اخبار

آرتور هیز رقبای اتریوم را تخریب کرد!

بنیان گذار بیت‌مکس (BitMEX) آرتورهیز درباره رقبای اتریوم صحبت می‌کند و آن‌ها را بسیار تند و تیز مورد انتقاد قرار می‌دهد و در مورد عملکرد رقیب‌های ethereum در چرخه‌ی بعدی بازار صحبت می‌کند

نظر آرتور هیز درباره‌ی رقبای اتریوم

بنیان گذار بیت‌مکس آرتوز هیز (Arthur Hayes) می‌گوید: احتمالا رقبای اصلی اتریوم هیچ شانسی برای بدست آوردن جایگاه «برترین پلتفرم قرارداد هوشمند» را ندارند.

مقاله پیشنهادی: تحلیل هفتگی اتریوم + چارت

آرتور هیز در مصاحبه‌ای جدید با کریپتو بنتر (Crypto Banter) گفت برخی از رقبای خوب لایه-یک اتریوم می‌توانند در دوره‌ی بعدی سود‌های خوبی بدهند، اما در بلند مدت پتانسیلی برای بدست آوردن جایگاه اتریوم به لحاظ ارزش بازار ندارند.

“منطقی خواهد بود اگر به تعدادی از این پلتفرم‌ها جایگاهی در پایین اختصاص دهیم، زیرا آن‌ها به سرعت در حال رشد هستند. اکنون من فکر نمی‌کنم چیزی باشد تا بتواند با اتریوم رقابت کند. این فقط بر اساس تعداد تراکنش‌ها بر ثانیه یا مزخرفات این چنینی نیست. این یک استعداد توسعه‌دهی است.

اتریوم چند هزار توسعه دهنده دارد. بلاک‌چین بعدی ممکن است چند صد نفر توسعه دهنده داشته باشد و این تنها چیزی‌ست که اهمیت دارد. توسعه دهندگان [اتریوم] این اکوسیستم بزرگ را ایجاد کردند، آن‌ها سبب ساخت این اپلیکیشن‌ها شدند.

نظر آرتور هیز درباره‌ی رقبای اتریوم

بنیان گذار بیت‌مکس: رقبای اتریوم چه حرفی برای گفتن دارند؟

سولانا را برای مثال زدن انتخاب می‌کند، هیز می‌گوید سولانا با چالش پیدا کردن روایت برای بازار گاوی بعدی مواجه می‌شود، فکر نمی‌کنم چیز تازه‌ای برای ارائه داشته باشند. بر اساس گفته‌های این کهنه سرباز کریپتویی؛ تبلیغات حول محور افزایش تعداد تراکنش‌ها در ثانیه و کاهش هزینه کارمزدها فقط می‌تواند در بلندمدت به کار بیاید.

مقاله پیشنهادی: ماینر اتریوم

اگر به این مسئله فکر کنید، تیم تمام دیگر لایه-یک‌ ها اساسا هرچیزی که ابتدا در اتریوم ساخته شده را کپی پیست می‌کنند. که مسئله‌ای نیست، وقتی سولانا خریدید که تنها چند سنت بود و روی ۲۰۰ دلار اونو فروختی، عجب معامله‌ی خفنی.

اما الان فقط یکم پایین‌تر از اون موقع‌ست و روی ۳۰ دلار وایساده (کنایه). آیا واقعا این‌ها چیزی دارند که در چرخه بعدی به بازار ارائه کنند؟ چه ارزش افزوده‌ای برای بازار دارند؟ اون‌ها فقط به اتریوم نقد می‌کنند که آه اتریوم خیلی کُنده، تراکنش‌های خیلی زیادی رو پردازش می‌کنه، کارمزدهاش بالاست. ما سریع‌تر هستیم چون چندین فرمول ریاضی تجملی ریاضی رو روی یه تیکه کاغذ نوشتیم و شبکه آزمایشی ما واقعا سریعه…
این برای بار اول کار میکنه، اما برای دفعه دوم نه…

اگر شرایط تکنیکال روی چارت خوب به نظر برسد، آن موقع مایل خواهم بود که به آن‌ها ورود کنم اما در فهم و درک من، فکر نمی‌کنم هیچ کدام از آن‌ها بتوانند اتریوم را شکست دهند چرا که آن‌ها نقطه‌نظر‌های توسعه دهندگان را ندارند.

در زمان انتشار این خبر قیمت اتریوم 1,310$ می‌باشد که در ۲۴ ساعت گذشته کمتر از ۱ درصد رشد قیمتی داشته است.

منبع: Dailyhodl

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا