، در حال خلاص شدن از دست دارایی‌هایی هستیم که در زمان فروختن سهام دریافت کرده بودیم.

“بایننس بخشی از فروش سهام FTX در سال گذشته را با استیبل کوینِ BUSD و FTT دریافت کرده بود، این رقم چیزی حدود ۲.۱ میلیارد دلار بود. با توجه به آشکار شدن این افشاگری‌ها، ما تصمیم گرفتیم تا باقی FTT هارا لیکویید کنیم.”

توییت ژائو در مورد صرافی FTX

صرافی FTX با شایعات و اتهاماتی مواجه شده است که ممکن است ورشکسته شده باشد و بیش از حد به دارایی «دارای ارزش» خود یعنی توکن FTT متکی است، اگر چه این صرافی شایعات را به شدت تکذیب کرده است.

علاوه بر نگرانی‌های مبنی بر ورشکستگی، ژائو گفته است که صرافی FTX همچنین در لابی‌گری علیه دیگران در فضای کریپتو فعالیت‌هایی کرده است.

“لیکویید کردن FTT ها به خاطر مدیریت ریسک است، این درس را از LUNA گرفته‌ام. ما قبلا حمایت کرده‌ایم، اما دیگر پس از طلاق، تظاهر به علاقه‌مندی نمی‌کنیم. ما بر علیه هیچ کسی نیستیم. اما از کسانی که پشت سر بازیکنان این صنعت لابی‌گری می‌کنند حمایت ‌نمیکنیم. از این به بعد!”

توییت ژائو در مورد صرافی FTX3

صرافی FTX خیلی وقت است که به عنوان یکی از بزرگترین کمک کنندگان به سیاست‌مداران در واشنگتن شناخته می‌شود، اما جزئیات در مورد این سیاست‌ها مورد بحث است -از جمله هرچیزی راجع به بایننس- شناخته شده نیستند.

ژائو گفته است که بایننس توکن‌های FTT را به طوری لیکویید خواهد کرد که نوسانات بازار را به حداقل برساند، و قرار نیست یک سفارش فروش بزرگ را وارد مارکت کند.

“ما تلاش خواهیم کرد تا از راهی اینکار را بکنیم که تاثیری حداقلی روی بازار داشته باشد. با توجه به شرایط مارکت و محدودیت نقدینگی، ما انتظار داریم کامل شدن این فرایند چند ماهی طول بکشد.”

توییت ژائو در مورد صرافی FTX2

بایننس همیشه مشوق همکاری بین بازیکنان این صنعت بوده است. بر خلاف همه‌ی حدس و گمان‌هایی که زده می‌شود «آیا این حرکت برای پیش افتادن از یک رقیب است یا خیر».

از آن‌جایی که صنعت ما (کریپتو و ارزهای دیجیتال) یک صنعت نوپا و نوظهور است، عدم موفقیت هر پروژه‌ی عمومی باعث می‌شود تمامی کاربران و تمامی پلتفرم‌ها از این موضوع ناراحت شوند و این دردناک است.

منبع: Dailyhodl

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا