آموزش

Nifty Gateway یا نیفتی گیت وی چیست؟

نیفتی گیت وی یا Nifty Gateway یک بازار برتر برای Nifties است. “Nifties” مخفف “NFTs” است که از “non-fungible tokens” گرفته‌شده است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با Nifty Gateway و مزایا و معایب آن باهم به گفتگو بپردازیم.

Nifty Gateway چیست و چگونه کار می کند؟

نیفتی گیت وی ها Nifty Gateway یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است که در آن هنرمندان ممکن است آثار هنری و آهنگ‌های آنلاین را بفروشند. این صنعت هم یک صنعت عمومی و هم خاص NFT را برای انتشار و فروش مجدد آثار هنری مجازی ارائه می‌دهد. انتشارات هنری در Nifty Gateways، مانند بسیاری از بازارهای محدود، توسط کارکنان Nifty تایید شده است.

این گروه همچنین مسئول اعتبارسنجی حساب‌های هنرمندان تجسمی است که به‌طور منظم ثبت‌نام می‌کنند. نیفتی گیت وی یک بازار برجسته NFT است و خانه چندین هنرمند تجسمی مشهور از جمله Beeple، Trevor Jones، Cryptokitties و دیگران است.

بااین‌حال، رقابت در چندین پلتفرم مانند OpenSea و NFTically در حال افزایش است و نیفتی گیت وی در این زمینه تنها نیست.

مزایا و معایب استفاده از Nifty Gateway

در اینجا مزایا و معایب استفاده از نیفتی گیت وی Nifty Gateway آورده شده است.

مزایا و معایب استفاده از Nifty Gateway

مزایای نیفتی گیت وی

  • Nifty Gateway به اعضای خود اجازه می‌دهد NFT ها را به‌عنوان هدیه ارائه کنند. می‌توانید به افراد فقط با استفاده از یک کارت اعتباری و یک حساب ایمیل، NFT به‌عنوان هدیه بدهید.
  • NFT ها را می‌توان از طریق کارت اعتباری خریداری کرد. افرادی که از امور رمزنگاری آگاه نیستند، می‌توانند به‌سادگی NFT‌ها را در Nifty Gateway خریداری کنند و هدایایی را به سایر افراد آگاه غیر رمزنگاری تحویل دهند.
  • وجوه شما به یک سکه پایدار تبدیل می‌شود. USDC، یک استیبل کوین، نوساناتی را که ممکن است با اتر و سایر توکن‌ های قابل‌مبادله ایجاد شود، از بین می‌برد.
  • می‌توانید از بانک خود پول برداشت کنید. این سرویس فقط برای مشتریان بانک‌های ایالات‌متحده در دسترس است، این یک عملکرد بسیار مفید در نیفتی گیت وی است که به مشتریان امکان می‌دهد منابع مالی را مستقیماً به‌حساب‌های پس‌انداز خود برداشت کنند.
  • هنگامی‌که ارز دیجیتال خود را برداشت کردید، می‌توانید آن را مبادله‌کنید. می‌توانید با استفاده از Gemini، یک پلتفرم معروف ارزهای دیجیتال، توکن‌های قابل تعویض و پرداخت خود را با استفاده از رمز ارز دلخواه‌تر تبدیل کنید.

معایب نیفتی گیت وی

  • Nifty Gateway قبلاً هنگام گرفتن nifties و توکن‌ها نفوذهایی داشت. این نشان می‌دهد که سیستم ممکن است چندان ایمن نباشد.
  • Nifty Gateway برای افرادی که می‌خواهند NFT‌های خود را پست کنند و صاحب NFT شوند، یک روش تأیید طولانی‌مدت دارد که ممکن است چندین ماه طول بکشد.
  • NFT ها را نمی‌توان در Nifty Gateway رایت کرد. این ممکن است یک نقطه‌ضعف باشد، به‌ویژه برای افرادی که می‌خواهند NFT های خود را از بازار خارج کنند.
  • در Nifty Gateway، به‌طورمعمول نمی‌توانید یک NFT برش دهید. توسعه NFT به کار گروهی و یک روش غربالگری کامل نیاز دارد.
  • برداشت‌های بانکی منحصراً در اختیار مشتریان بانک‌های ایالات‌متحده است.
  • مالیات یکی دیگر از معایب مشتریان بانک و کارت اعتباری است ، اما با یک کیف پول مجازی، مالیات کمتر است.

آموزش ثبت نام در Nifty Gateway

نیفتی گیت وی Nifty Gateway یک بازار آزاد مانند OpenSea یا Rarible نیست. استفاده از آن بسیار آسان است.

برای شروع، به Niftygateway.com/signup بروید. رابط کاربری نیفتی گیت وی طبق نظر کارشناسان رمز ارز بسیار ساده است. یک حساب ایمیل معتبر، نام کامل و رمز عبور خود را در بخش‌های مربوطه وارد کنید. سپس درخواست ارسال خواهد شد. ثبت‌نام Nifty Gateway شما آماده است.

آموزش ثبت نام در Nifty Gateway

 سپس می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و داده‌های بیشتری را وارد کنید که تعامل مشتری شما را بهبود بخشد. برای ایجاد یک حساب کاربری، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا عکس پروفایل خود یا هر تصویر دیگری که نشان‌ دهنده خودتان است را به نیفتی گیت وی ارسال کنید.
  2. پروفایل خود را تغییر دهید و سپس اطلاعات خود را وارد کنید.
  3. شما می‌توانید اطلاعات بانکی خود را با رفتن به افزودن بانک ارائه دهید. این فقط برای بانک‌های ایالات‌متحده یا مشتریان بانک‌های ایالات‌متحده است.
  4. گام بعدی این است که کیف پول Gemini خود را که در سراسر جهان برای مشتریان در دسترس است پیوند دهید. در طول مسیر دستورالعمل‌های دقیقی در مورد نحوه تنظیم حساب Gemini خود به شما داده می‌شود.
  5. همچنین می‌توانید کارت اعتباری خود را که یک روش کارآمد و سریع برای خرید NFT در نیفتی گیت وی است، وصل کنید.
  6. همچنین می‌توانید با استفاده از کارت پیش‌پرداخت برداشت کنید.
  7. همچنین می‌توانید از کیف پول بیت کوین مانند متامسک برای انتقال اتریوم خود و نهایی کردن تجارت در بلاک چین اتریوم استفاده کنید.
  8. به پیکربندی 2FA (2 Factor Authentication) بپردازید. این یک رویکرد شگفت‌انگیز برای حفاظت از اطلاعات شما است.

به‌صورت کلی برای ورود به نیفتی گیت وی فقط به یک آدرس ایمیل و یک رمز عبور نیاز دارید. فقط به یاد داشته باشید که باید به‌روزرسانی‌ها را دریافت کرده و فعالیت خصوصی اشتراک خود را تایید کنید.

خرید و فروش در Nifty Gateway

سیستم Nifty Gateway یک قرارداد هوشمند بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌کند و شرکت‌کنندگان ممکن است سکه‌های اتر خود را در یک کیف پول مجازی سازگار با ERC-721 NFT ذخیره کنند.

به یاد داشته باشید که نیفتی گیت وی یکی از اجزای Gemini LLC، یک شرکت تجاری برجسته میلیارد دلاری ارزهای دیجیتال است. پس از برداشت، می‌توانید اتر خود را با دیگر توکن های قابل تعویض موردنظر خود خریداری، بفروشید، نگه‌دارید، خرج کنید و معامله کنید. Gemini یک پلتفرم امن برای انجام عملیات مرتبط با رمزنگاری و پرداخت است.

 در این سیستم، می‌توانید یک پروفایل شخصی یا شرکتی ایجاد کنید که هرکدام مجموعه‌ای از محدودیت‌های تجاری خاص خود  را دارند. بسته به شرایطی که در آن قرار دارید ، کاربران می‌توانند با یک اشتراک فردی یا سازمانی شروع کنند.

خرید و فروش در Nifty Gateway

 بازکردن یک حساب کاربری با Gemini

  1. برای باز کردن یک حساب شرکتی، به exchange.gemini.com/register بروید.
  2. تمام اطلاعات تماس خود را ارسال کنید زیرا برای تکمیل احراز هویت به یک شناسه دولتی یا گذرنامه نیاز دارید.
  3. یک حساب ایمیل معتبر وارد کنید، یک رمز عبور ایجاد کنید و محل تولد خود را انتخاب کنید.
  4. شرایط خدمات و خط‌مشی را بپذیرید، سپس Next را انتخاب کنید.
  5. برای تایید، اطلاعات خود را باید ارائه دهید و یک پاسپورت یا کارت شناسایی واقعی ارائه دهید. همچنین می‌توانید اطلاعات بانک یا کارت اعتباری خود را برای تأمین مالی سریع و برداشت از حساب پس‌انداز خود وارد کنید.
  6. شما برای استفاده از  حساب و کیف پول تائید شده Gemini خود حال آماده‌شده‌اید. سپس می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری خود اقدام به خرید اتر برای انجام تراکنش‌ها در Nifty Gateway کنید.

شما به یک کیف پول دیجیتال ERC-721 یا ERC-20 استاندارد NFT با پشتیبانی از اتر، مانند MetaMask نیاز دارید.

بازکردن حساب در MetaMask

به metamask.io بروید و گزینه Browser Extension را انتخاب کنید، سپس مراحل را برای ایجاد کیف پول خود ادامه دهید. با رفتن به‌حساب رسمی خود و کلیک بر روی Accounts می‌توانید کیف پول خود را به نیفتی گیت وی Nifty Gateway پیوند دهید. Nifties شما در سیستم IPFS نگهداری می‌شود که همچنین به‌عنوان یک پایگاه داده بلاک چین برای همه عملیات عمل می‌کند.

سخن پایانی

حرف‌وحدیث‌ها در رابط‌ با نیفتی گیت وی بسیار زیاد است و پرداختن به تمام جنبه‌های آن در یک مقاله امکان‌پذیر نیست. در این مقاله ما آموختیم که نیفتی گیت وی چیست و چه مزایا و معایبی دارد و همچنین یاد گرفتیم که چطوری و از چه طریقی حساب‌های کاربری مربوط به آن را باز کنیم و از آن استفاده کنیم.

سوالات متداول

مینت ان اف تی به چه معناست؟

به فرایند ساخت یک یا چند عدد توکن غیر مثلی (NFT)، مینت کردن توکن می‌گویند.

بهترین کیف پول برای ساخت و نگهداری ان اف تی بر پایه اتریوم چیست؟

برای ساخت و نگهداری ان اف تی بر پایه اتریوم، بهترین کیف پول‌ موجود، والت متامسک است.

امتیاز دهید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا