اخبار

بنیان‌گذار صرافی FTX از لیست شدن کاردانو خبر داد

بنیان گذار صرافی FTX سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried) به کسانی‌ که فکر می‌کردند این صرافی قرار نیست ارز دیجیتال کاردانو (ADA) را لیست کند، پاسخ داد.

صرافی FTX از لیست شدن آدا کاردانو (ADA) خبر می‌دهد

سم بنکن فراید دیروز (۲۳ اکتابر – ۱ آبان) در توییتی به این مسئله اشاره کرد که صرافی FTX به زودی می‌تواند آدا کاردانو (ADA) را برای معاملات اسپات لیست کند.

توییت بنیان گذار صرافی FTX و خبر از لیست شدن آدا کاردانو

بر اساس گفته‌های SBF (که مخفف Sam Bankman-Fried است)، آدا (ADA) در قرارداد‌های دائمی صرافی بین المللی FTX ذکر شده است و اضافه شدن آدا (ADA) به این صرافی بخشی از نقشه‌ی راه آن‌ها است.

سم بنکمن این اعلامیه را در پاسخ به یک سرمایه گذار کاردانو داده بود. این شخص بر این عقیده بود که FTX از لیست کردن دارایی دیجیتالی آدا کاردانو امتناع می‌کند زیرا صرافی FTX این دارایی را به عنوان یک تهدید «برای همه چیزهایی که آن‌ها می‌خواند کنترل کنند» می‌دید.

سرمایه گذاران کاردانو حرف SBF را باور نمی‌کنند

برخی از سرمایه گذاران کاردانو مخالف حرف‌های SBF هستند و می‌گویند باور کردن آن سخت است که صرافی FTX بخواهد آدا کاردانو را لیست کند، با توجه به اینکه طرز صحبت کردن او درباره کاردانو بارها مشخص شده است.

یکی از سرمایه گذاران یک مصاحبه از بنکمن در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) را به اشتراک میگذارد که در این مصاحبه این میلیاردر اشاره می‌کند که کاردانو یکی از مهم‌ترین بلاکچین‌هایی است که صرافی FTX می‌خواهد آن را لیست کند.

برخی دیگر اشاره می‌کنند که FTX توکن Aptos را تقریبا بلافاصله پس از اجرا آن را لیست کرد و این در حالی است که آدا کاردانو (ADA) که جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتر دنیای کریپتوکارنسی می‌باشد لیست نشده است.

سپس در ادامه‌ی این توییت، برخی دیگر از حامیان کاردانو مدعی شدند که صرافی FTX در قرارداد دائمی خود به لیست کردن آدا کاردانو اشاره کرده است تا بتوانند قیمت را دستکاری کنند و پوزیشن شورت بگیرند.

 شدن آدا کاردانو در صرافی ftx

منبع: cryptoslate

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا