اخبار

مدیرعامل بایننس در اسپیس توییتری چه گفت؟

برخلاف شرایط غیر قابل پیشبینی حاکم بر بازار، مدیرعامل بایننس به خریداران توصیه می‌کند «هولد» کنید.

ژائو مدیر عامل بایننس به شدت توصیه می‌کند که در این شرایط ناپایدار و پرنوسان، سرمایه‌گذارانِ کم تجربه و تازه وارد از معاملات ارزهای دیجیتال خودداری کنند.

مدیرعامل بایننس در یک اسپیس توییتری عنوان کرد که سرمایه گذاران و معامله‌گران تازه وارد که زندگی‌ آن‌ها به سرمایه‌‌شان وابسته است، از معامله کردن در این شرایط پرهیز کنند، زیرا پیشبینی آینده کار به شدت دشواری است.

«شما نباید با پولی که در هفته‌های آینده به آن نیازمند می‌شوید وارد این بازار شوید، سرمایه گذاری در وضعیت کنونی بازار تنها زمانی منظقی است که شما مقداری پول و سرمایه دارید که تا یکی دو سال آینده به آن نیازی نخواهید داشت»

ژائو به سرمایه گذاران با تجربه که پول و سرمایه‌ای مضاعف دارند، توصیه می‌کند تا در شرایط فعلی، تا آینده‌ای میان مدت، قبل از انجام معاملات خود دوبار به آن فکر کنید.

اگر نمی‌دونید چه اتفاقی داره توی بازار میوفته، سعی نکنید که حدس بزنید چه اتفاقی در حال رخ دادن است. این جریانات قابل پیشبینی نیست، درحال حاضر ما در یک شرایط غیرقابل پیشبینی و پر نوسان هستیم.

او اضافه کرد: با این حال اگر خیلی با تجربه هستید، خیلی بالغ هستید و میتوانید ریسک را مدیریت کنید، به تمام آن‌ها توصیه می‌کنم در این بازه‌ی زمانی تنها مشغول هولد کردن ارز دیجیتال باشند.

این ریزش‌ها و سقوط مارکت پس از ورشکستگی و بحران‌های صرافی FTX اتفاق افتاد و تأثیری منفی بر تمام بازار ارزهای دیجیتال گذاشت و برخی از صرافی‌های متمرکز مجبور شدند تا برداشت‌های خود را متوقف کنند.

اما ژائو تایید کرد که هیچ مسئله‌ی مشابهی در صرافی بایننس وجود ندارد، او در جواب این پرسش که «چرا کاربرها به صرافی بایننس اعتماد کنند» به دارایی و ترازنامه مالی صرافی اشاره کرد و پاسخ داد:

ما هیچگونه بدهی نداریم، ما هیچ قرضی نداریم، ما به هیچ کس هیچگونه پولی بدهکار نیستیم، همچنین ما به پلتفرم‌های خارجی هیچ وامی نداده‌ایم. پس ما هیچ وقت دارایی کاربران را به شخص ثالثی واگذار نکرده‌ایم و نمی‌کنیم.

ژائو تایید کرد که پس از بحران‌های صرافی FTX و دیگر اتفاقاتی که در کریپتو افتاده بود، باعث شد اعتماد به صرافی‌های کریپتویی متمرکز کاهش پیدا کند و شاهد بودیم که مردم دارایی‌های خود را از صرافی خارج می‌کردند.

در حالی که صرافی خود ژائو متمرکز است، مدیرعامل بایننس تایید می‌کند که شرکای سرمایه‌گذاری شرکت شامل صرافی‌های متمرکز و پروتکل‌های غیر متمرکز است تا حامی کاربران باشیم و به آن ها حق انتخاب دهیم و از کارآفرینان نیز حمایت کنیم.

ما همه‌جوره طرفدار تکنولوژی هستیم. ما نمی‌خواهیم همه چیز را متمرکز کنیم، ما نمی‌خواهیم همه را به سمت صرافی متمرکز بکشانیم. اگر برای استفاده از صرافی غیرمتمرکز آمادگی آن را دارید، از آن استفاده کنید.

منبع: Cointelegraph

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا