ارز دیجیتال - بررسی و معرفی همه ارزهای دیجیتال

ارز استلار چیست؟ پیش بینی آینده ارز استلار

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون ارز های دیجیتال، بسیاری از این ارز ها در حال رشد و توسعه کسب و کار خود بوده و خرید ارز دیجیتال طرفداران زیادی پیدا کرده است. ارز استلار از سری ارز هایی بوده که در حال رشد و توسعه خود بوده و در آینده با بسیاری از ارزهایی که امروزه شناخته شده اند مانند بیت کوین، تتر و اتریوم  و ارز های از این قبیل رقابت خواهد کرد. در ادامه این مقاله ارز استلار و آینده ارز استلار را با هم بررسی خواهیم کرد.

ارز استلار چیست؟

ارز استلار یک شبکه همتا به بی همتا بوده مانند ارز بیت کوین، این ارز غیر متمرکز می باشد. ارز استلار همانند سایر ارزهای دیجیتال از تکنولوژی بلاک چین بهره مند می باشد. در این شبکه غیر متمرکز هیچ گونه نهاد نظارتی، نهاد مرکزی و تصمیم گیرنده ای وجود ندارد. تمام تراکنش های خرید و فروش ارز استلار بر روی بلاک چین به عنوان دفتر کل عمومی پردازش و ذخیره می شود.

در شبکه غیر متمرکز استلار، اطلاعات به جای اینکه در یک دفتر واحد مانند بانک ذخیره بشود به صورت گره هایی به هم متصل و پیوسته (سرور) توزیع می شود. تمامی تصمیمات و تایید های انجام شده در این شبکه غیر متمرکز از طریق پروتکل اجماع استلار انجام می شود.  

پیش بینی قیمت استلار در سال 2023

پس از آنکه قیمت استلار به اعداد 3.9 دلار و 5 دلار برسد امکان اصلاح کردن قیمت آن وجود دارد و برای اصلاح آن، اواخر سال 2022 تا اوایل سال 2023 میلادی  بهترین زمان برای افرادی است که خرید در قیمت های مناسب را از دست داده اند و می توانند در این بازه زمانی خرید خود را انجام دهند.

ارز xml به دلیل افزایش طرفدار و محبوبیت میان کاربران امور مالی و بانکی برای پرداخت تمامی تراکنش ها، یکی از رمز راز های مهم بوده و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد. در نتیجه شما می توانید با خرید استلار سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. 

پیش بینی آینده ارز استلار

تفاوت ارز استلار با ارز بیت کوین

ارز استلار برخلاف ارز بیت کوین که از سیستم اثبات کار یا همان pow (proof of work)  استفاده نکرده ولی در عوض تمامی تراکنش های انجام شده در استلار از پروتکل توافقی استلار انجام می شود.

در بیت کوین استخراج کنندگان یا ماینر ها برای تایید تراکنش ها با یکدیگر همکاری کرده ولی در ارز استلار و سایر ارز ها شرایط متفاوت بوده به طوری که در این ارز دیجیتال، گره های مورد اعتماد که به گره های تایید معرف حضورتان می باشند staller core را اجرا می کنند و وظیفه ی تایید تراکنش ها را بر عهده دارد.

*staller score : نرم افزاری می باشد که گره ها را به شبکه متصل می کند تا به اجماع و تراکنش های معتبر برسند.

پیش بینی آینده ارز استلار

 با توجه به شرایط و تحولات در ارزهای دیجیتال  پیش‌ بینی دقیقی از آینده ارز استلار (XLM) وجود ندارد، زیرا تغییرات بازار و قیمت ارزها در آینده بسیار پیچیده و غیرقابل پیش‌ بینی هستند و ممکن است تحت تأثیر عوامل متعددی قرار بگیرند که شامل تحولات اقتصادی، سیاسی، فناوری، رقابتی و … می‌شوند.

اما با توجه به اطلاعات موجود در مورد ارز استلار و شرایط کنونی بازار، می‌توان به شکل کلی به برخی از عواملی که می‌توانند تأثیرگذار بر قیمت این ارز باشند، اشاره کرد:

روند کلی بازار: تحولات بازار و قیمت ارزهای دیجیتال در کلیت خود می‌توانند تأثیرگذار بر قیمت استلار باشند.

رقابت با سایر ارزهای دیجیتال: رقابت با ارزهای دیگر مانند بیت کوین، اتریوم و ریپل ممکن است بر قیمت استلار تاثیر بگذارد. به طوری که تقاضا برای خرید بیت کوین و خرید اتریوم کاهشی شود تاثیر مستقیم افزایش قیمت استلار نیز خواهد داشت.

تحولات فناوری: تحولات در زمینه فناوری بلاکچین و استفاده از استلار در برخی صنایع می‌توانند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهند.

همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌ها: همکاری استلار با شرکت‌ها و سازمان‌هایی مانند IBM و Deloitte ممکن است برای ارز ارزش افزوده بیشتری به ارمغان آورد و در نتیجه بر قیمت آن تاثیر گذار باشد.

تعیین نرخ بهره: نرخ بهره که متعاقباً توسط شبکه استلار تعیین می‌شود، می‌تواند به عنوان یک عامل قیمت‌گذاری اهمیت داشته باشد.

آیا استلار در آینده رشد خواهد کرد؟

آیا استلار در آینده رشد خواهد کرد؟

استلار یکی از رمزارز هایی بوده برای متحول کردن سیستم های مالی و پولی در سراسر دنیا منتشر شده و در این راستا فعالیت بسیاری را انجام می دهد. استلار در تلاش این است که ساختاری را طراحی کند که برای نقل و انتقالات پول در سراسر دنیا امکان پذیر شده اما با کمترین کارمزد.

برای سرمایه گذاری بر روی این ارز بایستی روش سرمایه گذاری بلند مدت را انتخاب کنید. بر اساس قیمت کنونی ارز استلار می توان آینده قیمت ارز استلار را تا 10 دلار پیش بینی کرد که حدودا مصادف با 85 برابر شدن آن می باشد. با در نظر گرفتن عرضه استلار و خرید فروش آن که حدوده 25.4 میلیارد توکن می باشد و ارزش آن در بازار به 252 میلیارد خواهد رسید.

بهترین رمز ارزها

رمز ارز ها را با توجه به ارزشی که دریافت کرده اند رتبه بندی می کنند. پادشاه رمز ارزها یعنی بیت کوین بوده که حدودا 385 میلیارد دلار می باشد. بعد از بیت کوین رمز ارز اتریوم بوده که با دامیننس 17 درصدی ارزشی حدوده 165 میلیارد دلار دارد. بعد از این دو ارز مهم، نوبت به ارز های تتر، باینس کوین، یو اس دی کوین، ریپل، باینس دلار، کاردانو و سولانا که به ترتیب ارزش آنها 86، 47، 46، 23، 21، 14، 12 میلیارد دلار می باشد.

خرید سولانا

جمع بندی 

با توجه به توضیحات کامل ارز استلار شما نیز می توانید با یک سرمایه گذاری دقیق و با برنامه، سرمایه خود را چندین برابر کنید. برای خرید ارز دیجیتال نیز شما بایستی به صرافی های معتبر مراجعه کنید. برای پیدا کردن صرافی های معتبر می توانید با جست و جو کردن در موتور های جست و جو اعم از گوگل و سایر این ابزار ها صرافی مورد نظر خود را یافته و ترید یا معاملات خود را انجام دهید. در جال حاضر بهترین صرافی معتبر، صرافی صرافکس بوده و با ارائه خدمات قابل توجهی به کاربران باعث جلب رضایت آنان شده است.

سوالات متداول

آیا قیمت استلار در آینده افزایش خواهد یافت؟

می‌تواند. اما قیمت استلار تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند تحولات بازار، رقابت با سایر ارزهای دیجیتال، تحولات فناوری، همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌ها و تعیین نرخ بهره قرار می‌گیرد. بنابراین، پیش‌ بینی دقیقی از قیمت استلار در آینده نمی‌توان داد.

آیا استلار به عنوان یک ارز دیجیتال امن و قابل اعتماد است؟

استلار با استفاده از فناوری بلاکچین و پروتکل‌های امنیتی مانند شبکه امنیتی Stellar Consensus Protocol، امنیت و حریم خصوصی بالایی را برای کاربران فراهم می‌کند. به همین دلیل، استلار به عنوان یک ارز دیجیتال امن و قابل اعتماد شناخته می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا