اخبار

ایکس(X) یا همان توییتر سابق مجوز مورد نیاز برای پرداخت ارزهای دیجیتال را دریافت کرد.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، توییتر (X)مجوز انتقال ارزدیجیتال و یا سیستم پرداخت را از ایالت رود آیلند (Rhode Island) دریافت کرده است

توییتر (یا پلتفرمی که اکنون با نام X شناخته می‌شود) مجوز انتقال ارز را  از ایالت رود آیلند دریافت کرده است که برای تجارت ارزهای دیجیتال در این ایالت مورد نیاز است.

این مجوز به توییتر اجازه می‌دهد تا خدمات مرتبط با ارز مجازی را از طرف کاربران خود ارائه دهد، مانند ذخیره سازی، انتقال و مبادله دارایی های دیجیتال.

طبق گفته اداره تنظیم مقررات تجارت رود آیلند، هر شخص یا نهادی که “کنترل ارز مجازی یا تراکنش‌های ارز مجازی را از جانب دیگران حفظ کند” نیاز به مجوز انتقال ارز را دارد که این مجوز باید توسط توییتر دریافت شده است. این شامل کیف پول های ارزهای دیجیتال، صرافی ها و پلتفرم‌های پرداخت می شود که دارایی موجود در کیف پول ها را بر عهده دارد.

توییتر اخیراً قصد دارد به یک شرکت پرداخت تبدیل شود. این شرکت همچنین اخیرا مشارکت خود را در فضای ارزهای دیجیتال گسترش داده است.

توییتر با Strike، یک برنامه پرداخت بیت کوین، همکاری کرده است تا آنها را قادر به ارسال و دریافت بیت کوین کند، و همچنین قابلیتی برای نمایش آدرس های بیت کوین و اتریوم در پروفایل های کاربران اضافه کرده است.

اخیراً شایعه شده بود که ماسک می خواهد X را به نوعی پی پال مدرن تبدیل کند.

منع خبر: bitcoinsistemi

5/5 - (2 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا