آموزش

آموزش تصویری ثبت نام در صرافی بایننس با موبایل

صرافی بایننس به عنوان محبوبترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا از تعداد زیادی رمز ارز پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن در ایمن سازی تبادل سریع ارز فیات به ارز دیجیتال و بالعکس بسیار تواناست و همین موارد، آن را به گزینه‌ای برتر بین بسیاری از کاربران این حوزه تبدیل کرده است. البته صرافی بایننس به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهد اما در این مقاله با آموزش ثبت نام در صرافی بایننس با شما خواهیم بود. ما را همراهی کنید.

ارز پیشنهادی: خرید بایننس کوین از صرافکس.

مدارک برای احراز هویت بایننس

برای تکمیل ثبت نام و باز کردن حساب در بایننس باید مرحله تأیید احراز هویت را تکمیل کنید. مدارک مورد نیاز برای احراز هویت در این صرافی در مناطق مختلف، متفاوت بوده و به نوع حساب شما بستگی دارد اما هر کدام از مدارک زیر مناسب هستند:

  • پاسپورت معتبر
  • کارت شناسایی صادر شده توسط دولت
  • گواهینامه رانندگی

حساب بایننس را می‌توان روی موبایل یا برنامه وب (دسکتاپ) ایجاد کرد. این روند در هر دو پلتفرم تقریباً به یک شکل است و ما آموزش ثبت نام در صرافی بایننس را برای گوشی هوشمند ذکر خواهیم کرد.

مطلب پیشنهادی: بررسی قیمت بایننس کوین به صورت لحظه ای.

آموزش ثبت نام در صرافی بایننس با موبایل

برای ایجاد حساب کاربری در بایننس روش‌های مختلفی وجود دارد مثلا از طریق آدرس ایمیل، شماره تلفن یا حساب گوگل. اگر از مک یا آیفون استفاده می‌کنید، از طریق Apple ID خود می‌توانید ثبت نام کنید. در بین موارد فوق گزینه آدرس ایمیل به دلیل فراگیر بودن مناسب‌تر است. در آموزش ثبت نام در صرافی بایننس در برنامه تلفن همراه، لازم است ابتدا اپلیکیشن بایننس را از طریق گوگل پلی استور یا اپ استور روی تلفن همراه خود نصب کنید. در ادامه برنامه نصب شده را باز کرده و مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گزینه Sign Up در بالا سمت چپ را انتخاب کنید و بعد Sign up with phone or email را لمس کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی بایننس با موبایل

  • در ادامه کشور محل اقامت خود را از منوی کشویی مخصوص این کار انتخاب کنید.

  • در ادامه آموزش ثبت نام در صرافی بایننس، گزینه Create Personal Account را انتخاب کنید.

  • آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و Next را انتخاب کنید. گزینه بله یا خیر را در پایین صفحه برای دریافت یا عدم دریافت بروزرسانی‌های بایننس انتخاب کنید.

  • ممکن است در این مرحله از آموزش ثبت نام در صرافی بایننس یک پنجره تایید بررسی امنیت دریافت کنید. پس را کامل کنید.

  • ایمیل خود را برای دریافت کد تایید ایمیل از طرف بایننس چک کنید. در صورت دریافت این کد را در قسمت کد تایید ایمیل کپی کرده و گزینه Next را لمس کنید.

  • در ادامه اگر از شما خواسته شد، گزینه Enable را انتخاب کنید تا احراز هویت بیومتریک برای شما مجاز شود.
  • در این مرحله شماره تلفن خود را وارد کنید و در صورت درخواست آن را تأیید کنید.

  • برای شروع فرایند احراز هویت روی Verify Now ضربه بزنید.

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

تأیید هویت مهمترین مرحله در آموزش ثبت نام در صرافی بایننس است. اگر این مرحله را تکمیل نکنید قادر به انجام تراکنش یا مبادله ارز در بایننس نخواهید بود. در تکمیل مراحل احراز هویت پس از کلیک روی گزینه Verify Now:

  • فیلدهای اطلاعات هویت را به طور صحیح پر کنید و گزینه Continue را انتخاب کنید.

ثبت نام و احراز هویت در بایننس

  • در بخش‌های مشخص شده آدرس محل سکونت، کد پستی و نام شهر خود را وارد کنید و Continue را لمس کنید.

  • صفحه انتخاب مدرک نمایش داده می‌شود. برای مشاهده لیستی از مدارک مورد پذیرش روی سایر مدارک ضربه زده و یکی از موارد را لمس و گزینه Continue را انتخاب کنید.

  • اگر مدرکی که انتخاب کرده‌اید نیاز به اسکن دارد، با دوربین گوشی با کیفیت عکس را با نور کافی بگیرید و در غیر اینصورت در قسمت مشخص شده شماره شناسنامه را وارد کرده و برای ادامه آموزش ثبت نام در صرافی بایننس گزینه Continue را انتخاب کنید.

  • در صورت تایید به مرحله تشخیص چهره هدایت می‌شوید. گزینه Begin Verification را لمس کنید. هوش مصنوعی احتمالا از شما می‌خواهد دستورالعمل‌های خاصی را رعایت کنید مثلا اینکه کلاه یا عینک نداشته باشید. از کافی بودن نور در مطمئن شوید و موبایل را در حالت عمودی قرار دهید.

  • اگر مرحله تأیید چهره درست انجام شود، یک پیام موفقیت خودکار دریافت می‌کنید. این صفحه را بسته و به داشبورد خود بروید. شما در حال حاضر مراحل آموزش ثبت نام در صرافی بایننس را با موفقیت پشت سر گذاشته و یک حساب بایننس برای خود ساخته‌اید.

تأیید حساب بایننس چه مدت زمانی طول میکشد؟

پس از آموزش ثبت نام در صرافی بایننس و افتتاح حساب، تأیید از طرف صرافی بایننس معمولاً در عرض چند دقیقه بعد از انجام احراز هویت انجام می‌شود. اما گاهی با توجه به محل زندگی شما و مدارکی که ارسال می‌کنید، ممکن است تایید حساب شما چند روز طول بکشد. پس از تأیید صرافی بایننس، اگر روی عکس پروفایل خود در بالا سمت چپ در برنامه تلفن همراه بایننس ضربه بزنید، علامتی به رنگ سبز به معنای وضعیت تأیید شده مشاهده می‌کنید. اگر بخواهید از اینجا می‌توانید بین Binance Lite و Binance Pro جابجا شوید.

تایید دو مرحله ای بایننس

بایننس نیز مانند هر برنامه ترید ارز دیجیتال برای ممانعت از هک شدن و سرقت دارایی شما به محافظت نیاز دارد. صرافی بایننس برای بالا بردن ایمنی حساب شما در برابر عوامل اقداماتی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای را در مراحل آموزش ثبت نام در صرافی بایننس ایجاد کرده است. بایننس از بسیاری از برنامه‌های احراز هویت پشتیبانی نمی‌کند اما با گوگل یا Binance authenticator هماهنگ است. این برنامه‌ها از اپ استور در iOS یا پلی استور در اندروید قابل نصب هستند.

علاوه بر فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای، کیف پول بایننس خود را با سرویسی‌هایی که به آن‌ها اعتماد ندارید متصل نکنید اما اگر مجبور به اتصال بودید از صرافی همتا به همتای درون برنامه‌ای بایننس استفاده کنید در غیر اینصورت ممکن است از شما کلاهبرداری شود و دارایی‌تان سرقت شود.

سخن پایانی

امروزه بازار معاملات ارزهای دیجیتال بسیار داغ است و در این بین صرافی‌هایی موفق خواهند بود که ویژگی‌‌ها و امکانات منحصر به فردی را به کاربران ارائه دهند. در این مقاله آموزش ثبت نام در صرافی بایننس، تلاش کردیم به زبان ساده نحوه افتتاح حساب در این پلتفرم را به شما ارائه دهیم.

صرافی بایننس میلیون‌ها مشتری راضی از خدمات در سراسر جهان دارد. این کاربران استفاده از بایننس را به دلیل سادگی و ویژگی‌های معاملاتی برتر ترجیح می‌دهند. پس در صورت تمایل پس از مطالعه آموزش ثبت نام در صرافی بایننس کار خود را شروع کنید. ممنون که تا پایان این مقاله از صرافکس همراه ما بودید.

سؤالات متداول

آیا استفاده از خدمات بایننس برای کاربران ایرانی ممکن است؟

خیر، این صرافی به کاربران ایرانی سرویسی ارائه نمی‌دهد.

ثبت نام در بایننس بدون احراز هویت امکان‌پذیر است؟

خیر، صرافی بایننس متمرکز بوده و نیاز به احراز هویت دارد.

امتیاز دهید:
دکمه بازگشت به بالا