ارز دیجیتال - بررسی و معرفی همه ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال ATC چیست؟

یکی دیگر از رمز ارزهایی که وارد بازار کریپتو شده است، ارز دیجیتال ATC است. بسیاری از مردم جهان برای اینکه به سودهای کلان برسند، سرمایه گذاری و خرید این رمز ارز را انتخاب کردند. اما این رمز ارز به دنبال ارائه فناوری جدیدی در حوزه دیجیتال نبود؛ بلکه فقط با کمی خلاقیت توانست از مردم سوء استفاده کند به جای سود رساندن به آنها، خودشان به سودهای سرشار دست پیدا کنند.

 فضای پر ابهام و جدید دنیای رمز ارزها و ناآگاهی مردم فرصت خوبی را برای کلاهبرداران ارز دیجیتال ATC فراهم کرد تا سرمایه کاربران خود را به تاراج برند. البته این به این معنا نیست که تمامی ارزهای دیجیتال به همین شکل کسب درآمد می کنند و سرمایه گذاری در آنها اشتباه است؛ بلکه رمز ارزهای زیادی نیز هستند که خدمات جالب توجهی در حوزه دیجیتال ارائه می دهند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ارز دیجیتال ATC آشنا کنیم تا آگاهی بیشتری از این بازار پیدا کنید و به همه رمز ارزها اعتماد نکنید. فراموش نکنید که یکی از اصول مهم حضور در هر بازاری، به خصوص بازار پرآشوب و جدید کریپتو، آشنایی کامل با روند این بازار و شناختن رمز ارزی است که قصد دارید در آن سرمایه گذاری کنید. در ادامه همراه ما باشید.

بررسی نمودار قیمت تتر

ارز دیجیتال ATC به چه معناست؟

ATC یک ارز دیجیتال است که در دسته بندی رمز ارزها متفاوت می باشد. بیت کوین که اولین ارز دیجیتال می باشد، به عنوان یک رمز ارز و با هدف از بین بردن تمرکز و حاکمیت بانک ها بر پول پایه گذاری شد. این ارز دیجیتال از ابتدای فعالیت خود تا به حال، به اهداف تعریف شده خود پایبند بوده و توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و موفقیت های زیادی کسب کند. البته بیت کوین نیز در مسیر خود افت و خیزهای زیادی را تجربه کرده است و سرمایه گذاری در آن در هر زمانی و بدون آگاهی از تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال صحیح نیست.

در بازار کریپتو، به تمامی ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین، آلت کوین گفته می شود. اما دسته سومی از رمز ارزها نیز وجود دارند که هدف مناسب، کیفیت و فناوری، وایت پیپر ، برنامه و مدیریت تعریف شده ای ندارند. به این دسته از رمز ارزها، شت کوین می گویند.

ارز دیجیتال ATC به چه معناست؟

زمانی که یک شت کوین مانند ارز دیجیتال ATC وارد بازار کریپتو میشود، توسعه دهندگان آن سعی می کنند که با تبلیغات گسترده، کاربران و سرمایه گذاران را به سمت خرید این شت کوین جذب کنند. بسیاری از کاربران نیز با انتخاب نا آگاهانه و با هدف کسب سود به سمت آنها متمایل می شوند.

در این بازار پرآشوب و جدید، کنترل احساسات و پرهیز از طمع، اهمیت بسیاری زیادی دارد و البته بسیار دشوار است. شاید شما بعد از اینکه صفحه و خرید ارز دیجیتال جدیدی را می بینید یا تبلیغات آنها را در صفحات مجازی مانند تلگرام و یا توییتر آن سایت مشاهده می کنید، نکات مثبتی در آن ببینید و با هیجان و شوق فراوان و با امید کسب سود آنچنانی به سمت آن بروید؛ اما بهتر است بیش از هر چیز نکات منفی راهم در نظر بگیرید.

شت کوین ها وعده های دروغین به مردم می دهند و صرفه اقتصادی ندارند. علاوه بر این آنها با نبود تقاضا و صرفا با تبلیغات گسترده نام یک کوین جدید را روی زبان ها می اندازند و به سرمایه گذاران کوین می فروشند. شاید این کوین ها بتوانند در مدت زمان کمی هم به قیمت های شگفت انگیز و حتی سودهای چند هزار درصدی دست پیدا کنند، اما تیم پروژه در این زمان دست به کار شده و تمام پول را جمع آوری می کند و بار خود را می بندد و از این بازار خداحافظی می کند. ارز دیجیتال ATC نیز یک شت کوین است که فرد کلاهبرداری از کشور هند آن را ایجاد کرد و توانست حدود 18 میلیون دلار از سرمایه مردم هند را به یغما برد.

تاریخچه ارز دیجیتال ATC

یکی از خطرناک ترین و در عین حال محبوب ترین شرکت های ارز دیجیتال کلاهبردار که بیشتر کاربران آن را با عنوان یک سیستم عامل واقعی می شناسند، ارز دیجیتال ATC  است. اما گزارش های حاکی از آن است که ای تی سی یک شرکت کاملا تقلبی است.

در اول مارس سال 2017 بود که ارز دیجیتال ATC  به ثبت رسید؛ ولی وب سایت نام مالک اصلی شرکت را ذکر نکرد. فقط ادعا کرد که با افراد مشهوری در عرصه فناوری همکاری می کند. این وب سایت ادعا می کند که افرادی نظیر بیل گیتس، وارن بافت و اریک اشمیت از جمله افرادی هستند که با این شرکت همکاری می کنند.

ارز دیجیتال ATC بر این ادعا است که یک پلتفرم در حوزه رمز ارزها می باشد که هدف آن توسعه راه حل های پرداخت غیر متمرکز است و بر روی شبکه اتریوم فعالیت می کند. همچنین ادعا می کند که برای پرداخت راه حل های عالی دارد؛ اما هیچ مدرکی دال بر اینکه سازمان های بزرگ برای پرداخت های مالی خود از این ارز استفاده کرده باشند، وجود ندارد.

تاریخچه ارز دیجیتال ATC

علاوه بر این، ارز دیجیتال ATC، برای اینکه مردم را در مورد اصالت شرکت متقاعد کند یک سند ادغام در انگلیس نیز در سایت خود منتشر کرد. مشخصات مدیر این شرکت، “subhash jewria” نشان می دهد که او در بمبئی هند زندگی میکند و در نتیجه باید شرکت نیز در هند مستقر باشد؛ اما هیچ آدرسی از محل آن شرکت وجود ندارد.

نحوه عملکرد ارز دیجیتال ATC

ارز دیجیتال ATC یک رمز ارز مشابه بیت کوین است که از طریق طرح های MLM (عضوگیری هرمی) به فروش میرسد. بعد از اینکه ارز دیجیتال بیت کوین رشد کرد و قیمت آن افزایش یافت، کلاهبرداران ارز دیجیتال ATC به این فکر افتادند که از ناآگاهی مردم سوء استفاده کرده، فرصت را غنیمت شمرده و سود کسب کنند. ارز دیجیتال ATC به کاربران خود وعده می دهد که این شرکت برای هر قراردادی و به ازای هر بیت کوین، به مدت 18 ماه، 0.1 بیت کوین پرداخت می کند.

روش کار این شرکت به این صورت است که با فریب کاربران و برانگیختن حس طمع آنها، به آن ها پیشنهاد می کند که به جای سپرده گذاری در بانک ها و موسسات مالی برای دریافت 7 درصد سود ناچیز، در این طرح سرمایه گذاری شرکت کنند و سود بیشتری به دست بیاورند.

این طرح به کاربران پیشنهاد می کند که ارز دیجیتال ATC  را خریداری کرده تا 18 ماه ان را در شبکه سرمایه گذاری کنند و بعد از آن به سرمایه گذار 162 درصد به ازای هر ماه 9 درصد، سود داده می شود. همچنین در این طرح گفته می شود که اگر قیمت این ارز افزایش یابد، کاربران از این افزایش قیمت هم سود دریافت می کنند. به عبارت دیگر ادعا می کند که با این سرمایه گذاری کاربران می توانند درآمدهای چندگانه کسب کنید. علاوه بر آن کاربران می توانند اعضای جدید را به ای تی سی معرفی کنند و بر اساس طرح MLM به سیستم، می توانید درآمد بیشتری به دست بیاورند و ده درصد سود کسب کنند.

روش کلاهبرداری ارز دیجیتال ATC با سیستم MLM

پروژه atc ادعا می کند که کاربران می توانند در قبال همکاری با آن ها به چندین روش صاحب درآمد و سود شوند. یکی از این روش ها بر اساس سیستم MLM است. در سیستم MLM یا همان عضوگیری هرمی، کاربران باید به دنبال اعضا و زیرمجموعه های بیشتر باشند. کاربران به ازای عضو شدن هر کدام از آنها، 10 درصد حق مشارکت دریافت می کنند.

آنها ادعا می کنند که با اضافه شدن اعضای جدید و زیرمجموعه شما، جریان درآمد جدید برای خودتان راه می اندازید. علاوه بر این شرکت به شما حق امتیاز پرداخت می کند. همچنین می توانید قبض موبایل پرداخت کنید و یا با استفاده از این ارز دیجیتال، خریدهای آنلاین خود را انجام دهید.

روش کلاهبرداری ارز دیجیتال ATC با سیستم MLM

البته در گذر زمان مشخص شد که تمام این  وعده ها، ادعاهای بی پایه و اساس این پروژه هستند و در واقعیت هیچ کدام عملی نمی شود و از سودهای عالی خبری نیست. موضوع مورد توجه دیگر این است که در حال حاضر هیچ مرجع قانونی به شکایات مربوط به رمز ارزها رسیدگی نمی کند و در صورت خسارت و از بین رفتن سرمایه ، مرجعی مشخص و قانونی کار شما را پیگیری نمی کند. بنابراین تنها کاری که شما می توانید انجام دهید، این است که به هر ارزی  اعتماد نکنید و قبل از هر اقدامی با آگهی و مطالعه دقیق یک ارز دیجیتال معتبر و مطمئن را جهت خرید انتخاب کنید.

آیا ارز دیجیتال ATC به پایان کار خود رسیده است؟

ارز دیجیتال ATC هیچ نوع خدمت خاصی در حوزه دیجیتال ارائه نداده است و بعد از اینکه این پروژه مبلغ هنگفتی از راه کلاهبرداری از سرمایه گذاران خود، کسب درآمد کرد، دادگاه عالی هند فعالیت آن را ممنوع اعلام کرد. اما جالب است که بعد از چالش های فراوانی که برای این شت کوین به وجود آمده، هنوز هم فعالیت می کند و در کشورهای مختلف از کاربران ناآگاه این بازار سود می برد. کاربران ایرانی نیز از این قضیه مستثنی نیستند و فریب تبلیغات اغواگرانه این شت کوین را خورده و متضرر شده اند.

ارز دیجیتال ATC هیچ نوع وایت پیپر، گیت هاب و یا کیف پول مخصوص به خود ندارد و تنها کاری که انجام داده این است که وعده یک کوین سود آور را به کاربران داده است. همچنین اظهار کردند که در آینده فروشگاه های آنلاین در جهان راه اندازی خواهند کرد و کاربران آن ها به سودهای بسیار بیشتری خواهند رسید. در حالی که ارز دیجیتال ATC، شبکه بلاک چین مخصوص خود را ندارد و هیچ نوع ارزش کاربری دیگری نیز ندارد.

سخن پایانی

ارز دیجیتال ATC، یک رمز ارز تقلبی یا به عبارتی یک شت کوین است که به هیچ وجه بلاک چین معتبری برای خود ندارد. ای تی سی در سایت خود وعده های طلایی به سرمایه گذاران داده است تا افراد بیشتری را به دام بیندازد. اما بهتر است بدانید که در بازار کریپتو و سایر بازارهای مالی، آگاهی و اطلاعات دقیق در مورد دارایی ها امری ضروری است.

آیا ارز دیجیتال ATC به پایان کار خود رسیده است؟

 امروزه بیش از 6000 ارز دیجیتال در بازار کریپتو ایجاد شده و در حال گردش و فعالیت هستند. اما فعالیت آن ها به منزله معتبر و قابل اعتماد بودن آنها نیست و تا به امروز مراجع قانونی فعالیت رمز ارزها را رصد نمی کنند و این مسئله موجب می شود که پای کلاهبرداران بیش از پیش در آن باز شود تا از سادگی و ناآگاهی مردم سوء استفاده کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

بنابراین به شما توصیه می کنیم که اگر میخواهید در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید و بر موج سودهای آن سوار شوید، قبل از هر اقدامی، بازار را کاملا بشناسید و اطمینان حاصل کنید که پروژه ای که در آن سرمایه گذاری می کنید یک پروژه کلاهبرداری نباشد.

سوالات متداول

ارز دیجیتال ATC چیست؟

زمانی که یک شت کوین مانند ارز دیجیتال ATC وارد بازار می‌شود، توسعه‌دهندگان آن ارز سعی می‌کنند که با تبلیغات گسترده، کاربران و سرمایه گذاران زیادی را به سمت خرید این شت کوین جذب نمایند. بسیاری از کاربران نیز با انتخاب ناآگاهانه با هدف کسب سود به سمت آنها متمایل می‌شوند.

آیا ارز دیجیتال ATC به اتمام رسیده است؟

ارز دیجیتال ATC هیچ خدمتی در حوزه دیجیتال ارائه نداد و پس از آن مبلغ هنگفتی از راه کلاهبرداری از سرمایه گذاران خود، کسب درآمد نمود

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا