اخبار

مدیرعامل ریپل: شاید SEC سال ها منتظر دادگاه تجدید نظر باشد

به گفته برد گارلینگ هاوس مدیرعامل ریپل، درخواست تجدیدنظر از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده

به گفته برد گارلینگ هاوس مدیرعامل ریپل، درخواست تجدیدنظر از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، تنها تصمیم قاضی تورس را که XRP یک اوراق بهادار نیست، تایید می کند.

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، معتقد است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قبل از اینکه فرصت تجدید نظر در مورد حکم پرونده خود علیه آزمایشگاه ریپل را داشته باشد، با یک روند طولانی مواجه خواهد شد.

در 13 ژوئیه، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، آنالیسا تورس، در پرونده ای که توسط SEC در سال 2020 مطرح شد، تا حدی به نفع ریپل رای داد و حکم داد که توکن وقتی در صرافی‌های ارز دیجیتال  به فروش میرسد، یک سهام نیست.

با این حال، تورس همچنین حکم داد که XRP هنگامی که به سرمایه گذاران نهادی فروخته می شود، اوراق بهادار است، زیرا شرایط تعیین شده در تست Howey را برآورده می کند.

در مصاحبه ای با بلومبرگ در 15 جولای، گارلینگ هاوس بخش فروش سازمانی را به عنوان بخش کوچکی از این حکم صادر شده، رد کرد. او معتقد است که اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار درخواست تجدید نظر علیه حکم فروش توکن های ریپل کند، دادگاه تجدید نظر هم تصمیم تورس را تایید می‌کند.

او معتقد است ممکن است مدتی طول بکشد تا کمیسیون بورس و اوراق بهادار این امکان را داشته باشد که درخواست تجدید نظر کند.

“طبق قانون امریکا در حال حاضر، XRP  اوراق بهادار نیست. تا زمانی که فرصتی برای SEC برای ارائه درخواست تجدید نظر وجود داشته باشد، که سال ها طول می کشد. او گفت: صادقانه بگویم، ما بسیار خوش بین هستیم.

گارلینگ هاوس تاکید کرد که این اولین باری است که SEC یک “پرونده کریپتویی” را از دست می دهد. او SEC را به دلیل “قلدر بودن” و دنبال کردن بازیکنانی در صنعت کریپتو هیچ دفاعی ندارد.

او همچنین خاطرنشان کرد که زمانی که پرونده علیه ریپل برای اولین بار تشکیل شد، بسیاری از صرافی‌های رمزنگاری در ایالات متحده به دلیل عدم قطعیت منتظر بودند تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد. این باعث شد تا چندین صرافی، مانند Coinbase و Kraken، ریپل را به طور کلی از فهرست حذف کنند.

به گفته گارلینگ هاوس : SEC   باعث سردرگمی در بازار شده است.

ما در دسامبر 2020 گفتیم که در سمت درست قانون هستیم و در سمت تاریخ تاریخ خواهیم بود. با تشکر از همه کسانی که به ما کمک کردند تا به تصمیم امروز برسیم، تصمیمات بیشتری برای همه نوآوری های رمزنگاری در ایالات متحده در راه است.
براد گارلینگ هاوس (@bgarlinghouse) 13 ژوئیه 2023

گارلینگ هاوس توضیح داد که این سردرگمی بخاطر نقاب قدرتی که SEC  گذاشت در فضای کریپتو ایجاد شد و از نوآوری در صنعت رمزارزها در ایالات متحده جلوگیری کرد.

او در ادامه گفت: « SEC در تلاش بوده است تا ترکیب قدرت و سیاست را سیاست جلوه دهد و از شفافیت در قانونگذاری جلوگیری کند»

وی خاطرنشان کرد که این امر مشارکت کارآفرینان و سرمایه گذاران در بازار کریپتو و صنعت بلاک چین را دشوار کرده است.

منبع خبر: کوین تلگراف

 

5/5 - (2 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا